Alarmoperatør
Sector Alarm AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Er du vår neste deltidsansatt på alarmstasjon? En meningsfull deltidsjobb som du kan ha ved siden av studier!
Din kjerneoppgave i stillingen som alarmoperatør vil være å håndtere alarmer, og ha kontakt med våre kunder over telefon. Det er ikke mange steder du blir like god til å ha mange baller i luften som hos oss. En arbeidsdag på alarmstasjonen er aldri lik, og du vil lære deg å håndtere mennesker i vidt forskjellige situasjoner. Samtalene med kundene har én ting til felles; du vil bidra til å skape trygghet for våre kunder, og med jevne mellomrom også redde dagen til kunden.
Den ledige deltidsstillingen er på 20%, hvor du jobber annenhver helg, lørdag og søndag. Det vil også være muligheter for å ta på seg ekstravakter. Dette er en stilling som fint lar seg kombinere med studier.
I denne stillingen jobber du med å ivareta våre kunders trygghet, liv og helse, og derfor er det viktig at man er årvåken og fokusert. Av den grunn ønsker vi ikke at man kombinerer stillingen med en 100% stilling et annet sted, eller sjonglerer flere deltidsjobber.
Arbeidshverdagen på alarmstasjonen:
Dine arbeidsoppgaver er avgjørende for at våre kunder kan ha en sikker og trygg hverdag.
- Din viktigste arbeidsoppgave som alarmoperatør er å besvare og behandle utløste alarmer hos våre kunder i hele Norge. Du vil sitte i et åpent kontorlandskap, med telefon og PC som ditt viktigste arbeidsverktøy
- Alarmsignalene havner i vårt datasystem, hvor du som alarmoperatør ringer ut til kunde. Det vil være å avklare kaotiske situasjoner på kort tid. Når alarmen går, kan kunden være stresset, og da er det ekstra viktig at du som alarmoperatør er rolig og kan veilede kunden
- Kontakte og opprettholde dialog med nødetater, som brann, politi og ambulanse, samt våre samarbeidspartnere hvor du kan rekvirere vekter
- Behandling av andre tekniske meldinger
- Kundeveiledning og andre administrative oppgaver etter behov. Kundesenteret vårt i Spania er stengt i helgene, slik at det kan det være behov for bistand i enkelte prekære kundeservicesaker utenfor kundesenterets åpningstid
Hvorfor jobbe hos oss?
Du vil få all nødvendig opplæring og trening gjennom vårt interne kursakademi fra dag en, slik at du føler deg trygg på arbeidsoppgavene dine. I jobben vil du få støtte, veiledning og oppfølging som trengs for å mestre jobben.
- Nøye planlagt turnusordning, som gjør det enkelt å kombinere med studier
- Gode lønnsbetingelser
- Vi tar kostnaden for din vekterutdannelse
- Grundig opplæring som gjør deg trygg i en viktig rolle
- Svært sentral beliggenhet på Storo i Oslo
- Vi har store arrangementer som sommerfest, Summer Games og Awards, i tillegg til mindre begivenheter på kontoret som skaper tette bånd på arbeidsplassen
- Det er mange utviklingsmuligheter intert. I fjor ble 58% av utlyste lederstillinger besatt av interne kandidater - det er vi stolte av! Kanskje du blir en del av den statistikken?
Ønsker du å se hvordan våre ansatte har det på jobb anbefaler vi deg å ta en titt på vår instagramprofil @sectoralarmhverdag
Vi ser etter deg som:
- Gjerne har erfaring med kundeservice eller kundesupport - gjerne over telefon. På bakgrunn av dette er du også komfortabel med å bruke telefon som kommunikasjons- og arbeidsverktøy
- Har generell datakunnskap om Office-pakken
- Meget gode kommunikasjonsferdigheter i norsk, muntlig og skriftlig
- Gode kommunikasjonsferdigheter i engelsk, muntlig
- Har mulighet til å gjennomføre vekterkurs/nasjonal vekterutdanning før tiltredelse. Har du kurset fra før er det fint, men det understrekes at det ikke er et krav for å søke på, eller være aktuell for stillingen. Det viktigste er at du har anledning til å gjennomføre kurset, som går over 4-7 uker, tirsdag-torsdag 16.00-21:00, samt valgrfritt oppmøte enkelte helger 12:00-18:00, som betales av Sector Alarm. Tidspunktet for gjennomføring tilpasses etter ditt behov og ønske, og avtales nærmere
- Kan vise til tilfredsstillende, uttømmende politiattest. Vi vil bistå deg i denne prosessen
Du bør trives i et arbeidsmiljø med høyt tempo og akutte situasjoner. Vi har hektiske, men spennende arbeidsdager. Det er en fordel om du liker å jobbe etter fastsatte mål og rutiner.
Oppstartdato avtales nærmere, men det er ønskelig at man kan gjennomføre vekterkurset snarest etter ansettelse.
For spørsmål rundt stillingen kan du ta kontakt med Talent Acquisition Specialist Yvonne Kjennerud Wollesund, på epost yvonne.wollesund@sectoralarm.no.
Om arbeidsgiveren
Sector Alarm er en av Europas ledende leverandører av sikkerhet, og har mer enn 650 000 fornøyde og trygge kunder i Europa. I over 28 år har vi levert sikkerhet til våre kunder gjennom å tilby alarmløsninger med svært høy kvalitet for private hjem og bedrifter med utmerket kundeservice, noe som fremgår av vår kundetilfredshet på 95%.
Sector Alarm har hatt en sterk vekst gjennom årene, og har en spennende og lovende fremtid med fokus på ytterligere vekst i både nye og eksisterende markeder. Vi har mer enn 3000 ansatte i Norge, Sverige, Finland, Irland, Spania, Frankrike, Italia og Portugal, og har fokus på å ansette de riktige menneskene. Med de riktige menneskene på de riktige stedene i organisasjonen har vi tatt en sterk markedsposisjon i landene vi opererer i, fordi vi kan tilby våre kunder toppmoderne sikkerhetsløsninger.
Vi tilbyr spennende karrieremuligheter i et selskap med en ambisiøs vekststrategi. Hvis du deler vår lidenskap innen å tilby innovative produkter som gir sikkerhet og trygghet til mennesker i private hjem eller hos småbedrifter, er 100 % kunde- og målfokusert, og leter etter en rolle der du kontinuerlig kan utvikle deg mens du jobber med fantastiske kolleger i et morsomt og fartsfylt miljø, vil vi gjerne høre fra deg.
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Vitaminveien 1A, 0485 Oslo
- Bransje: Annet, Politi og sikkerhet
- Stillingsfunksjon: Brukerstøtte/support, Kontor og administrasjon, Kundeservice
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
kundeservice, kundeservice og support, alarmoperatør, alarmstasjon, support
(1/5)
- FINN-kode 371148988
- Sist endret