Kundeservicemedarbeider
Kirkepartner AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Er du vår nye servicedesk stjerne?
Vi i Kirkepartner søker en dyktig medarbeider til vår Servicedesk. Du elsker å hjelpe mennesker med problemløsning og å bruke teknologi på riktig måte. Hos oss vil du være tett på IT-driften i Den Norske Kirke og bidra til en enklere hverdag for våre kunder. Vårt hovedmål er å hjelpe de rundt 9000 ansatte i Den Norske Kirke med å frigjøre tid til å være tilgjengelig for å skape "mer himmel på jord".
Du vil bli en viktig ressurs for dine 6 kollegaer i Servicedesk-teamet.
Arbeidsoppgaver:
- Motta tekniske henvendelser fra ansatte i Den Norske Kirke per telefon eller skriftlig.
- Løse flest mulig saker ved første kontakt, eventuelt eskalere til riktig kontaktpunkt og følge opp brukeren.
- Sørge for at ansatte får bruke tiden på det faglige.
- Trygge opplevelsen av IT som arbeidsverktøy.
- Gi strålende service til brukere!
Kvalifikasjoner:
- Gode IKT-kunnskaper, kjennskap til Microsoft 365 og teknisk feilsøking og retting.
- Positiv energi og en genuin interesse for å hjelpe andre mennesker. Motiveres av å skape gode brukeropplevelser.
- God kommunikasjonsevne, både muntlig og skriftlig. Gode norskkunnskaper.
- Erfaring fra brukerstøtte og/eller relevant erfaring.
Vi tilbyr:
- Et veldig godt arbeidsmiljø med engasjerte og dyktige kolleger av ulik bakgrunn.
- Vi legger vekt på trivsel, mangfold og yrkesstolthet.
- Gode muligheter for kompetanseheving og videreutvikling med et sterkt kompetansemiljø innen IT.
- Moderne lokaler med sentral beliggenhet i Oslo.
- Gode pensjons- og forsikringsordninger.
Aktuelle kandidater blir innkalt fortløpende. Oppstart etter avtale.
Om arbeidsgiveren
Kirkepartner er IT-leverandør til Den norske kirke og leverer tjenester til rundt 9000 ansatte og frivillige i Den norske kirke. Selskapet eies av enhetene i Den norske kirke og har 28 ansatte som jobber for å gjøre den digitale hverdagen til de ansatte i Den norske kirke så god som mulig. Kirkepartner er i vekst og er i øker vår leveranse av kontorstøtte basert på Microsoft 365 for flere ansatte i Den norske kirke. Kirkepartners servicedesk er kontaktpunkt for mange av fellestjenestene til Den norske kirke og trenger flere medarbeidere i takt med økende leveranser fra selskapet.
- Sektor: Privat
- Sted: Fred olsens gate 1, 0152 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Internettbaserte tjenester, IT, Kirke og menighet
- Stillingsfunksjon: Brukerstøtte/support, IT-support, Kundeservice
- Arbeidsspråk: Norsk
Annonseinformasjon
- FINN-kode 369630600
- Sist endret