Product Owner
IZY AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Ønsker du å sette ditt preg på et innovativt selskap i vekst og være med å forme fremtidens teknologi og arbeidshverdag?
Med økonomisk solide eiere og vekstambisjoner tilbyr Izy en trygg og stabil arbeidsplass der moderne teknologi står i sentrum. Izy jobber med avanserte løsninger som for eksempel kunstig intelligens og prediksjonsmotorer, og har allerede etablert godt fungerende produkter og prosesser. Det er derfor et bra grunnlag for å bygge videre og utvikle nye innovative løsninger. Med planer om vekst både i Norge, men også på et internasjonalt nivå og et allerede godt fundament ser Izy etter engasjerte personer som ønsker å bidra til selskapets videre suksess. For de som vil være med på å forme fremtiden innen teknologi og delta på en spennende reise, er dette en sjanse til å gjøre en stor forskjell og være med på å påvirke selskapets utvikling.
Som Product Owner vil du ha ansvar for å eie og lede utviklingen av flere av Izys eksisterende produktdomener, samtidig som du bidrar til å bygge nye tjenester for kundene våre. Du blir ansvarlig for produktstrategi, visjon og roadmap, og vil jobbe tett med Scrum-teamet for å sikre at produktene møter markedets behov og kvalitetsstandarder. I tillegg til å ha ansvar for et bredt spekter av produktområder, vil du ha varierte ansvarsoppgaver og være en del av et sterkt fagmiljø som jobber på tvers av ulike fagområder, avdelinger og landegrenser. Stillingen rapporterer til CPO.
Dine ansvarsområder vil innebære å:
- Definere og kommunisere produktvisjon og strategi til teamet og andre relevante interessenter.
- Utvikle og vedlikeholde produktets roadmap og backlog, og prioritere oppgaver basert på forretningsmål og kundeverdi.
- Samarbeide tett med utviklingsteamet i Scrum-prosessen for å sikre effektiv og kvalitetsrik produktutvikling.
- Innfri kundenes behov og forventninger gjennom hyppige iterasjoner og tilbakemeldinger.
- Analysere markedstrender, kundeinnsikt og konkurransesituasjon for å identifisere muligheter og forbedringsområder.
- Sørge for at produktet er i samsvar med tekniske og funksjonelle krav, og at det leveres innen tids- og budsjett grenser.
- Være bindeleddet mellom tekniske og ikke-tekniske interessenter, og sørge for at alle er informert og engasjert.
- Måle og rapportere på produktets ytelse og suksess gjennom relevante KPI-er og analyser.
Hvem er du?
Vi tror at du har god teknisk forståelse og brenner for å bygge gode kunde- og sluttbrukeropplevelser gjennom effektive og skalerbare løsninger. Du evner å arbeide smidig og strukturert mellom kunder, forretning og utvikling, og du er en god relasjonsbygger som kommuniserer tydelig og troverdig med både tekniske og ikke-tekniske interessenter. Videre er du resultatorientert og samtidig ydmyk og åpen for nye ideer og tilbakemeldinger. Det forventes at du har integritet og mot til å utfordre og ta ansvar for å drive produktutviklingen fremover. Du bør ha lederegenskaper, være teamorientert og bidra til å bygge en kultur hvor alle føler seg inkludert og verdsatt. En proaktiv tilnærming til problemløsning og evnen til å ta veloverveide beslutninger i høyt tempo er viktig for å lykkes i rollen.
Vi ser etter deg som har:
- Solid erfaring som Product Owner eller lignende rolle, helst innen teknologisektoren.
- God forståelse for produktutviklingsprosesser og Scrum-metodikk.
- Sterke analytiske ferdigheter og evne til å ta datadrevne beslutninger.
- Erfaring med Agile/Scrum metodikk og verktøy som JIRA eller tilsvarende.
- Flytende i norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig.
- Høyere utdanning innen IT, datavitenskap, eller et nærliggende fagfelt.
Hvorfor jobbe i Izy?
- Spennende rolle i et innovativt, fremoverlent selskap med økonomisk trygge eiere.
- Et selskap i vekst, som satser både i Norge og internasjonalt.
- Muligheten til å jobbe med banebrytende teknologi og løsninger.
- Et dynamisk og støttende arbeidsmiljø med gode utviklingsmuligheter.
- De beste kollegaene som er opptatt av å skape et godt arbeidsmiljø, og sosiale
- arrangementer gjennom hele året.
- Fine lokaler sentralt i Calmeyers gate i Oslo sentrum, med mulighet for delvis hybrid arbeidshverdag.
- Frihet under ansvar og mulighet til å påvirke egen arbeidshverdag.
Synes du dette høres spennende ut? Ta gjerne kontakt med vår rådgiver i The Assessment Company, Elin Midtskogen på +47 400 75 243.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: Calmeyers gate 12, 0183 Oslo
- Bransje: Annet, Eiendom, IT
- Stillingsfunksjon: Annet, Produktledelse, Utvikler (generell)
Nøkkelord
Product owner, Product Owner Scrum, Technology, Tech and Innovation
Annonseinformasjon
- FINN-kode 371491325
- Sist endret