Dokumentasjonsmedarbeider
Adecco Innlandet
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Bemanningsbyrå
Er du vår nye dokumentasjonsmedarbeider på Lillehammer?
Er du en nøyaktig og selvstendig person som trives med rutineoppgaver og samtidig samarbeider godt med andre? Vi søker to dyktige dokumentasjonsmedarbeidere til vår kunde på Lillehammer! Hvis du ønsker en strukturert arbeidshverdag og har god IT-kompetanse, er dette muligheten for deg!
Oppdraget starter 1. oktober 2024 og varer i 3 måneder. Du vil jobbe mandag til fredag, fra kl. 08.00 til 15.30.
Dine arbeidsoppgaver vil være oppgaver hovedsakelig innen journalføring, som mottaksbehandling av innkommende post og skanning, digitalisering i saksbehandlingssystemet Public 360.
Dine kvalifikasjoner er at du har god IT-kompetanse og behersker godt å bruke data som arbeidsverktøy. Fordel, men ikke et krav, med utdanning fra kontor og administrasjon eller arkiv. Relevant erfaring fra kontor og administrasjon er også en fordel.
Kjennskap eller erfaring med bruk av Public 360 er et pluss, men ikke et krav, da opplæring vil bli gitt. Relevant erfaring fra offentlig administrasjon og system, eksempelvis bibliotek, arkiv eller dokumentkontroll kan også være en fordel. Du må ha en god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk.
Dine personlige egenskaper er at du jobber planmessig og trives med struktur og rutineoppgaver. Her er det viktig å være tydelig, så å ha en god formidlingsevne vil også være en fordel. Egenskaper som å være nøyaktig, men likevel effektiv, settes særlig pris på.
Vi tilbyr en fast stilling hos Adecco og mulighet for å få god og relevant arbeidserfaring i en anerkjent bedrift. Du får mulighet til å benytte deg av Adecco sitt fordelsprogram etter ansettelse. Hos denne kunden vil du bli en del av et hyggelig team med et godt arbeidsmiljø, hvor det er høyt under taket og du vil bli godt tatt imot og ivaretatt. Her vil du sitte i åpent landskap hvor det er kort vei til bistand. Du vil bli lønnet etter bedriftens tariff.
Ønskelig oppstart er 1 oktober. Søkere vil bli vurdert fortløpende.
Ta kontakt med Marie Haugsrud dersom du har spørsmål om stillingen; på mail: marie.haugsrud@adecco.no eller på telefon: 99 40 92 93.
Om arbeidsgiveren
Adecco er et av Norges ledende bemanningsselskap. På kundelisten har vi attraktive bedrifter som trenger kompetente kandidater til spennende oppdrag. Prøv deg i ulike bransjer; nettverket du får mulighet til å bygge kan bli gull verdt når du en dag kanskje kniver om drømmejobben. All arbeidserfaring er dessuten god erfaring. Bruk oss som diskusjonspartner, vi deler gjerne råd som kan sette fart på karrieren din!
- Nettverk: Facebook, LinkedIn, X
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 2
- Sted: 2615 Lillehammer
- Bransje: Annet, Arkiv og bibliotek, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: Arkivar og bibliotekar, Konsulent, Kontor og administrasjon
Nøkkelord
arkiv, dokumentasjon, kontor, administrasjon, friår
meta.heading
- FINN-kode 371092477
- Sist endret