Har du ledererfaring og er opptatt av å skape resultater og tør å utfordre?
IKEA
- Frist 30.9.2024
- Ansettelsesform Fast
Vi søker Remote Teamleder til Kundesenteret på IKEA Sørlandet
Vi vet vi at hjemmet ditt er mer enn et hus. Vi mener også at arbeidet ditt skal være mer enn bare en jobb. På IKEA skal du føle deg hjemme og kjenne at det vi tilbyr av varer og tjenester utgjør en forskjell for både mennesker og miljøet.
IKEA har som mål å bli #1 Omnichannel Retailer. Det betyr at kundene skal ha en sømløs opplevelse, uavhengig av hvor de møter oss. Som del av dette har vi implementert Remote Customer Meeting Point (RCMP), tidligere IKEA kundesenter. RCMP vil være en av hoveddriverne for vekst og eksterne kundemøter i IKEA.
Nå søker vi etter en Teamleader til vårt nye Resolution Team bestående av 14 medarbeidere.
Vi ser etter en som er dyktig til å utvikle sine medarbeidere gjennom tilbakemeldinger og Coaching.
Dette er en fast heltidsstilling som Teamleader, med arbeidssted på RCMP Sørlandet.
Som Remote Teamleder vil du ha personalansvar for den enkelte og lede teamet ditt. Dette innebærer blant annet ansvar for å:
- Optimalisere kundeopplevelsen ved å lede et sterkt team som er motivert til å levere på alle mål
- Utvikle og trene mennesker så de på best mulig måte har kunnskap, selvtillit, og motivasjon i arbeidet
- Følge opp teamets prestasjoner og rapportere på det
- Supportere i de daglige prioriteringer og Actions
- Bidra til Businessplan ved å arbeide for å nå målene som er satt for avdelingen
- Rekruttering av nye medarbeidere
- En stor del av din hverdag vil du drive med Coaching. Gjenom medlytt og samsitt er din oppgave å utvikle kvaliteten i alle kundemøter, både på telefon og chat. Du vil også ha Coaching møter med hver enkelt av dine medarbeidere for at de skal kunne levere de beste kundeopplevelsene
Som Remote Teamleader ser for oss at du har følgende kvalifikasjoner:
- Ledererfaring
- Erfaring med å oppnå gode resultater både på individnivå og teamnivå
- Erfaring med å skape et godt arbeidsmiljø og mestring i arbeid og arbeidsglede
- Gode kommunikasjonsferdigheter med evne til å motivere og inspirere dine medarbeidere og kolleger
- Erfaring med endringsledelse vil være en fordel
- Du trives med å jobbe med utvikling av mennesker og bli målt på prestasjoner av deg og ditt Team
- Du har gode digitale ferdigheter og har evne til å prioritere oppgaver og raskt endre retning i en travel hverdag
Arbeidstid på RCMP Kundesenter er i tiden mellom kl 08.00-21.00 mandag til fredag og kl 0900-1700 lørdager. Du må regne med å tilpasse arbeidstiden i forhold til teamet ditt og legge til rette for å jobbe en kveld per uke og en lørdag i måneden.
Din arbeidsplass vil være på IKEA Kundesenter på sørlandet, og du må påregne 3 reiser årlig til RCMP hovedkontor i Oslo.
Ønskelig oppstart 02.januar 25
Søknadsfrist: 30.september 24
Hos oss vil du få:
- En sikker og ansvarlig arbeidsgiver
- Grundig opplæring
- Konkurransedyktige lønnsbetingelser
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Personalrabatt
- En verden av jobb- og utviklingsmuligheter
- Et mangfoldig og verdi drevet arbeidsmiljø
Har du spørsmål vedrørende stillingene ta kontakt med Rekrutteringsteamet på mail: ikea.recruitment.no@ingka.ikea.com
Vi gjør oppmerksom på at IKEA benytter Semac AS til kontroll av arbeidshistorikk og utdannelse i forbindelse med et eventuelt jobbtilbud.
Vi gleder oss til å motta din CV, søknad og skriftlige attester
- Sektor: Privat
- Sted: 4636 Kristiansand S
- Bransje: Butikk og varehandel, HR, organisasjonsutvikling og rekruttering
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Ledelse
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
Kundesenter, Ledelse, Teamleder, IKEA, Salg og service
meta.heading
- FINN-kode 371112542
- Sist endret