Autorisert regnskapsfører
BDO AS
- Frist Aktuelle kandidater kontaktes fortløpende
- Ansettelsesform Fast
Er du autorisert regnskapsfører og har lyst på nye utfordringer?
Vi søker etter Manager ved Business Services hos BDO Nordland
BDO er et selskap i sterk vekst, og med over 2200 medarbeidere ønsker vi å gjøre en forskjell for våre kunder, samfunnet og hverandre. BDO har som mål å være en attraktiv arbeidsplass, som tiltrekker lokal kompetanse gjennom å være et sted som utfordrer og utvikler den enkelte. BDO Nordland tilhører region Midt-Norge med over 450 stolte og dyktige rådgivere, og vi i Nordland er fordelt på kontorer i Bodø og Mo i Rana.
Hva gjør denne stillingen så spennende?
- Du vil ha prosjektledelse med ansvar for prosjektøkonomi, kundetilfredshet og personalledelse
- Du vil ha ansvar for å etablere og vedlikeholde et tett samarbeid med kundene
- Du blir en del av et kompetansemiljø på 500 ansatte i Business Services på tvers av BDO i Norge
- Du vil få muligheter til å utvikle deg faglig gjennom internt samarbeid med våre kompetansemiljøer innen revisjon, advokat og consulting
Sentrale arbeidsoppgaver vil være
- Oppdragsansvar for din egen portefølje og tilhørende prosjektøkonomi
- Prosjektledelse
- Personalledelse
- Rådgivning og veiledning til kunder, med mulighet for interne prosjekter eller prosjekter hos kunder
- Muligheter for egne ansvarsområder og interne roller for riktige kandidat
- Årsoppgjør og øvrige kontrolloppgaver, samt annet overordnet arbeid
Hvem søker vi?
Til vårt kontor i Bodø eller Mo i Rana, ser vi etter personer med noen års arbeidserfaring og som er statsautorisert regnskapsfører. Det er en fordel om du har erfaring med årsoppgjør, samt at du innehar god systemkompetanse og erfaring med ett eller flere regnskapssystemer. Vi ser gjerne at du har et ønske om å utvikle deg – både faglig og personlig, og at du ønsker å bidra til å finne de beste løsningene for kundene våre.
Hva kan vi tilby deg?
- Hos oss vil du være en del av et skikkelig bra arbeidsmiljø. Vi spiller hverandre gode og har det gøy på jobb. Vi har ulike sosiale arenaer man kan engasjere seg i, som f.eks. Frisk i BDO og vår egen Sosialkomité
- Vi har gode utviklingsmuligheter. Vi vil at du skal lykkes og nå dine mål. Derfor har vi fadderordninger, tett lederoppfølging og en tydelig forfremmelsesprosess. Vi har unike utviklingsmuligheter og et karriereløp tilpasset dine ambisjoner
- Vi har fleksibel arbeidstid og gode løsninger for hjemmekontor. I tillegg tilbyr vi kortere arbeidsdager fra juni til august og gunstige pensjons- og forsikringsordninger
- Flotte og moderne lokaler med mulighet for parkering
- Vi tilbyr konkurransedyktige bonusmuligheter som belønner din innsats, i tillegg til et fordelsprogram som inkluderer støtte til bredbånd og trening
Hos oss legger vi til rette for at du skal trives både på jobb og i fritiden, med fordeler som fremmer både personlig velvære og profesjonell utvikling.
Høres dette interessant ut?
Da hører vi gjerne fra deg. Vi ønsker at alle kandidater benytter vår elektroniske søknadsportal. Last opp din CV og andre relevante dokumenter.
Søknader vil bli vurdert fortløpende frem til søknadsfristen. Tiltredelse skjer etter avtale.
Søknadsfrist: Aktuelle kandidater kontaktes fortløpende
BDO er et internasjonalt rådgivnings- og revisjonsselskap med kontorer over hele Norge. Vi har et bredt og sterkt fagmiljø, med inngående bransjekunnskap. Med mer enn 40 000 store og små virksomheter som kunder har vi opparbeidet en unik forståelse for norsk nærings- og samfunnsliv.
Hver dag går vi på jobb for å gjøre en forskjell. En forskjell for virksomheter som trenger en samarbeidspartner som kan gi råd, innsikt og skape trygghet for at beslutninger tas på riktig grunnlag.
Vi jobber tett på kundene våre og hverandre, og er genuint opptatt av å skape et arbeidsmiljø med engasjerte, motiverte og kompetente medarbeidere. Det er viktig for oss å ha en inkluderende og mangfoldig kultur. Vi ønsker oss medarbeidere med ulik bakgrunn, erfaring, kompetanse og perspektiver. I BDO skal alle føle tilhørighet. Vi støtter din utvikling og gjør det mulig for deg å realisere gode ideer og initiativer.
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 2
- Sted: Sandhorngata 43, 8001 Bodø
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Konsulent og rådgivning, Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: Økonomi og regnskap, Økonomistyring og budsjettering, Regnskap
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
regnskap, rådgiving, prosjektledelse, statsautorisert, regnskapsfører
Annonseinformasjon
- FINN-kode 373102205
- Sist endret