Økonomi-/administrasjonsmedarbeider
Rørtek AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Rørtek søker økonomi-/administrasjonsmedarbeider
Arbeidsoppgaver:
- Ordrebehandling
- Fakturering
- Kontroll av timeføring
- Lønn og lønnsrapportering
- Regnskapsoppgaver som bilagskontering, bokføring, remittering m.m.
- Oppfølging personalregister, forsikringer, OTP, BHT osv
- Bidra til utvikling og oppdatering av interne systemer og rutiner
Ønskede kvalifikasjoner:
- Utdanning innen økonomiske- eller administrative fag. Alternativt relevant arbeidserfaring
- Kjennskap til Visma og Visma Dokumentsenter
- Språk. Må beherske norsk og engelsk muntlig og skriftlig
- Office 365 systemer
- Generelt god forståelse for IT og dataverktøy
Personlige egenskaper:
- Vi søker blid, positiv og fleksibel person som i stor grad jobber selvstendig og som aktivt bidrar til fellesskapet og til Rørteks beste
- Du er nøyaktig, systematisk og ekspeditt
- Du har et våkent øye for detaljer, og ser løsninger og forbedringspotensialer som du griper fatt i.
Vi tilbyr:
- Fast stilling i godt etablert og solid bedrift
- 100% stillingsprosent, med mulighet for redusert stilling etter avtale
- Betingelser etter avtale
Om arbeidsgiveren
FREMST INNEN INDUSTRIRØRLEGGING.
Med solid erfaring bygd rundt det maritime clusteret på Sunnmøre utfører vi teknisk og industriell installasjon av rørsystemer for maritim og landbasert industri.
Med solid erfaring bygd rundt det maritime clusteret på Sunnmøre utfører vi teknisk og industriell installasjon av rørsystemer for maritim og landbasert industri.
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Breivika Industriveg 53, 6018 Ålesund
- Bransje: Håndverkstjenester, HR, organisasjonsutvikling og rekruttering, Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: HR, personal og rekruttering, Kontor og administrasjon, Økonomi og regnskap
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
økonomi, regnskap, administrasjon, lønn, bokføring
meta.heading
- FINN-kode 372112610
- Sist endret