Administrasjonskonsulent
- Arbeidsgiver
- NAV Hundvåg og Storhaug
- Stillingstittel
- Administrasjonskonsulent
- Frist
- 26.09.2024
- Ansettelsesform
- Fast
Beskrivelse
NAV sin visjon er å gi mennesker muligheter, og vi søker etter ansatte med hjerte for mennesker og for våre fagområder. Vi skal bidra til sosial og økonomisk trygghet, og fremme overgang til arbeid og aktivitet.
NAV Hundvåg og Storhaug har nå en ledig fast ledig stilling som Administrasjonskonsulent. Til denne stillingen har vi behov for både smidig og nøyaktig gjennomføring av arbeidsoppgaver som er kritiske for kontoret, blant annet innen post og elektronisk arkivering. Vi ser etter deg som ønsker å utføre serviceoppgaver for et godt og felles arbeidsmiljø. NAV-kontoret følger opp mange flyktninger, og det vil inngå i arbeidsoppgavene å forklare søknadsprosess til denne søkergruppen. Det vil også være viktig å kunne utvise fleksibilitet ved mulige nye arbeidsoppgaver.
Ved NAV Hundvåg og Storhaug finner du 84 engasjerte og kompetente ansatte. Våre kontorlokaler er sentralt plassert i Stavanger Øst med gode bussforbindelser. Dersom du synes at dette høres ut som en spennende stilling for deg, håper vi at du søker på stillingen som Administrasjonskonsulent hos oss!
Arbeidsoppgaver
- Behandle post og arkiv, herunder også digitale postkilder.
- Scanne dokumentasjon og søknader med vedlegg, inn i ulike fagsystem.
- Betjene kontorets felles e-postkasse og rute henvendelser til riktig mottaker.
Internservice:
- Ha dialog med vaktmester og eksterne leverandører av tjenester til kontoret.
- Bidra til orden og smidige løsninger i kontorets fellesområder.
- Holde oversikt over adgangskort.
Økonomi:
- Avlaste ved behov og i ferieavvikling, kontering/attestering av faktura.
- På sikt kan det bli aktuelt med betaling av regninger og forvaltning av trygdeytelser.
Ettersom NAV er i stadig utvikling og endring kan andre arbeidsoppgaver bli aktuelle.
Kvalifikasjoner
Du må ha:
- Kompetansekrav: relevant utdanning/fagbrev og/eller relevant erfaring. Kompetanse innen administrasjonsmedarbeider- eller kontorfag. Kompetanse innen regnskap og økonomi vil være en fordel.
- God digital kompetanse, blant annet erfaring med Microsoft Office 365.
- Gode muntlige og skriftlige norskkunnskaper (B2).
- Erfaring fra administrativt/kontorfaglig arbeid.
- Erfaring med grunnleggende økonomi og regnskap.
Vi ønsker at du har:
- Erfaring fra arbeid i NAV eller annen større offentlig organisasjon.
- Ukrainsk språkkunnskap.
Personlige egenskaper
For denne stillingen er det særlig viktig at du har gode evner til å:
- planlegge og strukturere
- samarbeide med andre
- være serviceorientert
Personlige egenskaper vektlegges sterkt.
Vi tilbyr
- Muligheten til å jobbe med et viktig samfunnsoppdrag.
- Spennende arbeidsoppgaver med mulighet for faglig og personlig utvikling.
- Dyktige medarbeidere og et godt arbeidsmiljø.
- Fleksibel arbeidstid og hybrid arbeidshverdag.
- Fast ansettelse i stillingskode 1409 Sekretær, med årslønn i Statens lønnstrinn 53-56, for tiden kr. 524.700 - 548.600,-
- Gode pensjons- og forsikringsordninger gjennom Statens Pensjonskasse (SPK).
- Tilbud om medlemskap i Hjem-Jobb-Hjem-ordningen.
Les mer om NAV som arbeidsgiver på nav.no.
Vitnemål, attester og tilsvarende må legges ved søknaden elektronisk på søknadstidspunktet. Utenlandske
utdanningsgrader må være godkjent av NOKUT.
Kontaktinformasjon
Cecilie Willumsen, Leder NAV Hundvåg og Storhaug, 415 11 151, cecilie.langaker.willumsen@nav.noArbeidssted
Tinngata 84014 Stavanger
Nøkkelinformasjon:
Arbeidsgiver: NAVReferansenr.: 4858205247
Stillingsprosent: 100%
Fast
Søknadsfrist: 26.09.2024
- Sektor
- Offentlig
- Sted
- Tinngata 8, 4014 Stavanger
- Stillingsfunksjon
- Kontor og administrasjon, Konsulent, Saksbehandler
- FINN-kode
- 370354752
- Sist endret
- 12. sep. 2024 11:11