Kundekonsulent
EG
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Kundekonsulent EG Landax
Er du fremoverlent og analytisk problemløser som trives med varierte arbeidsoppgaver? Og Liker du tanken på å jobbe med noen av Norges største selskaper og bidra til deres kvalitet og internkontroll?
Så er det kanskje deg vi leter etter
Akkurat nå er vi på utkikk etter en kundekonsulent til vårt Customer Success-team i EG Landax. Du vil få muligheten til å jobbe med noen av Norges største selskaper, og bistå dem i deres kvalitet og internkontrollarbeid.
I rollen som kundekonsulent kan du forvente deg en hverdag hvor du leder kundemøter, bygger opp kundebaser samt begir deg ut på utfordrende kundecaser. Du vil bli en del av vår avdeling i Tønsberg eller Moss og noe reisevirksomhet må påberegnes.
Vær med å bidra til kvalitet og internkontroll hos Norges største selskaper!
Som vår nye kundekonsulent vil du være sentral i å bygge og opprettholde sterke relasjoner med noen av Norges største selskaper. Du vil spille en viktig rolle i deres kvalitet og internkontrollarbeid, fra implementering til langsiktig suksess, og sikre at de får maksimalt utbytte av våre løsninger.
Du kan se frem til spennende og utfordrende oppgaver som:
- Prosjektledelse av opplæring- og implementeringsprosesser av ledelsessystemer for kvalitet, HMS og prosjektstyringsverktøy.
- Nøkkelperson for gjennomføring av webinarer og seminarer.
- Ansvarlig for oppfølging av kunder og deres suksess i systemet.
- Tett samarbeid med utvikling, salg og markedsføring for å finne gode løsninger.
- Bistå i forbedringer av interne prosesser og implementeringen av disse.
- 2. linje support.
Vi ser etter deg som har:
- Gode kommunikasjonsevner på både norsk og engelsk.
- Solid kompetanse innen digitale verktøy.
- Relevant erfaring fra kvalitetsarbeid.
- Evnen til å løse utfordringer både selvstendig og i team.
- Et ønske om kontinuerlig personlig og faglig utvikling.
- Evnen til å bygge sterke kunderelasjoner.
- En løsningsorientert, fleksibel og handlingskraftig tilnærming.
- Analytiske evner.
- Erfaring fra brukerstøtte, Customer Success eller annet servicearbeid er en fordel.
Hva kan du forvente av oss?
- En unik mulighet til å jobbe i en spennende stilling med moderne programvare og faglig utfordringer og personlig utvikling.
- Konkurransedyktige lønn og betingelser.
- En god balanse mellom jobb og fritid ved å gi deg muligheten til å arbeide. periodevis på hjemmekontor.
- Faglige utfordringer fra mange av Norges mest interessante selskaper.
- Et internasjonalt firma med mange muligheter.
- Et varmt og inkluderende arbeidsmiljø med dyktige og hjelpsomme kollegaer.
- Engasjement og lidenskap for meningsfylt arbeid.
Kontakt
Er du nysgjerrig på å vite mer om stillingen før du sender inn din søknad? Da er du hjertelig velkommen til å kontakte Customer Success Manager Sindre Ellefsrød på telefon +47 466 74 019 eller via e-post på sinel@eg.no. Du kan også kontakte Director Frode Herman Andersen på telefon +47 404 60 850 eller via e-post på frhan@eg.no.
Vi behandler søknadene fortløpende og ansetter så snart vi finner riktig kandidat, så ikke nøl med å sende inn din CV og din søknad så snart som mulig. Alle henvendelser behandles selvsagt konfidensielt.
Vi lager morgendagens vertikale programvare, som gir kundene og samfunnet en bærekraftig effekt. Vi streber alltid etter å forbedrer oss: Vi er et dedikert team av innovatører og problemløsere. Som en integrert del av vår kultur tar vi ansvar for hva vi bidrar med til kundene, til hverandre og til samfunnet vi lever i.
Om arbeidsgiveren
Vi streber alltid etter å bli bedre.
- Sektor: Privat
- Sted: 3118 Tønsberg
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: IT, IT - maskinvare
- Stillingsfunksjon: IT-support, Konsulent
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
IT-Support, Kvalitet, Internkontroll, HMS, prosjektstyringsverktøy
Annonseinformasjon
- FINN-kode 369092233
- Sist endret