Kvalitetsansvarlig Altibox
Lyse Tele AS
- Frist 29.09.2024
- Ansettelsesform Fast
Er du klar for å bli en del av vårt team og sette en ny standard for kvalitet i Altibox?
Som kvalitetsansvarlig for Altibox får du være med på å gjøre en forskjell for kundene våre, gjennom å lede og forvalte kvalitetsinitiativer knyttet til merkevarens kundeservice, både for B2C og B2B-segmentene. Du vil fokuserer på å sikre at kvalitetsstandarder og -prosesser blir utviklet og forvaltet på en tilfredsstillende måte for å opprettholde og forbedre kundetilfredsheten for Altibox. Videre har stillingen mandat til å digitalisere og fornye kvalitetsapparatet for å møte fremtidige behov. Dette er en nyopprettet stilling, så her får du mulighet til å sette ditt preg på reisen helt fra start.
Ansvar og arbeidsoppgaver:
- Utvikling og implementering av kvalitetsprosesser, samt kontinuerlig forbedring ved bruk av ulike metoder
- Kundeserviceoptimalisering ved bruk av data, identifisere avvik og adressere disse
- Digitalisere og modernisere kvalitetsapparatet ved bruke av innovative løsninger, teknologier og verktøy for forbedring
- Samarbeide tverrfaglig med interne i Altibox, Partnerskapet, Lyse Dialog og øvrige avdelinger i Lyse Tele
- Drive og/eller delta i interne og eksterne prosjekter for å utforske og implementere nye metoder, prosesser og rutiner
Kvalifikasjoner:
- Minimum 3 års erfaring innen innsiktsarbeid og ledelse av kvalitetsarbeid, gjerne innen kundeservice
- Dokumentert erfaring med forbedrings- og prosessarbeid, oppfølging og måling av effekt
- Ønskelig med sertifisering innenfor COPC
- Evne til å tenke strategisk og videreføre fagkunnskaper til andre
- Gode språkferdigheter - flytende norsk og god engelsk
Personlige egenskaper:
- Analytisk - evne å analysere komplekse situasjoner og forstå sammenhenger mellom kvalitet, kundetilfredshet og forretningsmål
- Selvgående - ta ansvar for viktige prosesser, evne til å prioritere og drive prosesser videre.
- Kommunikasjon - tydelig og motiverende
- Menneskeorientert - fremme et inkluderende og samarbeidsorientert miljø, og evne å få folk med seg
- Innsiktsfokusert - evne å bruke innsikt for å kunne forstå kunde- og driftsbehov
Hva vi tilbyr:
Vi mener Lyse-konsernet er arbeidsplassen for deg som verdsetter et sterkt tverrfaglig miljø, gode kollegaer, faglig utvikling, fart og ja, til og med litt spenning! Lyse er en del av folks hverdag. Du vil møte et åpent og uformelt arbeidsmiljø med takhøyde og fleksibilitet, og så gjør det godt å være del av et konsern med stort samfunnsengasjement.
Her er noe av det du får ved å jobbe hos oss:
- Vi er glad i teknologi, men enda mer i folk og de gode opplevelsene, så hos oss setter vi folk over fag.
- Vi vet at det er kultur som driver forretning. Folk som vil skape ting som driver samfunnet - lokalt, nasjonalt og, hvorfor ikke, globalt - fremover.
- En svært gunstig innskuddspensjon- og forsikringspakke
- En rekke fordeler som firmahytter både på fjellet og ved sjøen, bedriftsidrettslag og subsidiert trening, sosiale sammenkomster, ekstra fridager og andre gode velferdstiltak
- Kompetanse- og karriereutviklingsmuligheter
- Ekte, ujålete folk du kan stole på og som bare får ting til å funke, uansett.
Vi håper vi vekket nysgjerrigheten din, og at du vil være med å skape fremtidens telekomopplevelser. Vi gleder oss til å lese søknaden din!
Om arbeidsgiveren
Lyse er en 100 år gammel start up som jobber hver dag for å gjøre samfunnet bedre, ved å legge til rette så folk og virksomheter kan benytte seg av helt nye muligheter, over alt, og gjerne på måter ikke engang vi kan forutsi. Lyse Tele AS er et sentralt selskap i Lyse hvor vi har samlet merkevarene Altibox, ice og Nicemobil. Det de har til felles er at de ønsker å utfordre markedet til det beste for kunden - et friskt pust i en tradisjonell telecom- bransje.
Vårlidenskap er å gjøre det enkelt for alle å bli med på den digitale reisen på en måte som gjør at du får mer nytte og glede i hverdagen, enten det handler om internett, TV/underholdning, mobiltelefoni eller nye innovasjoner. For produktene vi leverer, de skal jo tross alt bare funke og gjøre livet bedre og enklere.
Vårt mål er derfor å sette en ny standard for kundeopplevelser, både direkte og via våre partnere.
Kontakt
Nærmere opplysninger om stillingen får du ved å kontakte Anette Østbø Thorsen, Avdelingsleder Kvalitet, på tlf (Norge +47) 41763243. Personalrelaterte spørsmål rettes til Stine Scavenius, HR konsulent, på tlf. (Norge +47) 98623080.
Vi håper du kjenner lysten boble litt, og sender oss en søknad. Vi gleder oss til å lese den!
Om arbeidsgiveren
Lysekonsernet leverer samfunnskritisk infrastruktur og tjenester. Vi følger sikkerhetskrav fra norske myndigheter ved ansettelse. Kandidater forventes å åpent tilby all relevant informasjon om seg selv under rekrutteringsprosessen.
Vennligst legg ved kopi av CV og relevante vedlegg som vitnemål, attester, sertifikater og karakterer.
Bakgrunnssjekk på aktuelle kandidater kan bli gjennomført.
Aktuelle kandidater kan bli spurt om informasjon angående tilknytning til høyrisikoland i tilfeller hvor dette er nødvendig for en videre sikkerhetsvurdering.
- Sektor: Privat
- Sted: 4017 Stavanger
- Bransje: Internettbaserte tjenester, Kraft og energi, Telekommunikasjon
- Stillingsfunksjon: Analyse, Koordinering, Kundeservice
Nøkkelord
Kundeservice, Forbedringsprosesser, Kvalitetsprosesser, Analyse
Annonseinformasjon
- FINN-kode 369509119
- Sist endret