Ønsker du å jobbe med logistikk i et fremoverlent selskap med satsing på oppdrettstorsk? Ode søker en Logistikk koordinator til teamet Logistikk og Planlegging ved sitt hovedkontor i Ålesund.
Vi ser etter deg med stå-på-vilje, og som evner å jobbe strukturert i en hektisk arbeidshverdag.
Stillingsinnhold:
- Oppfølging av forsendelser mot kunder og leverandører
- Booking og koordinering av transport på bil, fly og container
- Utstedelse av dokumenter, kontakt med transportører, Mattilsyn etc.
- Kostnadskontroll i Visma
- Kvalitetsstyring og reklamasjonshåndtering
- Ordrehåndtering og fakturering
- Assistere salgsteamet for å sikre god flyt i verdikjeden
- Oppfølging og koordinering av slakteri og filetproduksjon
- Lagerstyring, avstemming mot Maritech (Purchase and Sales)
- Annet administrativt arbeid
Ønskede kvalifikasjoner:
- Utdanning på Bachelornivå. Relevant praksis kan kompensere for manglende formell kompetanse.
- Generell datakompetanse. Kunnskap om Maritech er en stor fordel
- Gode økonomiske og analytiske ferdigheter
- Du må være i stand til å arbeide både selvstendig og som del av et team
- Strukturert, initiativrik, proaktiv
- Erfaring fra sjømatnæringen er en fordel
- Gode kommunikasjonsevner og språkkunnskaper (minimum norsk og engelsk)
Ode tilbyr:
- Gode utviklingsmuligheter i oppbyggingen av et ledende integrert sjømatselskap
- Variert arbeidshverdag og utfordrende arbeidsoppgaver i en framtidsrettet bransje
- Godt arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer
- Nye, moderne kontorlokaler i Ålesund sentrum
- Gode personlige utviklingsmuligheter
- Konkurransedyktige betingelser, gode pensjons - og forsikringsordninger