Junior Support Engineer
Manpower
- Frist 07.10.2024
- Ansettelsesform Bemanningsbyrå
Interesse for teknologi og service?
Tenk deg hvilke muligheter som oppstår når alle “ting” som maskiner, sensorer, målere, biler, kameraer, apparater og utstyr kan kommunisere med hverandre? I "tingenes Internett", eller IoT-verdenen er det slik» - mulighetene er endeløse.
Det er det også i COM4. Og kanskje er det en mulighet du skal gripe?
På vegne av COM4 ser vi etter en Junior Support Engineer til et vikariat med oppstart i desember. Vi ser etter deg som er litt smartis – du er både teknisk interessert, og av den omgjengelige og hjelpsomme typen. Vi tror du er nysgjerrig og liker å utforske det meste innen IT og nye digitale tjenester. Kjenner du deg igjen? Dette er i så fall en gylden mulighet til å utvikle deg innenfor et fagfelt som alltid er i bevegelse, i et innovativt og dynamisk selskap.
Ansvars- og arbeidsoppgaver:
- Svare på support-henvendelser B2B.
- Dekke 1. – og 2.linjesupport (primært 2. linje oppgaver)
- Samarbeid med både teknisk 3. linje og med salgsorganisasjonen
- Logistikk og organisering i form av håndtering bestillinger, forsendelser og lagerhåndtering av SIM-kort, rutere og hardware
- Noe leveranse i form av å sette opp systemer og få kunden i gang ved behov
- Du må kommunisere godt på både norsk og engelsk – muntlig og skriftlig.
Kultur står sterkt i selskapet, og de ønsker deg som kan støtte opp om deres verdier med å være lidenskapelig engasjert i å levere kvalitet, har høy integritet, tar ansvar og deler med de rundt deg. Du har gjerne høyere utdannelse innen IT-relaterte fag. Samtidig som det er viktig med gode samarbeidsevner, og at du finner det meningsfylt å bidra til kundens suksess. I et mindre selskap med ca 25 medarbeidere er det gode muligheter til å utgjøre en forskjell, og du kan forvente varierte arbeidsoppgaver - bidra der det trengs. Du er forhåpentligvis også opptatt av god kommunikasjon og godt språk, muntlig så vel som skriftlig.
Med ambisjoner om å levere support i verdensklasse har COM4 gjennom Wireless Logic i Gartners “Magical Quadrant”, blitt anerkjent som en global leder innen IoT konnektivet. En strategisk prioritet er å tilby fremragende support til deres kunder – support i verdensklasse med særlig vekt på kompetanse og service.
Noen av fordelene med å jobbe hos COM4:
- Fleksibel og vekstorientert kultur
- Trygghet og konkurransedyktige betingelser
- Kompetent miljø med god lagånd
- Sosiale happenings og feiring av suksesser med firmaturer o.l.
- Topp moderne lokaler i tech-hub´en som har vokst frem på Løren/ Hasle-Linje
Les mer om selskapet her
Får du lyst til å søke? Da håper vi på å se din søknad og CV i dag! Kandidater vurderes og intervjues fortløpende av Manpower og COM4.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: 0579 Oslo
- Bransje: IT, Telekommunikasjon
- Stillingsfunksjon: IT-support, Kundeservice, Teknisk service
Nøkkelord
IoT, Support, Teknologi, Innovasjon, B2B
(1/2)
meta.heading
- FINN-kode 371072320
- Sist endret