Customer Success Manager
Compello AS
- Frist 31.10.2024
- Ansettelsesform Fast
Drives du av oppnå resultater og kundetilfredshet?
Litt om oss
Compello er en selvstendig merkevare eid av Visma, og vi leverer en moderne, skybasert tjeneste for fakturahåndtering til norske og nordiske bedrifter. Vi digitaliserer alle innkommende fakturaer slik at våre kunder aldri trenger å håndtere papirfakturaer igjen. Ved hjelp av kunstig intelligens automatiserer vi fakturakontroll med en målsetting om over 90 % automatiseringsgrad. Våre tjenester inkluderer også multiklient, PO-matching, referansesjekk, fakturamottak for automatisering av manuelle fakturaer, EHF-mottak og godkjenning via app.
Som Customer Success Manager i Compello blir du en del av et dynamisk arbeidsmiljø med dyktige og inkluderende kollegaer som jobber med leveranse og support.
Rollen som Customer Success Manager
Din primæroppgave vil være å utvikle og styrke kunderelasjoner ved å fremme aktiviteter som øker kundelojalitet og tilfredshet. Du vil sikre at kundene når sine mål knyttet til bruk av våre tjenester, og at de er fornøyde med tjenestene, inkludert tilbud om tilleggstjenester. Du vil også foreslå og drive forbedringer ved å adressere områder med misnøye. Dette oppnås gjennom en kombinasjon av ulike aktiviteter gjennom hele kundereisen.
For å lykkes i rollen som Customer Success Manager hos oss, ser vi for oss at du har
- Minimum 2 års erfaring fra en tilsvarende rolle, fortrinnsvis gjerne fra et software-selskap
- Utdannelse fra høyskole, universitet eller annen relevant utdanning
- Evne til å identifisere forretningsmuligheter, gjennomføringskraft og en naturlig nysgjerrighet
- Komfort ved å ta styring i kundemøter og drive interne prosesser
- Et kundeorientert tankesett og sterke relasjonsbyggende ferdigheter
- Forståelse av grunnleggende kundesuksesskonsepter som kundereise og kundeopplevelse
- Utmerkede kommunikasjonsevner og oppmerksomhet på detaljer
- En sterk lagånd og evne til å motivere andre
- Evne til å tilpasse seg endringer og nye krav i rollen
- Interesse for teknologibransjen og et ønske om å holde deg faglig oppdatert
- Identifikasjon med våre verdier: Creative, Ambitious, Smart og Helpful
Hva vi tilbyr deg
- Konkurransedyktige betingelser
- Gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert helseforsikring via Gjensidige
- Flotte, moderne lokaler sentralt på Skøyen med sjøutsikt.
- Fleksibilitet med hjemmekontor ordning
- En utmerket kantineordning med kaffebar og profesjonelle baristaer.
- Mulighet til å booke naprapattimer i bygget til svært lav pris
- Garderobe og elsykkellading for de som sykler til jobb
- Et sosialt miljø med julebord, sommerfest, kick-offer, spillkvelder og lønningsfester
- En ansatt tilfredshetsscore på jevnt +- 90, som gir et engasjerende og inkluderende arbeidsmiljø med høy grad av tillit
- Et sterkt kompetansemiljø med fokus på faglig utvikling for hver enkelt ansatt
- En av de høyeste kvinneandelene i IT-bransjen i Norge
Høres denne stillingen spennende ut? Har du spørsmål kan du ta kontakt med Head of Customer Success, Ingeborg Brekke Mathisen, eller gjerne sende oss en kortfattet søknad om hvorfor du er motivert for stillingen.
Om arbeidsgiveren
Compello utvikler tjenester for enklere fakturahåndtering og intelligent regnskapsføring. Hvert år sparer over tusen bedrifter i hele Europa masse tid og får raskere betalt med våre smarte fakturatjenester og fantastiske support.
https://compello.com/om-oss/karriere
- Sektor: Privat
- Sted: Karenslyst allé 56, 0277 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: IT - programvare
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Prosjektledelse
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
customersuccess, software, accounting, kundetilfredshet, kundesuksess
Annonseinformasjon
- FINN-kode 373228522
- Sist endret