Skaderådgiver
If Skadeforsikring (If)
- Frist 25.9.2024
- Ansettelsesform Vikariat
Brenner du for kundeservice og vil være med på å skape trygghet for våre kunder?
Stillingstittelen er skaderådgiver. I virkeligheten jobber du hver dag med å skape trygghet når kundene våre trenger det aller mest.
Når det uventede skjer er vår viktigste oppgave i Large, Complex & International Claims å være ved våre kunders side, bidra til å gjenoppbygge verdier og gi dem mulighet og trygghet til å planlegge for morgendagen.
Om dette også er noe som driver deg, bør du lese videre! Vi søker nå etter en ny kollega til vårt team- Frontline til en 1-års vikariat!
Om Rollen
Vår hovedoppgave er skadehåndtering fra A til Å av frekvente skader, der telefonen er et av våre viktigste arbeidsverktøy. Vi er det første kontaktpunktet inn mot skadeorganisasjonen for våre næringskunder for skader som gjelder ansvar, transport og eiendom. Alle nye skader registreres og vurderes av oss, de fleste skadene håndterer vi også selv, mens de mer komplekse fordeles videre til øvrige team. Vi er stolte av å få være de første kundene møter når det virkelig gjelder, og over å vise den tryggheten og stødigheten If representerer.
Hos oss får du være med å påvirke og teste ut ideene dine, du blir utfordret og i tillegg får du bred kunnskap om forsikring og skadeoppgjør - i et skikkelig godt og trygt teammiljø vi er veldig stolte av.
Uansett hva som møter oss, er målet å møte kundene med den trygghet og hjelp som de trenger, med høyt fokus på service, kompetanse og rådgivning. Denne jobben er for deg som har et stort hjerte, og en genuin interesse for å hjelpe når uventede ting skjer.
Om Teamet
Vi er et dynamisk team som er vant med å holde mange baller i luften. Våre ulike egenskaper gir oss mangfold for å stå sammen og skape den beste kundeopplevelsen fra første henvendelse og frem til saken er løst. Vi tar rådgiverrollen vår på aller største alvor og angriper enhver kundes lille utfordring eller kjempekatastrofe med stolthet, engasjement og løsningsfokus.
Vi samarbeider, deler når vi lykkes og er ikke redde for å lære av våre feil eller forsøke nye løsninger. Det er høyt under taket, vi legger hjertet vårt i det vi gjør, og alle går den ekstra mila for kunde og hverandre. Vi engasjerer oss i den digitale utviklingen og søker hele tiden etter forbedring av prosesser. Vi tar alle også et stort ansvar for at det skal være fint å være på jobb sammen.
Vi tilbyr
Selv om vi selvfølgelig ser etter visse egenskaper og ferdigheter hos deg, forventer vi at du også stiller krav til oss som din fremtidige arbeidsgiver. Dette er noe av det vi tilbyr deg som jobber hos oss:
- Et godt arbeidsmiljø, der alle er velkomne og bruk av tilbakemeldinger bidrar til personlig utvikling.
- En fleksibel arbeidsplass med fokus på helse og trivsel.
- Moderne, innbydende og funksjonelle kontorlokaler på Vækerø med bl.a. meget gode muligheter for fysisk trening inkl. en ukentlig treningsøkt i arbeidstiden.
- Meget gode pensjons- og forsikringsordninger
Hvem er du?
Denne jobben er for deg som brenner for kundeservice og har et ønske om å gi det lille ekstra. Du evner å forstå kundens behov, kan stå i vanskelige situasjoner og er trygg i dine avgjørelser.
I rollen som skaderådgiver er det viktig at du er strukturert og en skikkelig god lagspiller for å kunne mestre oppgavene som skal løses på en god måte. Du elsker å lære deg nye ting, tør å utfordre og tenke nytt. Du liker å utforske og er ikke redd for endringer. Det å bidra til et positivt og engasjerende arbeidsmiljø der kunnskapsdeling står sentralt er viktig for deg.
Som alle andre er vi også opptatt av effektivisering, digital utvikling og av hverandre, og det er det trenger vi at du også er.
If er et stort nordisk selskap, med komplekse systemer som er designet for at vi skal kunne serve våre kunder på best mulig måte. Det er derfor viktig at du har gode datakunnskaper og interesse for å lære nye systemer.
Du har også:
- Høyere utdanning/bachelor nivå er en fordel, men ikke et krav
- Gjerne noen års erfaring med skadeoppgjør og/eller forsikring, men har du ikke det vil et brennende ønske om å lære deg mer av dette faget også kunne være interessant.
- Svært gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsevner
Tilleggsinformasjon om rekrutteringsprosessen
Om dette er noe du kan se for deg å trives godt med, gleder vi oss til å høre fra deg!
For å søke på stillingen: Vi gleder oss til å motta din søknad hvor du forteller oss hvorfor du er motivert for stillingen.
Søknadsfrist: Snarest, og senest innen 25.september 2024
Arbeidssted: Vi holder til moderne lokaler på Vækerø i Oslo
Vi benytter Semac for bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater. I stillingen er det et krav om god kredittvurdering, og søkerens kredittinformasjon vil også bli sjekket før et eventuelt jobbtilbud.
Kontakt: Vil du vite mer om stillingen? Ta kontakt med teamleder for Frontline teamet Mailin Fonn Skaar på tlf. +47 480 21 856.
Vi ser frem til å bli kjent med deg!
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: Drammensveien 264, 0283 Oslo
- Bransje: Bank, finans og forsikring
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Rådgivning, Saksbehandler
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
skaderådgiver, forsikring, kommunikasjon, prosessforbedring, kundeservice
(1/3)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 370377691
- Sist endret