Key Account Manager – Sodexo Norge
SODEXO AS
- Frist ASAP
- Ansettelsesform Fast
Er du en strategisk leder som kan bygge sterke partnerskap? Bli vår Key Account Manager hos Sodexo!
Vil du være med å skape en bedre hverdag for tusenvis av mennesker? Er du en strategisk leder som motiveres av å bygge sterke, langsiktige partnerskap? Sodexo søker nå en erfaren Key Account Manager (KAM) til å lede vår partnerskapsavtale med en av Norges største finansinstitusjoner.
Hos Sodexo tror vi på å gjøre en forskjell. Vi er en global leder innen serviceleveranser med et sterkt fokus på bærekraft og innovasjon. Som KAM hos oss vil du spille en nøkkelrolle i å forbedre livskvaliteten for våre kunder og ansatte, samtidig som du bidrar til å skape verdifulle, langsiktige partnerskap.
Om rollen:
Som Key Account Manager i Sodexo får du ansvar for å lede og utvikle partnerskapet med vår kunde. Dette innebærer å lede leveranser innen kantinedrift, renhold, vaktmestertjenester og mer, til kundens kontorer i hele Norge. Du vil ha fullt resultat- og personalansvar for alle tjenesteområder, og være den viktigste kontaktpersonen for kunden.
Dine viktigste ansvarsområder vil være:
- Bygge og opprettholde sterke relasjoner med beslutningstakere hos kunden.
- Utvikle langsiktige strategier som skaper vekst, innovasjon og verdi for begge parter.
- Sikre at våre tjenester leveres med høy kvalitet og til avtalt tid.
- Overvåke økonomiske resultater og gjennomføre tiltak for å forbedre disse.
- Lede, motivere og utvikle teamet ditt for å levere de beste serviceopplevelsene.
- Være en ambassadør for Sodexos verdier og jobbe tett med kunden for å sikre at deres forventninger alltid overgås.
Vi ser etter deg som har:
- Bachelorgrad innen facility management, hospitality, økonomi eller et annet relevant fagfelt.
- Minst 3 års erfaring fra kontrakts- eller prosjektledelse, gjerne innen facility management eller lignende bransje.
- Sterke lederegenskaper og erfaring med å lede ledere.
- En kommersiell forståelse og evnen til å jobbe strategisk, men samtidig operasjonelt når det kreves.
- God økonomisk innsikt og erfaring med budsjettering og kostnadskontroll.
- Utmerkede kommunikasjonsevner på både norsk og engelsk.
Vi tilbyr deg:
- Muligheten til å jobbe i et selskap med et sterkt fokus på bærekraft, innovasjon og medarbeiderutvikling.
- En spennende lederrolle med ansvar for en av Norges største partnerskapsavtaler.
- En dynamisk arbeidsplass hvor du får mulighet til å utvikle deg både personlig og profesjonelt.
- Konkurransedyktige betingelser og gode utviklingsmuligheter.
Sodexo er en arbeidsgiver som fremmer likestilling og mangfold, og vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av kjønn, alder, funksjonshemming, seksuell orientering eller etnisk bakgrunn.
Sted: OsloRapporterer til: Driftsdirektør
Om arbeidsgiveren
Sodexo's purpose is to create a better day for each individual, for a better life for all. Sodexo operates in 53 countries where we deliver services that improve the everyday life of 100 million people every single day. In Norway, we have approximately 1,000 employees and our annual turnover is 1.26 billion Norwegian kroner. Our clients are from the public sector, private business, and the oil and gas industry, and we have extensive experience in managing various service operations such as staff restaurants, cleaning, janitorial, and office support services. We are at the forefront of our sustainability work, which holds great value for our employees, customers, and the community around us. Read more about Sodexo on our website www.sodexo.no.
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Lilleakerveien 10, 0283 Oslo
- Bransje: Hotell og overnatting, Restaurant, mat og uteliv, Storhusholdning og catering
- Stillingsfunksjon: Ledelse
(1/6)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 372467403
- Sist endret