Regnskapsmedarbeider - 50/60% stilling
Add Persona AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Bemanningsbyrå
Ønsker du å jobbe i et selskap med et godt og inkluderende miljø?
Vi ser etter deg som har generell god regnskapsforståelse og ønsker å bli en del av et team med dedikerte kollegaer som ønsker å spiller hverandre og kundene gode. Det er kjernetid mellom 09:00-15:00, og mulighet for hjemmekontor ved behov. De tilbyr konkurransedyktige betingelser, subsidiert kantine og gratis parkering.
Dette sier de ansatte om arbeidsplassen sin:
"Det første jeg la merke til er hvor inkluderende folk er. Lagfølelsen motiverer meg til å gå på jobb."
"Jeg er stolt av å jobbe et sted der det ikke spiller noen rolle hvor du er fra så lenge du gjør en god jobb."
Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være:
- Fakturering / kreditering
- Godkjenning av ordre /fakturaer
- Føre diverse bankbilag (OCR)
- Ukentlig kundeoppfølginger - purringer / inkasso
- Legge inn nye kunder
- Godkjenne reiseregninger
- Sende fakturaer på godkjenningsflyt
- Håndtere ansattes mobilfaktura fra Telenor hver måned
- Månedlig avstemming av div. balansekontoer
- Føre import-mva hver måned
- Ad hoc oppgaver fra organisasjonen
- Har generell god regnskapsforståelse
- Gjerne erfaring fra import og momsregler, men ikke et krav
- Er serviceminded, fleksibel og omgjengelig
- Er opptatt av å hjelpe andre og er ikke redd for å be om hjelp når det er noe du lurer på
- Du er ikke redd for å by på deg selv, og trives med å jobbe i et team hvor alle bidrar og deler kompetanse sin med hverandre
- Gode kunnskaper i norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
Dette er en stilling på 50 til 60% nå i starten, men for den rette vil det kunne være store mulighet på sikt for en større rolle og med flere ansvarsområder om ønskelig. Selskapet er internasjonalt, og i Norge vil du jobbe sammen med 160 kolleger med fagbrev, høyere utdanning og "livets skole". Menn og kvinner i alle aldre fra alle verdenshjørner jobber sammen for deres felles mål.
Ønsker du å jobbe sammen med fine folk som ønsker å ta deg i mot med åpne armer og lære deg det du trenger for å lykkes? Da håper vi at du kan sende oss din CV og en kort oppsummering av hva som er din erfaring innenfor ovennevnte arbeidsoppgaver. Har du spørsmål til stillingen eller selskapet så er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss i Add Persona. Vi ønsker ideelt sett å få på plass noen før 15. november hvis mulig, men det er ikke et krav.
Gleder oss til å høre fra deg :-)
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: 1405 Langhus
- Bransje: Butikk og varehandel, Grossisthandel import/eksport, Matvareproduksjon og -industri
- Stillingsfunksjon: Kvalitetssikring, Rådgivning, Regnskap
Nøkkelord
Regnskapsarbeid, Fakturering, Purchase Orders, Avstemming balansekonti, Kundefordringer
Annonseinformasjon
- FINN-kode 371976565
- Sist endret