Innkjøper
Siemens Energy AS
- Frist 31.10.2024
- Ansettelsesform Fast
Vi leter etter en innkjøper for vårt team på Bømlo!
Snapshot av din dag
En er i daglig dialog med leverandører eller andre samarbeidspartnere hvor våre viktigste stakeholdere er planning og ordre koordinator, så god kommunikasjon og godt samarbeid er viktig. Du vil få ta del i et sterkt fagmiljø med god opplæring og støtte i hverdagen av teamet ditt.
Vi er en stadig voksende fabrikk, hvor det er behov for mye variert indirekte innkjøp – alt fra verktøy, forbruksmateriell til mindre og større investeringer – og dette vil bli en del av ditt ansvarsområde.
Andre oppgaver og ansvarsområder:
- Utstede og følge opp innkjøpsordrer.
- Godkjenning av fakturaer og følge opp leverandører ved avvik.
- Samarbeidspartner på tvers av funksjoner og fagområder.
- Bidra til god kostnadskontroll, følge opp mål og KPI’er i innkjøpsavdelingen.
- Supportere den overordnede innkjøpsstrategien
- Noe reisevirksomhet vil kunne forekomme.
Vi ønsker søkere velkommen, enten du er langt inn i karrieren eller akkurat har forlatt startgropen!
Hva bringer du med deg
- Høyere utdanning innenfor relevant felt. Lengre erfaring kan kompensere for formell utdanning.
- Gode ferdigheter i MS Office.
- Generell god IT systemforståelse og en interesse for digitalisering.
- Gode norsk og engelsk kunnskaper, skriftlig og muntlig.
- Gode samarbeidsevner og evne til å kommunisere godt både internt og ekstern.
- Erfaring fra olje og gass industrien er en fordel.
- Erfaring fra innkjøp er en fordel.
- Erfaring med SAP er en fordel.
Vi leter etter deg som er engasjert og positiv til nye utfordringer og metoder. Du evner å arbeide strukturert og analytisk med planlegging og gjennomføring av aktiviteter knyttet til din stilling. I rollen så er du et viktig bindeledd og du trives å arbeide på tvers av funksjoner og fagområder med ulike mennesker, selv om det absolutt er lov til å like å jobbe alene! Det er også et stort pluss at du liker å ha mye å gjøre og jobber godt i et hektisk arbeidsmiljø, men i strukturert kaos selvfølgelig.
Dine muligheter for personlig vekst
Siemens Energy har gode karriere- og utviklingsmuligheter, både i inn- og utland. Vi har fleksibel arbeidstidsordning, som blant annet inkluderer avspasering hele julen, påske og alle inneklemte dager. Hos oss er leveranse og produksjon vårt hovedfokus, hvor du arbeider fra kan derfor være en kombinasjon av kontor og hjemmekontor. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser, godt arbeidsmiljø og vi har et høyt fokus på HMS.
LA OSS SNAKKE OM OSS
«La oss gjøre morgendagen annerledes i dag» er Siemens Energy sin forpliktelse til våre kunder og ansatte slik at vi kan skape veien til en bærekraftig fremtid. Bli bedre kjent med oss.
Vår divisjon Transformation of Industry jobber med å dekarbonisere industrien. Å øke elektrifiseringsgraden i samfunnet er essensielt for å nå klimamålene våre, samtidig som etterspørselen for grønn H2 og alternative drivstoff øker. Vi muliggjør dekarboniseringen av industrien og overgangen til bærekraftige prosesser ved å bygge på en sterk kundebase, et globalt nettverk, varierte teknologier og integrerte løsninger for å muliggjøre det grønne skiftet.
Hvem er Siemens Energy?
Vi i Siemens Energy er mer enn bare et energi- og teknologiselskap. Vi møter den økende etterspørselen av energi i over 90 land mens vi sørger for at klimaet ivaretas. Med mer enn 98.000 dedikerte medarbeidere genererer vi ikke bare elektrisitet for over 16% av kloden, men vi bruker også teknologien vår til å beskytte både mennesker og miljø.
Siemens Energy har lokasjoner i Bømlo, Oslo, Kongsberg, Trondheim, Stavanger og Bergen.
Vår forpliktelse til mangfoldet
Skap energi. Vær deg selv.
Heldigvis for oss, er vi ikke alle like. Gjennom mangfold, inkludering og respekt skaper vi energi. Vår samlede kreative energi kommer fra mer enn 130 nasjoner. Siemens Energy verdsetter deg og den du er, uavhengig av din etniske bakgrunn, kjønn, alder, religion, identitet eller funksjonsnivå. Vi skaper energi til samfunnet, hele samfunnet, og vi gjør ikke forskjell på folk.
Vi utfører bakgrunnssjekk som del av vår rekrutteringsprosess.
Søknadsfrist: 31.10.2024 – søknader blir vurdert etter hvert.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: Ternetangen 65, 5420 Rubbestadneset
- Bransje: Industri og produksjon, Maritim og offshore, Olje og gass
- Stillingsfunksjon: Innkjøp/forhandling
Nøkkelord
innkjøp, IT, MS Office, SAP
Annonseinformasjon
- FINN-kode 373099392
- Sist endret