BPA-Koordinator (80%)
Prima Assistanse avdeling Østfold/Follo
- Frist 07.11.2024
- Ansettelsesform Fast
Har du lyst å være en del av en avdeling i vekst?
Vi søker en fremoverlent person, med gode sosiale antenner til stillingen som BPA-koordinator i Primas avdeling i Son som dekker distriktet Østfold og Follo. Vi søker deg som ønsker å bli med på å videreutvikle vår avdeling, og å nå vårt mål som er å bli best innenfor det vi jobber med.
Vi søker en serviceinnstilt og god lagarbeider som også evner å jobbe selvstendig. Du klarer å håndtere flere baller i luften, men er systematisk og tålmodig av natur. Du må like å jobbe med og for mennesker, like å bidra til en bedring og hente mestringsfølelse og i det.
Du er gjerne resultatbevisst og kjenner på sulten til å videreutvikle vår avdeling. Dette innebærer å bevare gode relasjonene med nye og gamle kunder og ansatte.
Jobben som BPA-koordinator er svært variert fra dag til dag og du vil få ansvar for egen kundeportefølje og følge opp nye leads.
Det er en fordel om du evner å sosialisere og møte nye kunder der de er ved å delta på stand og andre markedsførende tiltak i regi Prima Assistanse. Er du en trygg person, løsningsorientert, strukturert og liker å ha kunder i fokus da kan det være deg vi søker. Erfaring innen salg, kundeservice, HR eller annen relevant jobberfaring er noe vi ser etter. Vi ønsker en personalgruppe med mangfold og oppfordrer derfor spesielt menn å søke på stillingen.
Arbeidsoppgaver:
Du skal ha tett oppfølging og veilede våre kunder, samt ansette riktige assistenter. Det å finne riktig kandidat til riktig kunder er en viktig del av jobben. Man følger opp kunder og assistenter ved å sørge for god opplæring i våre rutiner og kontraktsfestede prosesser. Det er anbefalt at du har god erfaring med bruk av Office 365 og nettbaserte systemer da dette er verktøy en koordinator bruker daglig.
Vi tilbyr:
Gode muligheter for personlig utvikling og sette preg på egen arbeidshverdag.
Tillit, fleksibilitet og hjemmekontor etter avtale. En spennende jobb i en bransje og et firma i sterk vekst. Kunnskapsrike og trivelige kolleger, og du forventes å sette ditt positive preg på vårt arbeidsmiljø, du tar initiativ for at vi skal ha trivsel på jobb og er mer en positiv person enn en skeptiker. Vårt kontor ligger sentralt i Son med lett adkomst og parkeringsmuligheter.
Arbeidstid:
Dagtid med kjernetid 0900-1500. Det må påberegnes noe kvelds- og helgearbeid for møter og kurs.
Kandidater vil intervjues fortløpende, oppstart etter avtale.
Mulighet for full stilling etter prøvetid.
Om arbeidsgiveren
Prima Assistanse har spesialisert seg på BPA, og er i dag en betydelig leverandør i hele Norge. Vi jobber hver dag for å bidra til at funksjonshemmede får den friheten og assistansen som er nødvendig for å kunne leve et selvstendig liv. Vi er opptatt av å levere et godt konsept, kvalitet i alle ledd, å ha profesjonelle medarbeidere og gode rutiner, slik at vi sammen bidrar til en suksessfull hverdag.
For mer informasjon: www.prima-assistanse.no
- Sektor: Privat
- Sted: 1555 Son
- Bransje: Helse og omsorg, HR, organisasjonsutvikling og rekruttering
- Stillingsfunksjon: Helsepersonell, HR, personal og rekruttering, Kundeservice
Nøkkelord
BPA, Prima Assistanse, HR, Personalledelse
(1/5)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 372599089
- Sist endret