Servicerådgiver
MAN Truck & Bus Norge AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Er du vår nye Servicerådgiver hos MAN i Trondheim?
Bli en del av teamet hos MAN Truck & Bus Norge AS, avd. Trondheim
Har du erfaring fra lastbil-/eller bilbransjen? Er du i tillegg serviceinnstilt, har go bilteknisk forståelse og har lyst til å jobbe i et hyggelig arbeidsmiljø? Da er det DEG vi leter etter!
For tiden er vi det mest spennende og innovative selskapet innenfor transportsektoren. Det tør vi påstå på grunn av det betydelige potensialet som ligger både i selskapet, i markedet og ikke minst rammene til å utvikle oss videre som vi har fått fra vår solide og ressurssterke eier. Med kombinasjonen av jordnær kultur, dyktige ansatte og produkter med svært høy kvalitet - mener vi å ha vårt på det tørre.
Vil du teste påstanden og ikke minst, være med å utvikle MAN videre?
Vi styrker vårt kundemottak og er på jakt etter en dyktig person som skal sørge for en effektiv disponering av vårt nye verksteds ressurser og opprettholde kontinuerlig dialog med kundene.
Hvordan blir hverdagen din hos oss i Trondheim? Hvordan vil du lykkes?
- Servicerådgiveren er vår førstelinjekontakt mot kundene. Oppgaven er å være en god lytter, flink til å intervjue kunden for å avklare hva problemet er og samtidig gi kundene en god opplevelse av å bli tatt på alvor.
- Dette er viktig for oss slik at dette kan dokumenteres videre, f.eks. på arbeidsordren. Dermed opplever vår kunde gode opplevelser ved at mekaniker raskt kan sette seg inn i kundens opplevelser og ønsker.
- At du er en strukturert person, nøyaktig og har en noe grunnleggende forståelse for inntekt/kostnadsbilde er en stor fordel.
- Du bør ha erfaring fra å jobbe med mennesker og administrative tilleggsoppgaver, gjerne fakturering, men ikke nødvendigvis da andre relevante arbeidsoppgaver kan kompensere for dette.
- Du vil være en medarbeider som er med på å spre godt humør og holder en humørfylt og trivelig tone slik at våre kunder og dine kollegaer sitter igjenmed gode opplevelser.
- Det aller viktigste er at du er nysgjerrig, har god arbeidsmoral og betrakter deg selv som en person som vil bidra til å opprettholde vårt gode arbeidsmiljø. Humor og selvironi er for oss ett viktig verktøy i en hektisk hverdag.
Det blir utfordrende, men du klarer det med…
- At du har god erfaring fra samme type eller tilstøtende bransje
- Å være nysgjerrig og interessert i å lære når det dukker opp nye systemer / rutiner.
- Å være initiativrik og ikke minst bidra til å motivere dine kollegaer i tøffe tider.
- Stillingen har mye kommunikasjon med kunder og kollegaer, og denne foregår og skal foregå på godt norsk, derfor må dine norskkunnskaper være svært gode, både muntlig og skriftlig.
Vi hjelper ved at du…
- Inngår i et veletablert team og ett verksted som har ett av de beste arbeidsmiljø i distriktet.
- Vil få interessante arbeidsoppgaver, utfordringer. Du blir ikke bare en "Ordrebehandler", men en problemløser som bidrar til gode løsninger for våre kunder.
- Kommer inn i vårt "kompetanseløp" hvor vi sammen utarbeider en kompetanseplan for deg som skal stryke deg i stillingen og karrieren videre.
- Etterlever våre kjerneverdier: Respekt, Integritet, Kundefokus, Lagånd og Besluttshomhet.
- Og selvsagt ved at du får motiverende og konkurransedyktige betingelser, men; sist, men kanskje det viktigste: Du kommer til ett verksted hvor vi alle er ett team og bryr oss om hverandre, og du vil aldri stå alene. Vi er der for deg.
Om arbeidsgiveren
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Østre Rosten 111, 7093 Tiller
- Bransje: Bil, kjøretøy og verksted, Transport og logistikk
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Mekanikk og installasjon, Teknisk salg
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
servicerådgiver, kundemottaker
(1/2)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 369060039
- Sist endret