Rådgiver/ Kundeansvarlig
Forretningsførsel Lillehammer
- Frist 18.09.2024
- Ansettelsesform Fast
Rådgiver / kundeansvarlig for boligselskaper
Ønsker du å utvikle gode kundeforhold i et av Norges største boligbyggelag?
Usbl har en viktig samfunnsrolle, noe som fordrer at vi har fokus på å utvikle og forbedre oss. Vi kan tilby faglige utviklingsmuligheter i et spennende og solid selskap i vekst. Vi har et inkluderende og teamfokusert arbeidsmiljø, men gir også ansvar og handlingsrom til den enkelte medarbeider.
Hos oss vil du få ansvar for en egen portefølje med boligselskap hvor din viktigste rolle er å være en god rådgiver for styret i et boligselskap. Du vil tilrettelegge for at de kan forvalte sitt borettslag eller sameie på beste mulig måte, og ha ansvar for å utvikle kundeforholdet for å sikre vekst innenfor relevante produkter og tjenester som Usbl tilbyr.
De viktigste ansvarsområdene kan oppsummeres slik:
- Bistå kundene innen økonomiske, juridiske og andre spørsmål.
- Ivareta aktivitetene i årshjulet for forretningsførsel overfor kundene, slik som budsjettering og ledelse av årsmøter/ generalforsamlinger etc. Årsmøter/generalforsamlinger foregår i hovedsak på kveldstid om våren.
- Relasjonsskapende aktiviteter i henhold til kunde og markedsplan, inkl. mersalg.
Vi søker deg som har følgende erfaring og utdannelse:
- Noen års erfaring fra en kunderettet stilling, gjerne relatert til salg
- Erfaring fra eiendomsrelatert område (bolig, eiendomsforvaltning etc.)
- Gjerne kunnskap om juridiske temaer relatert til bolig
- Generell regnskapsforståelse eller interesse for å lære dette
- Gode IT- kunnskaper
- Høyere utdannelse innen økonomi, jus, administrasjon, markedsføring eller lignede er ønskelig, men ikke et krav. Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning.
Vi ser etter en person som er både nøyaktig og effektiv, og som trives med å jobbe selvstendig så vel som del av et team. Gode samarbeidsevner er avgjørende hos oss. Du må trives med å kommunisere med alle typer mennesker og ha en kundeorientert tilnærming.
Du lærer raskt og liker å være i utvikling. Vi har forventinger til at du skal være nysgjerrig, proaktiv og tett på dine kunder. I tillegg må du ikke være redd for å gi råd til kundene og selge inn tilleggstjenester når du ser at de har behov for det.
Hvordan er det å jobbe i Usbl?
Det beste med å jobbe i Usbl er de fantastiske kollegaene du vil møte! Hos oss finner du åpne, modige, ansvarlige, og ikke minst, morsomme medarbeidere med omfattende kompetanse innen et bredt spekter av fagfelt. Vi er eksperter på bolig, men vi vet at læring aldri stopper - derfor er vi en lærende organisasjon som også investerer i din videre utvikling.
Vi tilbyr attraktive fordeler som hytter på fjellet, leilighet i Spania, medlemsfordeler og sponser deler av treningsavgiften din. Vi arrangerer både sosiale og faglige samlinger, og vårt aktive bedriftsidrettslag sørger for at det alltid skjer noe morsomt.
I vår region er vi 14 ansatte, hvorav 5 personer jobber innen forretningsførsel. Vi har kontorer både på Hamar og Lillehammer. Det er muligheter for kontorsted både Hamar og Lillehammer. Har du lyst til å bli en del av laget?
Vi gleder oss til å høre fra deg! I stedet for søknad har vi noen spørsmål vi ønsker at du svarer på. Du ser disse når du trykker "søk her".
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: 2609 Lillehammer
- Bransje: Eiendom
- Stillingsfunksjon: Økonomistyring og budsjettering, Rådgivning, Saksbehandler
meta.heading
- FINN-kode 368859267
- Sist endret