Junior IT Support
NOBA BANK GROUP
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Er du en tech-entusiast som elsker å løse problemer?
Vi ser nå etter en dyktig Junior IT Support til vårt kontor på Fornebu, som vil bli en del av vårt dedikerte IT-team! Teamet består av en god kombinasjon av kolleger som har alt fra 6 måneder til 13 års erfaring. Det er viktig for oss at man føler seg "hjemme" på vårt team - selv om vi jobber på tvers av kontorene våre i Oslo og Stockholm.
Hovedoppgaver:
- Håndtere innkommende saker via Jira, primært på Oslo-kontoret.
- On-site support og håndtering av personlige henvendelser.
- Bidra til onboarding og opplæring av systemer til nye ansatte.
- Veiledning av mindre erfarne kollegaer.
- Dokumentasjon av løste saker og feilsøkingsprosesser.
Vi søker deg som:
Har jobbet innen IT-support tidligere og har god erfaring med Office 365, Azure, Windows 10/11, Active Directory, og er sikkerhetsbevisst.
I tillegg er du serviceinnstilt og ydmyk, alltid klar til å hjelpe og lytte. Du er lærevillig og nysgjerrig på teknologi, og du sørger alltid for å holde deg oppdatert. I denne jobben er det en fordel om du er strukturert og prosessorientert.
Du ser på problemer som utfordringer som venter på å bli løst og du kan kommunisere på et av de skandinaviske språkene i tillegg til engelsk.
Ut over dette er det viktig for oss at du kjenner deg igjen i våre verdier: vi er helhjertede, vi samarbeider, og vi tar ledelsen.
Noen av godene du får hos oss:
- 5 ekstra fridager i året.
- Frihet til å jobbe hjemmefra deler av tiden.
- Høy pensjonsopptjening og gode forsikringsavtaler.
- Årlig treningsbidrag du kan bruke for å holde deg aktiv.
- Rimelig kantineordning.
- Gratis parkering med lademuligheter i parkeringskjeller.
- Treningsrom og garderober.
- Lønn – hvis det skulle være noen tvil.
Praktisk informasjon:
- Start: Så snart som mulig.
- Sted: Snarøyveien 36, Fornebu.
- Ansettelsesform: Fast.
- Arbeidstider: Kjernetid mellom 09-15.
- Søknadsfrist: 13/10/2024.
Ta sjansen og bli med på en utviklende reise med oss i banken med stort hjerte og høyt tempo.
Hva skjer etter at du har sendt inn din søknad?
Antallet trinn i søknadsprosessen kan variere avhengig av stillingen du søker, men vi forsøker alltid å holde prosessen så kort og konsis som mulig for å ivareta din søknadsopplevelse. Vanligvis kan du forvente to intervjuer før referanse- og bakgrunnssjekk. Du kan lese mer om hvordan rekrutteringsprosessen vår foregår under FAQ.
Hvis du har spørsmål angående stillingen, vennligst kontakt ansvarlig rekrutterer.
Vi ser frem til din søknad!
NOBA bank verdsetter ditt personvern og ber deg, med henvisning til GDPR, om å unngå å inkludere sensitive personopplysninger i søknaden din. Eksempler på sensitive personopplysninger kan være informasjon om etnisk opprinnelse, politiske synspunkter, religiøs tro, eller informasjon om helsen din, for eksempel sykefravær.
Om arbeidsgiveren
With a diversified offering through three brands – Nordax Bank, Bank Norwegian and Svensk Hypotekspension – as well as two million consumers, we have the size, skill, and scalability to enable healthier finances for even more people. NOBA creates specialized, customer-centric financial offerings that are sustainable for individuals, the bank and society at large, today and tomorrow. NOBA Bank Group AB (publ) (“NOBA”) is owned by Nordic Capital Fund IX, Nordic Capital Fund VIII and Sampo. Today the NOBA group has approximately 630 employees and is active in eight countries.
As of March 31, 2024, lending to the public amounted to SEK 114.4 billion and deposits totaled SEK 105.2 billion.
Founded in 2003
Employees: 600+
- Sektor: Privat
- Sted: Snarøyveien 36, 1364 Fornebu
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Bank, finans og forsikring
- Stillingsfunksjon: IT-support
Nøkkelord
IT, Support, Bank, Tech, IT Support
(1/2)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 373246457
- Sist endret