Integrasjonsarkitekt
Varner
- Frist 10.10.2024
- Ansettelsesform Fast
Vil du drive effektiv retail og utvikle de beste tekniske løsnigene for logistikk og vareflyt?
Vil du ha en sentral rolle i å drive effektiv retail, og bidra til å utvikle de beste tekniske løsningene?Da kan du være den vi leter etter!
Visste du at Varner er et norsk familieselskap - et av de største motehusene i Norden - og inkluderer kjente kjeder som Cubus, Dressmann, BikBok, Volt, Carlings, Levis Store og Junkyard? Og visste du Varner i dag omfatter 6 nettbutikker og over 1150 fysiske butikker i Norge, Sverige, Finland og Island?
IT i Varner
Gjennom en solid intern satsning over flere år har vi bygget opp et sterkt IT-miljø med rundt 100 kollegaer og spesialiserte team som leverer teknologiske løsninger til hele virksomheten.
Vi har organisert drift, vedlikehold og utvikling av våre IT-systemer under Varner Tech. Varner Tech er organisert i forskjellige produktteam som dekker teknologistøtte til hele virksomheten vår. Varner satser stort og har ambisjoner om å bli en ledende aktør innen IT og digitalisering i retailbransjen. Dette inkluderer å bygge kraftige, fleksible og brukervennlige løsninger både på nett og i våre fysiske butikker, og for alle funksjoner ved vårt hovedkontor. Vår Tech-avdeling har som mål å utvikle effektive løsninger for alle domener hos Varner, for å sikre at vi har de beste systemene og verktøyene for å nå våre mål for kundeopplevelse, lønnsomhet og bærekraft.
Fremtidens retail og online shopping er under konstant utvikling og ditt bidrag vil være viktig for å finne de riktige løsningene for oss - vi inviterer deg til å bli en del av vår spennende reise!
Om rollen
Tech-avdelingens logistikk team består av 10 dyktige kollegaer som leverer de beste teknologiske løsningene for logistikk og vareflyt til våre brands. Nå søker vi en integrasjonsarkitekt som vil være ansvarlig for å støtte og optimalisere tekniske løsninger på tvers av områdene relatert til logistikk. Rollen har et bredt nedslagsfelt i organisasjonen, med variert ansvar og arbeidsoppgaver som gir gode lærings- og karrieremuligheter.
Du vil være en viktig bidragsyter til tekniske veivalg og planer for drift og vedlikehold av systemene våre, og sikre at system- og prosessdokumentasjonen er oppdatert og i tråd med våre standarder. I tillegg vil du være involvert i spesifikasjon, testing og utrulling av nye funksjoner og løsninger som vil forbedre kvaliteten og effektiviteten i våre tjenester.
I hverdagen vil du arbeide tett med produktleder, teamleder, produkteiere, og delta i forskjellige initiativer og prosjekter. Du vil også delta i møter med leverandører som er ansvarlige for system- og tjenesteleveranser, og bidra til et godt samarbeid og god kommunikasjon.
Ansvarsområder:
- Eier av M3/ERP driftsprosesser
- Ansvarlig for forvaltning av M3/ERP releaser og andre endringer
- Samarbeidspartner med infrastruktur og dataplattform
- Ansvarlig for oppsett, drift og vedlikehold av teamets integrasjoner
- Ansvarlig for avtaleoppfølgning mot partnere når det gjelder integrasjoner og drift
- Støtte driftsressursene i overvåking og daglig vedlikehold av systemer og applikasjoner på tvers av teamets produktområder
Din profil
•Driftserfaring og utviklerkompetanse innen integrasjoner
•Driftserfaring med ERP
•Erfaring med XML og tilsvarende meldingsformater
•Kunnskap om SQL og Databaser
•Erfaring med spesifikasjon, testing og dokumentasjon
•Du liker å jobbe metodisk og strukturert, dokumentere arbeid og løsninger
•Du liker å jobbe i team og samarbeide med andre
•Du liker å yte god service og «få jobben gjort»
•Du liker å lære deg nye ting, f.eks å sette deg inn i tekniske løsninger
I tillegg til punktene over, ser vi etter deg som vil passe godt inn i vår kultur og som deler våre verdier.
Vi gjør kontinuerlig utvelgelse av kandidater til intervju, basert på innsendte søknader. Hvis du mener vi er god match, send oss din søknad i dag!
Bli bedre kjent med vår arbeidsplass her: varner.com/no/work-in-varner/work-in-it/
Om arbeidsgiveren
Varner som arbeidsplass
Hos oss blir du del av et yrende arbeidsmiljø hvor mye skjer. Her møter du 400 kollegaer – som jobber med alt fra design, innkjøp, markedsføring, styling, butikkutvikling, distribusjon og teknologisk utvikling, til støttefunksjoner som HR og økonomi. Kontoret ligger sentralt på Slependen, nært flere kollektivtilbud og med gratis parkeringsplass om du har behov for det.
Det er mye vi er stolte av - her er noe:
- Et sterkt fagmiljø med gode utviklingsmuligheter
- En fremoverlent og innovativ arbeidsplass
- En arbeidshverdag med motiverte kolleger og godt humør
- Et moderne og attraktivt kontor hvor du får servert fantastisk lunsj
- En arbeidsplass som feirer suksess med sosiale samlinger eller fest
- Svært god personalrabatt i alle våre brands
- Konkurransedyktig lønn og betingelser
Vi tar vare på folka våre og vi ønsker at folk lykkes. Her får du muligheter - hvis du vil. Ikke minst kan vi skryte av fantastiske kollegaer og en helt unik kultur! Varnerkulturen kan beskrives som inkluderende, positiv og omgjengelig, der vi er opptatt av å lykkes som gruppe.
Høres dette bra ut? Da vil du trives god hos oss!
- Sektor: Privat
- Sted: Nesøyveien 4, 1396 Billingstad, Norge, 1396 Billingstad
- Bransje: Butikk og varehandel, IT, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: Database, Systemarkitekt, Utvikler (generell)
Nøkkelord
Integration Architect, System Architect, Integration, Enterprise Integration Architect, API Architect Integrasjonsarkitekt ERP-systemer (M3) Systemintegrasjon ERP XML SQL Databaser Teknisk forvaltning Releasestyring Teknisk vedlikehold
- FINN-kode 371455678
- Sist endret