Konsulent - Finans
Inspirit365
- Frist 20.10.2024
- Ansettelsesform Fast
Bli med og ruste bedrifter for fremtiden
Inspirit365 har Norges fremste spesialister på Microsofts forretningsløsninger. Vårt unike kompetansemiljø og vår bransjeekspertise gjør at vi kan lede kundene våre trygt gjennom krevende digitaliseringsreiser, og gjøre dem robuste for fremtiden.
Vi i Inspirit er en ledende partner av Microsoft, og vi spesialiserer oss på å levere innovative og forretningskritiske løsninger og tjenester til våre kunder. Vår suksess er bygget på høy teknisk kompetanse, kundefokus og kontinuerlig forbedring.
Vår avdeling, Kundeutvikling & Forvaltning er hjertet til vår kundeopplevelse – og vi i Inspirit brenner for våre kunder. For oss er det viktig å sikre kontinuitet og optimalisering av kundens forretningsløsning, og gjennom vår Service Desk i Kundeutvikling & Forvaltning sikre at kundene våre en stabil og effektiv drift, samtidig som at vi bistår til verdioptimalisering.
Om stillingen:
Vi søker dyktige og engasjerte konsulenter for å styrke vårt team på Service Desken. Vi ser etter både junior og senior konsulenter med erfaring og interesse innen finans og Microsoft Dynamics365 Finance.
Som en del av vårt forvaltningsteam vil du ha muligheten til å jobbe med eksisterende kunder, og vi ser etter noen med erfaring fra bransjen som kan forstå kundens behov og effektivt diskutere løsninger med kundens team.
Hos oss vil du som finanskonsulent jobbe i en nyopprettet avdeling: Service Desk, samtidig som du vil bistå i kritiske milepæler i prosjektleveranse for å sikre tverrfaglig kompetansedeling. Vi i Inspirit har stor tro på kundeteam på tvers av selskapets spesialister, nettopp for å sikre helhetlig forståelse og best mulig kundeopplevelse.
En effektiv Service Desk er avgjørende for å sikre kundetilfredshet og lojalitet, noe vi i Inspirit brenner for! Det viktigste vi har er våre kunder og Service Desken er hjertet i vår organisasjon, og fungerer som det primære kontaktpunktet mellom oss og våre kunder. Som Finans konsulent vil du sikre at våre kunder alltid har en trygg og robust løsning, samtidig som at løsningen blir utnyttet fullt ut.
Har du lyst å være med på å forme fremtidens Service Desk og samtidig jobbe tett med kundeutvikling? Da kan det være akkurat deg vi ser etter!
Som Finanskonsulent i vår Service Desk vil du alltid jobbe for å løse kundenes utfordring, for å skape en friksjonsfri hverdag og maksimere virksomhetens digitale forretningsverdi. Stillingen rapporterer til Leder for Service Desk.
Hvem ser vi etter?
- Du er kundefokusert og serviceinnstilt, og tåler en støyt
- Du er strukturert og løsningsorientert, men samtidig kreativ og nysgjerrig
- Du er proaktiv og initiativrik, og trives med å ta ansvar og løfte mennesker rundt deg
- Du er sterk analytisk og beslutningsdyktig, og skaper tillit og får folk med deg
- Du har evne til å motivere og inspirere teamet, samtidig som du tør å utfordre både
kunder og kollegaer
- Du trives med å samarbeide og kommunisere med mennesker på forskjellige nivåer
Typiske arbeidsoppgaver:
- Bistå kunder med daglig support og feilsøking.
- Sikre at alle kundehenvendelser håndteres i henhold til avtalte SLA-krav.
- Utvikle og optimalisere kunders forretningsprosesser
- Rådgi kunder på forbedringsmuligheter.
- Delta i implementering og konfigurasjon av Microsoft Dynamics 365 Finance.
- Utføre systemtesting og dokumentasjon.
- Bistå i opplæring av brukere og utarbeidelse av brukerhåndbøker.
- Arbeide i henhold til ITIL-prosesser, med fokus på Incident- og Endringshåndtering.
Kvalifikasjoner Junior:
- Bachelorgrad i økonomi, finans, informasjonsteknologi eller tilsvarende.
- Grunnleggende kunnskap om ERP-systemer, gjerne Microsoft Dynamics 365.
- Gode analytiske ferdigheter og evne til å lære nye teknologier raskt.
- Sterke kommunikasjonsevner både muntlig og skriftlig på norsk og engelsk.
- Du trives med å samarbeide og kommunisere med mennesker på forskjellige nivåer.
Kvalifikasjoner Senior:
- Bachelor- eller mastergrad i økonomi, finans, informasjonsteknologi eller tilsvarende
- Minimum 5 års erfaring med Microsoft Dynamics 365 ERP system eller tilsvarende
- Dyptgående kunnskap om finansielle prosesser og forretningsanalyse.
- Sterke kommunikasjonsevner og evne til å presentere komplekse løsninger på en
forståelig måte.
- Du trives med å samarbeide og kommunisere med mennesker på forskjellige nivåer.
Verktøy:
- Fordel med erfaring med bruk av saksbehandlingsverktøy (f.eks ServiceNow)
- Fordel med erfaring med planlegging og utviklingsverktøy (f.eks Azure DevOps)
Hvorfor jobbe hos oss?
- Vi mener at magien skjer i skjæringspunktet mellom mennesker, kultur og teknologi.
- Hos oss får du frihet under ansvar – vi tror på deg og dine ideer.
- Vi lover at ingen dager vil være like, og du vil alltid ha noe nytt å lære.
- Bli med på å videreutvikle Norges fremste miljø innen Microsofts forretningsløsninger!
Ta gjerne kontakt med Mari Simonsen på msimonsen@inspirit365.com hvis du har noen spørsmål.
Om arbeidsgiveren
Inspirit365 har Norges fremste spesialister på Microsofts forretningsløsninger. Vårt unike kompetansemiljø og vår bransjeekspertise gjør at vi kan lede kundene våre trygt gjennom krevende digitaliseringsreiser, og gjøre dem robuste for fremtiden.
Vi i Inspirit er en ledende partner av Microsoft, og vi spesialiserer oss på å levere innovative og forretningskritiske løsninger og tjenester til våre kunder. Vår suksess er bygget på høy teknisk kompetanse, kundefokus og kontinuerlig forbedring.
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: 0459 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: IT, Konsulent og rådgivning, Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: Konsulent, Rådgivning
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
konsulent, microsoft dynamics 365, erp, service desk, forretningsløsninger
meta.heading
- FINN-kode 371092981
- Sist endret