Saksbehandler
Larvik kommune
- Frist 06.10.2024
- Ansettelsesform Vikariat
Byggesaksbehandler, vikariat
På byggesak i Larvik kommune er vi 15 ansatte med ulik faglig bakgrunn. Vi har varierte arbeidsdager der problemstillingene er mange og ulike.
Vi trenger nå å ansette en byggesaksbehandler i et vikariat og håper å finne deg som liker en utfordring og er klar for å begynne å arbeide i Larvik kommune. Arbeidshverdagen til en byggesaksbehandler er svært variert - mye kundekontakt, faglige diskusjoner i gruppe og selvstendig skriftlig arbeid.
Arbeidsoppgaver
- Du skal informere, veilede og yte service til publikum
- Du skal saksbehandle etter plan- og bygningsloven, herunder forberedelse av saker til politisk behandling
Kvalifikasjoner
- Du må minimum ha bachelor innen rettsvitenskap, ingeniør, naturforvaltning, planlegging eller annen relevant utdanning
- Lang og relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet
- Du må beherske norsk godt både muntlig og skriftlig
Personlige egenskaper
- Du må ha evnen til å jobbe både selvstendig og i team
- Du må like å snakke med mennesker og ha evnen til å uttrykke deg tydelig
- Du må kunne forholde deg til tidsfrister og like travle og varierte hverdager
Vi legger vekt på personlig egnethet.
Vi tilbyr
- Vi er glade i å samarbeide og er kolleger som støtter hverandre
- Vi deler kunnskap og gjør hverandre gode
- Vi er opptatt av å være faglig oppdaterte
- Lønn etter avtale
- God pensjons- og forsikringsordning i KLP
- Fleksibel arbeidstid
- Gode velferdsordninger, blant annet hytte- og kunstforening, bedriftsidrettslag og rabatt på treningssentre
Viktig å vite før du starter hos oss
Som arbeidstaker i kommunen blir du ansatt på de vilkår, rettigheter og plikter som følger avtaler, reglementer og lover.
Mangfold er en styrke
Larvik kommune ser mangfold som en styrke. Vi oppfordrer derfor alle som er kvalifiserte til å søke på ledige stillinger hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det.
Kan bli ført opp på offentlig søkerliste
Vi gjør oppmerksom på at du som søker kan bli ført opp på offentlig søkerliste, selv om du har bedt om anonymitet. Dette blir du så fall varslet om.
Vise frem politiattest
Før du tiltrer må du legge frem politiattest uten merknader som har betydning for arbeidsforholdet.
Hvordan søke
Du må sende søknaden din elektronisk innen fristen via Webcruiter, og legge ved attester og vitnemål.
Hvorfor skal du velge Larvik kommune?
Som ansatt i Larvik kommune bidrar du til å løse viktige samfunnsoppdrag gjennom verdiene våre nysgjerrig, ærlig, raus og engasjert (NÆRE). Vi har ansvaret for tjenester som er helt sentrale i hverdagen til våre innbyggere. Byutvikling, barnehage, skole, helse, kultur, vann og brann – for å nevne noen. En stor kommune som Larvik tilbyr solide fagmiljøer, fokus på innovasjon og utvikling, og en mangfoldig prosjektportefølje – fra de helt store i hundremillionersklassen til de små og mer hverdagslige.
En jobb med mening, med mulighet til å utgjøre en forskjell – det får du hos oss!
Om arbeidsgiveren
Larvik kommune har et areal på 813 km² og over 48.000 innbyggere. Med 3700 ansatte er vi en av de største arbeidsgiverne i Vestfold.
Larvik er en kulturkommune, en havneby og et populært reisemål med fantastisk kystlinje, urbane muligheter og sjarmerende tettsteder. Her er det kort vei til både natur og kultur, nabobyene i Vestfold og Telemark og til den store verden via Torp flyplass.
Larvik har et solid næringsliv og et omfattende tilbud innen kultur, friluftsliv og rekreasjon. Hos oss er mulighetene mange og ambisjonene store. Derfor trenger vi dyktige medarbeidere som vil være med å bygge fremtidens Larvik.
- Sektor: Offentlig
- Sted: Feyers gate 7, 3256 Larvik
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Offentlig administrasjon
- Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon, Saksbehandler
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
Byggesaksbehandler, Veiledning, Service
meta.heading
- FINN-kode 370391644
- Sist endret