Er du ledig på kort varsel og kunne tenke deg et vikariat som Administrasjonskoordinator?
IKM Rada AS
- Frist ASAP
- Ansettelsesform Bemanningsbyrå
Vikariat Administrasjonskoordinator
Vi i IKM Rada søker en strukturert og serviceinnstilt administrasjonskoordinator som vil spille en nøkkelrolle ute hos vår kunde. I denne rollen vil du ha ansvar for resepsjonen og sikre at alle som besøkende får en positiv opplevelse.
Stillingen er i utgangspunktet man-tors 8-16, men vi kan være åpen for å tilby en redusert stilling om ønskelig.
Dine hovedoppgaver vil inkludere:
- Betjening av resepsjon, med ansvar for mottak av besøkende og håndtering av henvendelser.
- Sørge for at møterom alltid er ryddige, rene og klare til bruk.
- Koordinering med catering for bestilling av møtemat ved behov.
- Oppfølging og kontakt med huseier og andre leverandører for å sikre et godt vedlikehold av kontorfasilitetene.
- Onboarding av nyansatte, inkludert å sørge for at de har nødvendig utstyr som PC, kontorrekvisita og arbeidsstasjoner klare til bruk.
- Administrasjonsstøtte for ulike avdelinger som trenger bistand til ulike administrasjonsoppgaver
Kvalifikasjoner:
- Bachelor eller fagbrev innen kontor og administasjon er ønskelig
- Erfaring fra resepsjonsarbeid eller administrasjon er en fordel.
- Gode kommunikasjonsevner og evne til å håndtere flere oppgaver samtidig.
- Strukturert, løsningsorientert og serviceinnstilt.
Vi tilbyr et hyggelig arbeidsmiljø i moderne lokaler, med varierte arbeidsoppgaver og mulighet til å være en viktig del av den daglige driften. Stillingen er i utgangspunt et midlertidig sykdomsvikariat. Varighet er vanskelig å forutsi, men foreløpig 2 mnd med oppstart så snart som mulig.
Vi i IKM Rada er et konsulentselskap som driver både med koonsulentutleie og direkterekruttering. Vi får kontinuerlig nye forespørsler og behov hos våre kunder, og det vil derfor være store muligheter for rette vedkommende å gå inn i andre prosjekter etter dette vikariatet.
Vi tilbyr deg
Trygghet - Først og fremst er du fast ansatt hos en arbeidsgiver som har mange solide rammeavtaler for årene som kommer - både med byggherrer, rådgivere og utførende. Tilgang til bransjens mest spennende jobbmuligheter
Variert erfaring - Som konsulent får du ofte muligheten til å jobbe på flere prosjekter for ulike kunder. Dette gir en bredere erfaring og mulighet til å lære nye ferdigheter og bransjer, uten å bytte arbeidsgiver.
Nettverksbygging - Gjennom å jobbe med ulike kunder og prosjekter får du muligheten til å bygge et bredt nettverk innenfor ulike bransjer og organisasjoner. Vi har et stort nettverk av dyktige fagspesialister på tvers av bransjer, disipliner og selskaper som man kan dra nytte av
Utviklingsmuligheter - Vi investerer i opplæring og utvikling av våre ansatte for å sikre at de har de nødvendige ferdighetene og kunnskapen til å lykkes i sine roller. Dette innebærer for deg både muligheter for kompetanseheving og utvikling
Fleksibilitet/Balanse - Vi tilbyr fleksible arbeidsordninger som for eksempel muligheten til å jobbe hjemmefra eller å velge prosjekter som passer best for ens interesser og ferdigheter. Kanskje du i tider ønsker å jobbe redusert? Vi er en fleksibel arbeidsgiver som legger tilrette for deg og dine ønsker
Karrieremuligheter - Vi kan tilby gode karrieremuligheter med muligheter for langt raskere avansement og økt ansvar basert på prestasjoner og kompetanse
Dynamisk arbeidsmiljø - Arbeidsmiljøet hos oss er dynamisk og utfordrende, noe som kan være stimulerende og inspirerende for deg som liker å jobbe med varierte oppgaver og utfordringer
Sosialt - IKM Rada er et personlig konsulentselskap hvor du som ansatt vil oppleve at du vil bli godt ivaretatt og verdsatt. Vi har mange sosiale sammenkomster gjennom året og kan nevne sommerfest, middager, julebord, afterwork m.m.
Konkurransedyktig kompensasjon - Gode lønnsbetingelser, pensjons- og forsikringsordninger med bla. helseforsikring, samt personalgoder som inkluderer tilgang til leie av firmaleiligheter/hytte, rabatter trening og hotell m.m
Vær oppmerksom på at vi vil fortløpende vurdere søkere og invitere til intervju også før offisiell frist. Vi oppfordrer derfor kandidater til å sende inn en tidlig søknad.
Har du spørsmål om stillingen, ikke nøl med å ta kontakt;
Marita Tunes/Daglig Leder IKM Rada /+47 92023726
Om arbeidsgiveren
IKM Rada er et fremtidsrettet konsulent- og rekrutteringsselskap som leverer høyt kvalifiserte medarbeidere til de største bedriftene og prosjektene i Norge. Vi har lang erfaring innen rekruttering og rådgivning.
Vi forstår våre kunder og deres behov, og har det beste utgangspunkt for å levere akkurat det våre kunder trenger. Vi tror på den kraften vi har i egenskap at vi er godt utdannet, erfaring fra næringen og et omfattende nettverk.
Våre ansatte er kjent for å inneha en høy kompetanse og skal skape en merverdi for våre kunder. IKM Rada er en kunnskapsbedrift og våre ansatte er og skal være opptatt av faglig stolthet og integritet og levere kvalitet i henhold til dette. Derfor bruker vi mye ressurser på å utvikle våre ansatte gjennom omfattende kursing og kompetansefond.
Vi er lokalisert både i Bergen, Oslo og Stavanger, men har også ansatte andre steder Norge. I tillegg leverer vi ressurser til internasjonale oppdrag.
- Sektor: Privat
- Sted: Spaces, Media City Bergen, Lars Hilles gate 30, 5008 Bergen
- Bransje: Konsulent og rådgivning, Kraft og energi
- Stillingsfunksjon: Konsulent, Kontor og administrasjon, Koordinering
Nøkkelord
Koordinator, Administrasjon, Resepsjon, Prosjektkoordinator, Kontormedarbeider
meta.heading
- FINN-kode 370044328
- Sist endret