Managed Service- og sikkerhetskonsulent
DXC Technology
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Er du DXC Technology sin nye Managed Service- og sikkerhetskonsulent?
Ønsker du å kickstarte din karriere innenfor IT-sikkerhet, service management eller IT-konsulentbransjen generelt?
Dette er en glimrende mulighet til å gjøre nettopp det.
Hos DXC blir du kollega med noen av landets flinkeste fagspesialister. DXC fokuserer på ansattes kompetanseutvikling og du vil få friheten til å forme din egen karriere. Vi er en global ledende leverandør av konsulenttjenester, rådgivning og markedsledende løsninger innen Service Management og IT-sikkerhet.
ServiceNow, Splunk, CyberArk, Windows Defender, Symantec og Nexpose er noen av produktene vi leverer tjenester på til våre kunder.
I stillingen vil du få en variert og spennende arbeidshverdag. En del av arbeidet vil involvere jobb og samarbeid med våre kunder på Managed Service avtaler. På våre Managed Service kunder tar vi helhetsansvaret for drift, vedlikehold og utvikling av kundens systemer innenfor spesielt IT-sikkerhet, men også platformer som f.eks ServiceNow. En annen relevant del av arbeidet innebærer IT-support for tekniske bedriftskunder på 1.-3. linje nivå. Dette vil blant annet innebære å svare på tekniske spørsmål, rådgi kunder og koordinere og utbedre IT-feil. Våre kunder er teknisk kompetente og samarbeidet er godt. Vi leverer høyt nivå av kundetilfredshet og skal fortsette med dette, og håper du er korrekt kandidat for å hjelpe oss med dette.
Teamet du blir en del av avlaster og hjelper også andre team i selskapet ved behov, og det er muligheter for å jobbe med nye spennende oppgaver og ansvarsområder etterhvert. Stillingen har derfor veldig gode utviklings- og karrieremuligheter innad i selskapet.
Vi ser etter deg som
- Har relevant IT-erfaring, og da gjerne innenfor IT-drift, fagbrev eller lignende
- Du har minst en bachelorutdannelse innen IT eller teknologi
- Du er fremoverlent, tar initiativ og er god på å finne løsninger på sparket
- Er kundeorientert, serviceinnstilt og god på kommunikasjon
- Du har en brennende interesse for teknologi
- Du er nysgjerrig og liker å tilegne deg ny kompetanse
- Det er en fordel om du har kjennskap til noen av våre produkter
- Flytende nors, både skriftlig og muntlig
- Gode engelsk ferdigheter, både skriftlig og muntlig
- Ønsker å utvikle deg i et selskap som satser på sine ansatte
Du vil jobbe med
Managed Services-oppgaver for våre kunder
- Hendelseshåndtering av sikkerhetshendelser
- Analyse av logger
- Sjekke proaktivt etter feil
- Utvikling og konfigurasjon av eksisterende løsninger
- Rapportering
- Oppfølging av forespørsler
- Kundekontakt
Å yte teknisk IT-support til våre bedriftskunder som selv jobber med IT
- Rådgivning og spørsmål iht. bruk av løsningen/produktet
- Koordinering av IT-feil med våre leverandører og seniorkonsulenter
- Teknisk support på 1-3 linje
- For å få sakene løst samarbeider vi tett med våre konsulenter, selgere og leverandører.
Arbeidsoppgavene vil gi deg en bratt læringskurve, god kjennskap til våre produkter og veldig gode utviklingsmuligheter internt i selskapet.
Vi tilbyr
- Konkurransedyktig lønn, inkludert pensjon, livsforsikring, helseforsikring og reiseforsikring
- Gode ordninger for overtid og fleksitid
- Sommertid fra 16. mai til 15. September (7,5 timers arbeidsdager)
- En fleksibel arbeidshverdag, du velger selv om du jobber hjemmefra eller på kontoret
- En spennende arbeidshverdag med frihet under ansvar
- Et onboardingprogram med god oppfølging og buddy-ordning
- Kurs, sertifiseringer og en skreddersydd kompetanseplan
- Gode karriere- og utviklingsmuligheter internt i bedriften
- Utfordrende og varierte arbeidsoppgaver
- Trygge rammer og tydelige forventninger
- Et trygt arbeidsmiljø med flotte kollegaer i nydelige lokaler
- Et miljø med høy faglig kompetanse
Vi håper å høre fra deg!
Send inn søknadsbrev, CV og annen relevant informasjon, så tar vi kontakt med deg fortløpende.
Om arbeidsgiveren
I DXC vil du komme inn i og bli kjent med et profesjonelt og lekent IT-selskap. Avdelingen du blir en del av har skapt gode resultater og minner gjennom de siste 30 årene, og holder til i topp moderne lokaler på Skøyen i Oslo! Med kreative løsninger, fokus på menneskene våre og et enormt ønske om å lykkes, sikrer vi i DXC leveranser til kunder som overgår deres forventninger til kvalitet, tid og pris.
Vi legger til rette for at du skal ha en bra arbeidshverdag, sammen med et team som er inkluderende og støttende av natur. Dette får vi til gjennom kolleger som ønsker å dele sin kunnskap og kreativitet for å sikre at du lykkes hos oss.
Konsulentene våre jobber med et bredt spekter av kunder på tvers av landegrenser. Du vil få mulighet til å jobbe med kjente internasjonale selskaper som Airbus, Nestle, SBB, FIFA, og Audi.
DXC Norge sin ServiceNow-avdeling er det globale Center of Excellence (COE) for ServiceNow GRC/IRM i DXC Globalt, og leverer i dag tjenester over hele verden. Hvis du i tillegg brenner for IT-sikkerhet, vil du hos oss jobbe med det som kanskje er Europas sterkeste ServiceNow GRC-team
Bak et sterkt faglig miljø finner du en sosial gjeng som liker å bruke tid sammen. Både på jobb og på privaten. Av sosiale aktiviteter tilbyr vi SATS-avtale, padeltennis, klatregruppe, løpegruppe, gamingklubb m.m. Bedriftsidrettslaget sørger for å skape et godt tilbud for alle.
Vi jobber sammen for å skape verdi for kundene våre og målet vårt er å løse deres utfordringer ved hjelp av kreativitet, faglig kompetanse og samarbeid. Slik skaper vi gode kundeopplevelser, og har det gøy på jobb!
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Hoffsveien 4, 0275 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: IT, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: IT-sikkerhet, IT-support, Konsulent
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
it, it-sikkerhet, sikkerhetsanalyse, it support, it drift
Feiring av ServiceNow Partner award (1/3)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 369887053
- Sist endret