Medlemskonsulent - vikariat
Human-Etisk Forbund
- Frist 09.10.2024
- Ansettelsesform Vikariat
Medlemskonsulent - vikariat
I Human-Etisk Forbund jobber vi for alle menneskers frihet til å velge i eget liv. Våre hjertesaker befinner seg innenfor temaene demokrati, menneskerettigheter, ytringsfrihet, kritisk tenkning, sekularisme og likeverd.
Hvorfor jobbe sammen med oss?
Human-Etisk Forbund opplever en formidabel vekst og har nå over 160 000 medlemmer. Samtidig; vi har ambisiøse mål om å organisere mange flere av landets humanister! Da må vi være enda mer til stede i det offentlige ordskiftet, lokalt og nasjonalt. Mange av verdiene som det humanistiske livssynet står for, trues med tilbakegang i verden rundt oss.
Da en av våre medlemskonsulenter skal ut i permisjon, trenger vi en vikar, fra nyttår og ut 2025, som bidrar til å holde medlems- og kundeopplevelsen i Human-Etisk Forbund på et høyt nivå. Du vil inngå i et team som påvirker opplevelsen våre kunder og medlemmer har i kontakt med oss, med mål om beste praksis.
Vårt kunde- og medlemssenter er en del av området Kommunikasjon, samfunnskontakt og IT. Vi legger stor vekt på å spille hverandre gode, utvikle oss faglig og å ha det gøy på jobb.
Arbeidsoppgaver
- Ivareta Human-Etisk Forbunds stemme og identitet i møte med kunder og medlemmer
- Behandle innkommende henvendelser på epost, telefon og eventuelt i andre kanaler
- Skape gode opplevelser for medlemmer og kunder som kontakter oss
- Være med på å modernisere og profesjonalisere medlemskommunikasjonen til en organisasjon i sterk vekst
- Være oppdatert på Human-Etisk Forbunds verdier og til enhver tid pågående, utadrettede arbeid
Kvalifikasjoner
- Minimum ett års erfaring med kundeservice
- God systemforståelse
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
- Erfaring med Dynamics CRM er en fordel
Personlige egenskaper
- Flink med mennesker
- Klarer å kombinere kvalitet med effektivitet
- Lagspiller
- Motiveres av felles resultater
Vi tilbyr
Vi tilbyr et spennende vikariat i et hyggelig og fleksibelt arbeidsmiljø. Kunde- og medlemssenteret holder til ved hovedkontoret i Oslo og har fem medarbeidere.
Vi ønsker å bevare en god balanse mellom jobb og fritid. Vi har for tiden fleksitidsordning og muligheter for hjemmekontor inntil to dager i uka. Du vil jobbe sentralt i Oslo med kort vei til offentlig transport. Vi har kollektive ordninger som gode forsikrings- og pensjonsordninger, støtte til trening, samlinger for ansatte og vår egen velferdsgruppe som arrangerer sosiale arrangementer i og utenfor jobb.
Human-Etisk Forbund arbeider mot alle former for diskriminering, og kjemper for mangfold og inkludering i samfunnet, med utgangspunkt i enkeltmenneskets iboende rettigheter og verdighet. Vi er også opptatt av mangfold og inkludering på egen arbeidsplass og mener oppgaver løses best når medarbeidere har ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver. Vi tilrettelegger selvsagt for medarbeidere som har behov for det. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert, uansett alder, kjønn, eventuell funksjonshemming, seksuell orientering eller bakgrunn, til å søke!
Human-Etisk Forbund er en livssynsorganisasjon, og denne stillingen er nært knyttet til formålet vårt. Søkere må derfor kunne identifisere seg med det humanistiske livssyn og vil bli spurt om dette i et eventuelt intervju. Les mer om våre verdier og hjertesaker på www.human.no. Vi benytter elektronisk søknadsprosess. Dette betyr at kun søknader sendt via vårt elektroniske søknadssystem tas i betraktning. Søkere vil bli bedt om å oppgi referanser.
Om arbeidsgiveren
Human-Etisk Forbund er et humanistisk livssynssamfunn som arbeider for å være til stede for sine medlemmer og jobber for et samfunn der alle mennesker har frihet til å bestemme i sine liv.
Forbundet har over 160 000 medlemmer og vokser stadig. Human-Etisk Forbund er verdens største humanistorganisasjon og del av en internasjonal humanistbevegelse. Hovedkontoret ligger i Brugata i Oslo. Av forbundets nærmere 120 medarbeidere har omtrent halvparten sin arbeidsplass ved våre 12 kontorer rundt i landet. Vi betjener et stadig økende antall mennesker og har ca. 100 lokal- og regionlag spredd over hele landet.
- Sektor: Organisasjoner
- Sted: Brugata 19, 0186 Oslo
- Bransje: Event og arrangementer, Ideelle organisasjoner, Organisasjoner
- Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon, Kundeservice, Sentralbord
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
Kundeservice, Livssyn, Dynamics, CRM
meta.heading
- FINN-kode 372592545
- Sist endret