Salgs- og kundeansvarlig
SVORKA AS
- Frist 27.9.2024
- Ansettelsesform Fast
Ledig stilling som salgs- og kundeansvarlig i Svorka
Arbeidsgiver: Svorka
Stillingstittel: Salgs- og kundeansvarlig
Frist: 27. september 2024.
Ansettelsesform: Fast 100% stilling
Arbeidssted: Hovedkontoret Surnadal
Om stillingen
Vi vokser fort, og trenger nå flere medarbeidere på salg og kundeservice. Stillingen innebærer stor grad av kundekontakt, og vi ser etter deg som er utadvendt og løsningsorientert, har salgs-erfaring og god teknisk sans. Du må ha interesse for produktene og tjenestene vi leverer, og aktivt bidra til å gi kundene det beste vi har å tilby. Kundene våre skal forvente den beste service og gode tjenester. Sammen skal vi i Svorka være en bidragsyter til hverdagsflyt i det moderne hjem.
Ansvar og oppgaver:
- Salg av våre produkter i henhold til mål
- Kommunikasjon med kunder, både eksisterende og nye
- Bidra til utvikling av vår kundedialog
- Inngå i skiftordning
Ønskede kvalifikasjoner:
- Erfaring fra salg og kundeservice
- Stor forståelse for mennesker og gode salgsevner
- God teknisk forståelse, bruk av nye IT verktøy og digital kommunikasjon
- Gode språklige egenskaper, både muntlig og skriftlig
Ønskede egenskaper:
- Strukturert og nøyaktig
- Positiv, fleksibel og serviceinnstilt
- Gode samarbeidsevner -teamarbeid settes høyt
- Gjennomføringsevne og eierskap
- Fokus på resultater
Hos oss får du:
- Være en del av regionen fremste energikonsern
- Gode kolleger og et inkluderende arbeidsmiljø
- Samarbeid på tvers av avdelinger og kompetanseområde
- Fast ansettelse og ryddige ansettelsesforhold
- Konkurransedyktige betingelser, samt gode pensjons- og forsikringsordninger
- Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
Søknadsprosessen
Spørsmål til stillingen rettes til teamleder kundeservice, Dan Blekken på e-post: dan.blekken@svorka.no, telefon 953 00 646
Søknadsfrist: 27. september. Vi behandler alle søknader fortløpende, så søk allerede i dag.
Oversikt over selskaper og arbeidssted
Ansettes i Svorka AS, arbeidssted ved hovedkontoret i Surnadal. Stillingen er fulltid, og du vil inngå i kundeteamet sin skiftplan. Nærmeste overordnede blir team leder kundeservice.
Om arbeidsgiveren
Dagens hjem er smartere, da må vi også være det. I Svorka er vi glødende opptatt av å tilby de smarteste produktene og tjenestene som du trenger i hverdagen. Vi produserer ren vannkraft, og leverer strøm, internett- og TV-tjenester, solcelleanlegg, varmepumper, elbilladere og bygger samfunnskritisk infrastruktur – strømnett og fiber. I tillegg til alt innen elektriske installasjoner.
Det gjør oss til en komplett leverandør av strøm, internett og energismarte løsninger som skal gi kundene våre bedre hverdagsflyt.
Svorka har hovedkontor i Surnadal, med avdelingskontorer i Orkanger, Rindal og Trondheim. Til sammen er vi over 100 kunnskapsrike, engasjerte og fremoverlente ansatte med høy kompetanse innen ulike fagfelt, som hver dag jobber for å utvikle, forbedre og finne de beste løsningene.
- Sektor: Privat
- Sted: 6650 Surnadal
- Bransje: Telekommunikasjon, Internettbaserte tjenester, Kraft og energi
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Salg
Nøkkelord
kundeservice, kundeservice og support
- FINN-kode 369378393
- Sist endret