Vil du bidra i Nittedal kommunes dokumentasjonsforvaltning?
Nittedal kommune
- Frist 20.10.2024
- Ansettelsesform Engasjement
Vil du bidra i Nittedal kommunes dokumentasjonsforvaltning?
Vi har et fulltids engasjement med varighet ut 2025, men med mulighet for forlengelse, ledig. Vi ser etter en erfaren og utadvendt kollega som kan toppe laget vårt.
Avdeling for dokumentasjonsforvaltning består av 4 medarbeidere inkludert denne stillingen. Avdelingen er organisert i sektor for Fellestjenester, som består av enhet for HR- og organisasjonsutvikling, enhet for økonomi og enhet for digitalisering.
Arbeidsoppgaver
- Daglige og periodiske driftsoppgaver. Blant annet journalføring, registrering av innkommet korrespondanse fra ulike kanaler
- Brukerstøtte
- Opplæring
- Rådgivning og veiledning
- Administratoroppgaver i 360-Online
Stillingen gir også mulighet til å jobbe med:
- utvikling og oppdatering av rutiner innenfor fagområdet
- prosessforbedring og samhandling på tvers av fagområder
Kvalifikasjoner
- utdanning på bachelornivå , med arkivkunnskap eller andre relevante fag i fagkretsen. Fagbrev eller lang arbeidserfaring innen arbeidsområdet kan kompensere for utdanningskravet
- minst 3 års arbeidserfaring innen fagområdet fra offentlig sektor, helst kommune
- god kjennskap til relevant lovverk (arkivlov, offentleglov, forvaltningslov mm)
- det er en fordel om du har jobbet i 360 Onlineversjon, og kan gå inn i oppgaver uten inngående opplæring
- god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk
Personlige egenskaper
Vi ser etter deg som er serviceinnstilt, saklig og rolig i en stresset hverdag, og ønsker i tillegg at du er:
- god i kommunikasjon og har gode samarbeidsevner
- strukturert i måten du jobber på
- kunnskapsrik og engasjert i fagområdet, og trives med daglige driftsoppgaver
- utadvendt og proaktiv
- tar ansvar for felles oppgaveløsning også gjennom selvstendig arbeid
- flink til å ta unna og ha flere baller i lufta samtidig
- flink med folk og vant til å veilede og gi opplæring
Vi tilbyr
- en midlertidig 100% stilling som konsulent som er ledig omgående
- interessante arbeidsdager med variasjon og utfordringer
- fleksibel arbeidstid
- pensjons – og forsikringsordning gjennom KLP
- hyggelige og kunnskapsrike kollegaer som jobber sammen i et åpnet landskap
- moderne lokaler med blant annet kantine og treningsrom
- nærhet til kollektivtransport og kjøpesenter
Om arbeidsgiveren
Nittedal
kommune har ca. 25.000 innbyggere og ligger 15 minutter fra Sinsenkrysset
i grønne og landlige omgivelser. Vi har et rikt kulturliv innen idrett,
friluftsliv, musikk, dans og teater, kunst og håndverk. Mer enn 150 ulike lag
og foreninger gjør at de fleste vil føle seg hjemme her også i fritiden. Vi er
et populært utfartsmål for friluftsinteresserte både sommer og vinter.
Kommunens
overordnede styringsmål er at vi skal være klima- og miljøvennlige, ha fokus på
livskvalitet hele livet og jobbe med engasjement og samskaping. Det skal være
godt å leve i Nittedal!
Våre
organisasjonsmål er framtidsrettet og attraktiv. Målene bygger på kommunens
verdier som er raushet, redelighet og respekt. Dette gjenspeiler måten vi
organiserer tjenestene våre, hvordan vi jobber sammen og hvordan vi møter
innbyggerne våre.
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Offentlig
- Sted: Rådhusveien 1, 1482 Nittedal
- Bransje: Arkiv og bibliotek
- Stillingsfunksjon: Arkivar og bibliotekar, Dokumentasjon
- Arbeidsspråk: Norsk
meta.heading
- FINN-kode 372788882
- Sist endret