Kundeveileder
Sparebanken Vest
- Frist 24.09.2024
- Ansettelsesform Fast
Bli vår nye lagspiller i Arna!
Motiveres du av spennende utfordringer innen dagligbank, personlig utvikling og en variert arbeidshverdag? Da bør du bli med på vårt lag!
Vi søker nå kundeveileder som vil bli med å bygge Norges beste sparebank, en bank som Vestlandet ville vært litt fattigere uten!
Vi er interessert i deg som er opptatt av å levere enestående kundeopplevelser sammen med dine medarbeidere. Teamet du blir en del av består av 5 kunnskapsrike og engasjerte rådgivere som heier på hverandre. Vi deler også lokaler med 3 dyktige kolleger i Eiendomsmegler Vest. Sammen jobber vi målrettet mot bankens visjon om å være Norges beste Sparebank.
I Sparebanken Vest blir du en del av en bedrift som verdsetter gode kollegaer, er opptatt av lagspill og som har kunden i fokus. Som ansatt i en av Vestlandets ledende organisasjoner vil du også tilbys spennende utviklingsmuligheter.
Hva gjør en kundeveileder i Sparebanken Vest?
Som kundeveileder er du ansvarlig for kundemottaket i banklokalet på Øyrane Torg. Der vil du bistå kunder med henvendelser på dagligbank og veilede de på selvbetjente løsninger. Du bidrar til at avdelingen leverer gode kundeopplevelser, både til interne og eksterne kunder.
Du vil også fortløpende ha ansvar for å behandle forespørsler/henvendelser fra kunder via relevante kanaler, herunder:
- Rådgi eksisterende og nye kunder på bankens dagligbankprodukter
- Bistå kundene når de har behov for teknisk hjelp ved bruk av bankens digitale tjenester
- Bistå kundene med å installere og ta i bruk bankens selvbetjente løsninger samt gi råd og veiledning om våre selvbetjente kanaler
Det er et ønske at du blir autorisert på kreditt slik at du kan bistå kontoret med låneforespørsler ved behov.
Hvem er du?
Vi tror vår nye kollega har stor forståelse og et aktivt engasjement for mennesker, veiledning og salg. Videre har du relevant høyere utdanning fra universitet eller høyskole (finans/økonomi/administrasjon), og kan gjerne vise til erfaring fra salg og rådgivning med gode resultater. Godt kjennskap til dagligbankfunksjoner og kredittfaglig kunnskap, vil være en fordel.
Vi tror du vil trives ekstra godt som rådgiver hos oss om du:
- Har erfaring fra arbeid med kundeservice. Men vi tror mye er gjort med faglig dyktighet, riktig innstilling og engasjement
- Har en god formidlingsevne både skriftlig og muntlig
- Er god på behovsavklaring i ulike situasjoner, samt å finne de rette og beste løsningene for kundene
- Er kontaktskapende og relasjonsbyggende både i kundedialogen og med kollegaer
- Jobber godt både selvstendig og som del av et team
- Motiveres av å skape og bidra til gode salgsresultater for seg selv og teamet
Hvorfor skal du velge oss?
Bank er mye mer enn du skulle tro. Bransjen vår er stadig i utvikling, og vi blir kontinuerlig utfordret på hva bank skal være. Dette gjør at vi hele tiden må tenke nytt på hvordan vi løser kundenes behov. Troen på at utfordringer løses best i fellesskap var det som skapte oss. Fremdeles er det denne tenkningen som er vår drivkraft. Vi er stolte over å være et selvstendig finanskonsern med en sentral rolle i mye av den verdiskapningen som skjer her i vest.
Sparebanken Vest er en arbeidsgiver som er genuint opptatt av at flinke, sultne folk både får stor grad av tillit, selvstendig ansvar og muligheter til å utvikle seg. Hos oss får du spennende muligheter i en bank med sterk merkevare og stor lokal beslutningsmyndighet.
Vil du vite mer om stillingen?
Kjenner du deg igjen i det du har lest, eller ble nysgjerrig på å få vite mer? Ta gjerne kontakt med Banksjef i Arna, Helene Terkelsen ved spørsmål.
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: 5888 Bergen
- Bransje: Bank, finans og forsikring, IT
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Rådgivning
meta.heading
- FINN-kode 370216908
- Sist endret