Bid Manager Aftermarket
Indra Navia AS
- Frist 1.11.2024
- Ansettelsesform Fast
Vil du jobbe i Norges ledende bedrift innen luftfart?
Indra Navia er et høyteknologisk selskap som leverer sikkerhetskritiske løsninger til over 1400 flyplasser i mer enn 120 land. Et team bestående av over 200 engasjerte teknologiske og kommersielle hoder jobber sammen for å gjøre det trygt å fly. I moderne lokaler sitter både utviklere og produksjonsmedarbeidere under samme tak sentralt i Asker.
Om Rollen
Bid Manager Aftermarket er ansvarlig for å utvikle konkurransedyktige tilbud for ettermarked-tjenester som ivaretar produktenes livssyklus og kundens behov for support.
Arbeidsoppgaver
- Utvikle og skreddersy konkurransedyktige tilbud
- Tilbudsstyring og koordinering
- Kostnadsberegning og prissetting
- Risikovurdering
- Dokumentasjon og overholdelse
Nøkkelferdigheter
- Solide ferdigheter innen prosjektledelse
- Strukturert og organisert
- Analytiske og finansielle ferdigheter rundt kostnadsberegning, prissetting og marginanalyse
- Sterke kommunikasjons- og forhandlingsferdigheter
- Kunnskap om ettersalgstjenester, inkludert serviceavtaler, garantier og reservedeler
- Evne til å jobbe i kryssfunksjonelle team og koordinere med flere stakeholdere
- Forståelse av spesifikke behov i produktets livssyklus
- Norsk og engelsk arbeidsspråk
- BSc eller høyere utdanning innen ingeniørtekniske eller økonomirelaterte fag
Hvem er vi?
Du vil inngå i et sterkt fagmiljø som brenner for teknologi, samtidig som vi har det sosialt og gøy på jobb. Teamet vårt jobber tett på kollegaer på tvers av avdelinger. Vi videreutvikler komplekse systemer for flyovervåkning- og kontroll (Air Traffic Management). Systemet samler inn, prosesserer og kombinerer data fra et stort antall kilder, og presenterer dette for flyveleder for bedre situasjonsforståelse og beslutningsstøtte. Systemet inneholder avansert logikk for overvåking av trafikken på bakken og i luft, og varsling ved feil og avvik. Det brukes blant annet i overvåkingssystemet som hjelper Avinor med å fjernstyre 15 flyplasser fra deres Remote Tower Centre i Bodø.
Inspirerende arbeidsdager hos Indra
Indra kan tilby et godt arbeidsmiljø med fokus på inkludering, engasjement og gode verdier. Utover å ha fleksibel arbeidstid og gode forsikrings- og pensjonsordninger, vil du blant annet ha tilgang til over 2500 gratis faglig rettede kurs, samt treningsrom og subsidiert lunsj.
Vi har et omfattende introduksjonsprogram som hjelper deg i gang. Vi tilbyr personlig og faglig utvikling gjennom kurs og rollespesifikk opplæring. Du vil få oppnevnt en sosial buddy/kompis som vil hjelpe deg til en raskere integrering i miljøet, samt en faglig rådgiver som vil gi deg regelmessig veiledning.
Nysgjerrig?
Dersom det du har lest nå virker interessant, vil vi gjerne høre fra deg! Ved spørsmål kan du kontakte Technical Support Manager, Andreas Holo på mobil +47 951 78 524 / e-mail: andreasthiblin.holo(at)indra.no eller Department Manager Engineering, Lars Fjelltun på mobil +47 900 15 001 / e-mail: lars.o.fjelltun(at)indra.no
Om arbeidsgiveren
Globalt er Indra et ledende og innovasjonsdrevet teknologi- og konsulentselskap innen transport, forsvar og IT. Selskapet har 57.000 ansatte fordelt på 46 land.
https://www.indracompany.com/en/indra-norway
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 2
- Sted: Hagaløkkveien 26, 1383 Asker
- Bransje: IT, IT - programvare, Luftfart
- Stillingsfunksjon: Ingeniør, Utvikler (generell)
Nøkkelord
Ingeniør, Service, Bid, Salg, Teknologi
(1/12)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 373248494
- Sist endret