Kundeservicemedarbeider
Elis Norge AS
- Frist 22.9.2024
- Ansettelsesform Vikariat
Motiveres du av å skape gode kundeopplevelser? Vi søker kundeservicemedarbeider i et ettårig vikariat!
Hvem er vi og hva står vi for?
I Elis tilbyr vi kundene våre å leie rene tekstiler og hygieneprodukter fremfor å kjøpe, vaske og vedlikeholde dem selv. Slik gir vi virksomheter friheten til å fokusere på sin kjernevirksomhet, med en mer bærekraftig og ansvarsfull tilnærming. Gjennom mer enn 75 år har vi utviklet en sirkulær forretningsmodell, som står sentralt i vår forpliktelse til bærekraft. Vi kontrollerer hele verdikjeden, fra produksjon til levering, som sikrer full sporbarhet og effektivitet. Med bruk av avansert chip-teknologi har vi total oversikt over alle våre tekstiler, noe som gjør at vi kan spore hver enkelt t-skjorte fra den brukes for første gang til den blir vasket for femtiende gang. For å sikre at våre kunder mottar eksepsjonell service gjennom hele prosessen, er vi nå på utkikk etter en kundeservicemedarbeider i et ettårig vikariat, med mulighet for forlengelse.
Hva innebærer rollen?
Som Elis’ kundeservicemedarbeider, vet du at et smil, positivitet og engasjement smitter over på dem du snakker med hver dag. Gjennom å være kundens sparringspartner, fungerer du som en rådgiver og problemløser gjennom hele prosessen fra bestilling til levering. Med et serviceinnstilt og proaktivt mindset, løser du utfordringer som kommer din vei. Arbeidsuken er variert – du svarer på henvendelser på telefon og e-post, kvalitetssikrer kundedata og håndterer reklamasjoner og bestillinger. Du er en relasjonsbygger som tar eierskap til din kundeportefølje. Evne til å jobbe selvstendig er viktig, men som en del av et team, tar dere sammen ansvaret for fornøyde kunder i et avgrenset geografisk område. Vår ideelle kandidat har høyere utdanning og erfaring med kundehåndtering på telefon og epost, men det viktigste er at man trives med å snakke med mennesker og forstår verdien av eksepsjonelle kundeopplevelser.
Kort oppsummert, vil du i kundeservice:
- Være en rådgiver og sparringspartner for våre kunder, hvor du skaper gode kundeopplevelser
- Kommunisere på tvers av organisasjonen og finne gode løsninger sammen
- Registrere og kvalitetssikre relevant informasjon i våre styringssystemer
- Sikre høyt kundetilfredshetsnivå og lojale kunder
- Kontinuerlig og proaktivt jobbe for å redusere kundetap
- Delta i kundemøter
- Håndtere bestillinger og reklamasjoner
- Registrere og kvalitetssikre relevant informasjon i våre styringssystemer
Nyskjerrig? Se hva Nina sier om det å være kundeservicemedarbeider under bilder nederst i annonsen.
Arbeidstid er mandag til fredag, klokken 08-16.
Hvem er du?
Med din erfaring fra kundeservice, vet du hvordan man skaper gode løsninger som møter kundens behov. Du motiveres av å levere førsteklasses kundeopplevelser og verdsetter gode menneskelige relasjoner. Samtidig trives du med å håndtere kunder både på telefon og e-post på en profesjonell og vennlig måte. Du ser på en variert og hektisk arbeidsdag som en spennende utfordring, og du er fleksibel i møte med nye situasjoner. Med din positive, proaktive og løsningsorienterte innstilling, tar du ansvar for egne oppgaver, samtidig som du samarbeider godt med andre. Du er en lagspiller som aktivt bidrar til å styrke teamet, samtidig som du evner å jobbe selvstendig når det kreves.
I denne rekrutteringsprosessen vil vi særlig vektlegge personlige egenskaper.
Hva kan du?
Vår ideelle kandidat har høyere utdanning og et par års erfaring med kundehåndtering på telefon og epost. Det viktigste er likevel at man trives med å snakke med mennesker og forstår verdien av eksepsjonelle kundeopplevelser. Du har grunnleggende system og IT-forståelse, og har erfaring med å bruke ulike systemer i jobbsammenheng. Har du i tillegg erfaring med administrasjon og kontor er det et pluss. Sist, men ikke minst, snakker og skriver du norsk og engelsk flytende.
Hva kan vi tilby?
- En spennende rolle i et internasjonalt, fremtidsrettet selskap med sterke verdier og god kultur
- Fast lønn pluss bonusmuligheter
- PC, mobil og ansattgoder som helseforsikring, firmahytter og gode pensjonsordninger
- Omfattende opplæringsprogram for å sikre at du får best mulig utgangspunkt
Hvis du som oss verdsetter tillit, samarbeid og tilhørighet, da ser vi frem til å høre fra deg innen søknadsfristen 22.09!
Om arbeidsgiveren
Elis er markedsledende i Europa innen tekstil, hygiene og facility service. Vi er representert i 30 land i Europa og Latin-Amerika, og med 55.000 dedikerte medarbeidere leverer vi tjenester til ca 400.000 kunder rundt om i verden. I Norge har Elis hovedkontor i Oslo og driftsenheter i Oslo, Herbergåsen, Skien, Bergen, Trondheim, Sandnes, Kristiansand og Volda. Selskapet har 450 ansatte og omsetter for om lag 820 millioner.
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Ulvenveien 92C, 0581 Oslo
- Bransje: Drift og vedlikeholdstjenester, Industri og produksjon, Tekstil
- Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon, Kundeservice, Rådgivning
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
kundeservice, b2b, vikariat, administrajon, Elis
(1/6)
meta.heading
- FINN-kode 369501087
- Sist endret