Assisterende butikksjef
Helgø MENY Herbarium
- Frist 21.10.2024
- Ansettelsesform Fast
Helgø MENY Herbarium søker assisterende butikksjef!
Helgø MENY står for et unikt og suksessrikt konsept innen norsk dagligvare; ferskvarer, stort vareutvalg og høy fagkompetanse kombinert med lave priser. Kundene våre skal møte medarbeidere som er motiverte, serviceinnstilte og har høy kompetanse om mat. Vi satser derfor sterkt på utvikling av kunnskap og matglede.
Som assisterende butikksjef blir du en del av vårt lederteam og vil få et betydelig personal- og resultatansvar. Om du har erfaring fra dagligvare, er genuint interessert i ledelse og liker utfordringer, da kan dette være en spennende mulighet for deg!
Stillingsomfang: 100%
Arbeidstid: dag, kveld og helg
Oppstart: etter avtale
Du må ha fylt 18 år for å søke, du må også ha gode norsskunnskaper
Arbeidsoppgaver:
- Overordnet ansvar for økonomi og drift av butikkens kolonialavdeling
- Delt personalansvar sammen med butikksjef og ferskvaresjef
- Bestillingsansvar og leverandørkontakt
- Ansvar for gjennomføring av kampanjer
- Orden og god logistikk på lager
- Oppfølging av automatisk varebestilling og beholdning
- Utvikle og vedlikeholde driftsrutiner
- Jobbe aktivt med salg og salgsfremmende tiltak
- Kjøpmanns stedfortreder og høyre hånd
Hvem er den vi søker etter?
Skal du fylle rollen som assisterende butikksjef kreves det at du har pågangsmot, gjennomføringsevne, og du må kunne løfte tungt og takle å gå mange skritt, for her skjer det alltid noe! Du er også genuint interessert i mennesker og forstår viktigheten av å behandle våre kunder som gjester. Det er gjennom menneskene du når målene, og din viktigste oppgave vil være å motivere dine MATarbeidere til å yte sitt beste. Du blir frontfigur for et allerede veletablert team som drifter kolonial- og frukt- og grøntavdelingen.
Hvordan er det å jobbe i MENY?
I Helgø MENY er det plass til alle. En jobb hos oss er et godt utgangspunkt for videre karriere, og som assisterende butikksjef er veien videre mot kjøpmannsrollen, enda kortere. Du vil blant annet lære å ta ansvar, mestre stress, håndtere mennesker og ikke minst butikkdrift.
Når du starter, skal vi ta deg godt imot og gi deg den opplæringen du trenger. Alle ansatte i MENY får selvfølgelig uniform, lønn etter avtale og personalrabatt. I tillegg har vi sosiale sammenkomster og rabatt på treningssenter. Som en av våre MATarbeidere blir du en del av et team som jobber mot felles mål, fordi din innsats vil påvirke butikken, kundene og kollegene dine. Vi verdsetter gjensidig omtanke og støtte, og det er rom for feil så lenge du lærer og utvikler deg – for er du trygg er du god. Vår visjon er at vår lidenskap endrer folks matvaner, og det håper vi du vil bli en del av.
Å søke jobb i MENY skal være enkelt
Du trenger ikke laste opp søknadsbrev. For at vi skal bli litt bedre kjent med deg, svarer du på spørsmålene om deg og din erfaring. Har du mye på hjertet må du gjerne skrive utfyllende, vi gleder oss til å lese! Og fordi vi synes det er spennende å se hvor du har vært tidligere, må du laste opp CV.
Vi gjør oppmerksom på at alle søknader må sendes inn via søknadsskjema tilknyttet annonsen, av hensyn til ditt personvern kan vi ikke ta imot søknader på papir i butikken. Søknader behandles fortløpende.
- Sektor: Privat
- Sted: Lars Hertervigs gate 6, 4005 Stavanger
- Bransje: Butikk og varehandel, Matvareproduksjon og -industri
- Stillingsfunksjon: Butikkansatt
Annonseinformasjon
- FINN-kode 373361119
- Sist endret