Økonomi- og administrasjonsmedarbeider
Aquaship AS
- Frist 20.09.2024
- Ansettelsesform Vikariat
Ledig vikariat som økonomi- og administrasjonsmedarbeider
Vi søker økonomi- og administrasjonsmedarbeider i 100% stilling til vårt kontor i Kristiansund da vår gode kollega skal ut i foreldrepermisjon. Som vår kollega vil du bli en del av et inspirerende arbeidsmiljø hvor vi jobber godt sammen i hektiske og dynamiske dager. I AquaShip|Intership verdsetter vi en prestasjonsorientert kultur der våre ansattes kunnskap og dedikasjon er nøkkelen til vår suksess. Her får du en god balanse mellom frihet og ansvar, med muligheten til å forme din egen arbeidshverdag for å oppnå de beste resultatene.
Vi søker deg som er strukturert, selvstendig, positiv, engasjert, og ansvarsbevisst. Hvis du motiveres av å jobbe i et selskap i sterk vekst, samtidig som du deler vår lidenskap for effektive og pålitelige leveranser, er du vår drømmekollega! Arbeidsoppgavene vil hovedsakelig være innenfor administrasjon, men det kan også bli aktuelt med oppgaver knyttet til økonomiavdelingen.
Hovedoppgaver:
- Håndtere administrative oppgaver som dokumentvedlikehold, oppfølging av e-post, utarbeidelse av rapporter og presentasjoner.
- Bistå med reisebestilling, innkjøp av kontorutstyr og forbruksvarer, samt andre ad-hoc oppgaver.
- Organisere sosiale arrangementer, møter og konferanser.
- Bidra i implementering av forretningssystemer og kontinuerlig utvikling av disse.
- Delta i prosessforbedringsinitiativer.
- Støtte ulike økonomi- og administrasjonsbehov på tvers av avdelingene, inkludert finans, HR, mannskap-, og operasjonsavdelingen.
Kvalifikasjoner og ferdigheter vi ser etter:
- Bachelorgrad innen økonomi- og administrasjon er en fordel, men ikke et krav.
- Gode kommunikasjonsferdigheter på norsk / engelsk, både muntlig og skriftlig.
- Sterke organisasjonsevner med evne til å håndtere flere oppgaver samtidig.
- God IT-kompetanse, gjerne erfaring med Microsoft Office-pakken og ERP-systemer.
- Evne til å arbeide selvstendig og ta initiativ når det er nødvendig.
- Interesse for prosessforbedring og implementering av IT-systemer.
- Liker å jobbe i et dynamisk og hektisk arbeidsmiljø, og trives godt med varierte oppgaver innenfor administrasjon og økonomi.
- Bidra til å spre arbeidsglede og bygge godt arbeidsmiljø.
Vi tilbyr gode muligheter for læring og utvikling, med konkurransedyktige betingelser. I september flytter vi inn i splitter nye, moderne lokaler i Campus Kristiansund.
Stillingen rapporterer til Head of Business Systems & Administration, og arbeidsstedet er ved vårt hovedkontor i Kristiansund.
Høres dette interessant ut? Søk på stillingen, og ikke nøl med å ta kontakt om du ønsker en uformell prat om stillingen!
Om arbeidsgiveren
innenfor segmentene servicebåter, frakt av fiskefôr, slaktebåter og brønnbåter. Dette blir et av de største og mest diversifiserte operatørene av servicefartøy og aquakultur globalt. Med hovedkontor både i Kristiansund og på Hareid består selskapene av tilsammen 40 båter og 700 ansatte i Norge, UK, Chile og Canada. Selskapene har tre båter under bygging, de første med levering i 2024 /2025.
Nøkkelord
Administrasjon, Økonomi, Koordinering, Innkjøp, Organisere arrangementer
- FINN-kode 369216486
- Sist endret