Fagansvarlig kvalitet og kontroll
Fremtind
- Frist 22.9.2024
- Ansettelsesform Fast
Kunne kvalitet, kontroll og compliance vært inne på din topp 10 musikkliste? Da må du lese videre her!
Vil du sikre at vi har kvaliteten som trengs for å lykkes med våre vekstambisjoner i bedriftsmarkedet for forsikringer? Om du er typen som liker å identifisere store som små kvalitetsforbedringer, er denne stillingen meget mulig midt i blinken. Vi mener at stadige forbedringer i våre distributørers leveranser er en forutsetning for tilfredse kunder, som igjen er avgjørende for at vi skal lykkes med å få tak i nye kunder. Som du skjønner, er denne rollen viktig for oss.
Du blir en del av en moderne og kompetent salgsstøtteenhet hvor compliance og kvalitet står høyt. Du får et særskilt ansvar for kvalitet, og vil samarbeide tett med øvrige deler av virksomheten vår.
Dine viktigste arbeidsoppgaver vil være:
- Lede kvalitetsarbeidet i samarbeid med relevante avdelinger og bidra til å sikre kvalitet i alle prosesser
- Gjennomføre kontroller for å sørge for etterlevelse av tegningsregler, rutiner og fullmakter
- Ansvar for rapportering
- Operativt 1. linjeansvar for å sørge for at våre distributører følger rutiner lover og regler
- Ansvar for oppfølging av Internrevisjon
- Være kontaktperson mot Klageservice forsikring
Vi ser etter deg som:
- har høyere utdanning og forsikringsfaglig bakgrunn
- har god forretningsforståelse, gjerne fra B2B
- kan både ta initiativ og sikre at ting blir gjort
- har interesse for compliance og gjerne kjennskap til relevante lover og regler
- er strukturert, analytisk og nytenkende
- har den svært nyttige kombinasjonen av evne til å se helheten og samtidig ha sans for detaljer
- har forståelse for dataanalyse og kjennskap til rapporteringsverktøy
For å trives i denne jobben, tror vi det er lurt å kjenne seg igjen i noe av følgende:
- du liker å jobbe i team og være med å ta ansvar for de andre, for vi er opptatt av teamfølelse, raushet og det å løse oppgaver i fellesskap
- du trives med å stille gode spørsmål og gi gode svar til kollegaer
- du tenker at når problemer belyses, så må de også løses
- du ønsker å utvikle deg og være en pådriver for endringer
- du er glad i folk, fag, systemer og teknologi
Hos oss blir du del av en avdeling hvor vi utfordrer, samarbeider og hjelper hverandre – og ikke minst har det skikkelig gøy på jobb.
Kjenner du at dette kan være noe for deg, og har lyst til å gjøre oss enda bedre, da vil vi høre fra deg!
De beste grunnene til å bli en del av oss er at vi har
- gode utviklingsmuligheter i et selskap med dyktige og hyggelige kollegaer
- god takhøyde, her er det rom for å prøve og feile
- en arbeidskultur hvor frihet og forutsigbarhet er viktig
- moderne lokaler og gode treningsfasiliteter på huset
- gode forsikrings- og pensjonsordninger, og gunstige lånebetingelser
- fleksibelt arbeidssted innenfor visse rammer, det vil si at det er greit at du innimellom jobber fra hjemmekontor eller andre passende steder
- gøyale aktiviteter etter arbeidstid, noen ganger også i arbeidstiden
- et mangfoldig og inkluderende arbeidsmiljø i en organisasjon som jobber for å øke mangfoldet ytterligere
- lokaler som er tilrettelagt for ansatte med redusert funksjonsevne
Lurer du på noe?
Ta gjerne kontakt med seksjonsleder Pia Sandberg for en uformell prat på telefon: 97 72 22 17 eller e-post: pia.sandberg@fremtind.no eller fagleder Mariann Floten på telefon: 40 29 15 57 eller e-post: mariann.floten@fremtind.no
Søk, da vel – det er enkelt!
Vi har gjort det enkelt å søke på jobb hos oss. Last opp CV-en din og svar på noen korte spørsmål.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: Hammersborggata 8, 0181 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Bank, finans og forsikring, Juridiske tjenester, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: Jurist, Kvalitetssikring, Revisjon og kontroll
Nøkkelord
Kvalitet, Compliance, Forsikring, Bedriftsmarked, internrevisjon
Annonseinformasjon
- FINN-kode 369087013
- Sist endret