Partneransvarlig
Nobina
- Frist 15.10.2024
- Ansettelsesform Fast
Partneransvarlig
Vi er Nobina. I Norge leverer vi kollektivtransport i by og distrikt i tillegg til andre busstjenester. Selskapet har hovedkontor sentralt i Oslo og 1300 medarbeidere.
Avdeling Erstatningstrafikk er en unik avdeling i Nobina-systemet. Vi har som hovedoppgave å levere gode buss for tog løsninger for de togoperatørene vi til enhver tid har avtale med.
Ønsker du å utnytte ditt potensial og bidra til at vårt buss for tog-tilbud når nye høyder? Nobina søker nå en person som vil vær med i dette arbeidet og bidra inn i det grønne skiftet.
Vi søker nå en partneransvarlig med hovedansvar for kontraktsoppfølging og revisjoner, i tillegg ser vi etter deg som har øye for nye forretningsområder.
Om stillingen
Dette er en stilling som innebærer tett samarbeid på tvers i organisasjonen, og med eksterne samarbeidspartnere og leverandører. Du må like å ta del i ulike oppgaver som dukker opp og hovedoppgaven vil være å følge opp leveransen i Erstatningstrafikk. Vi leverer buss for tog både for planlagte og uplanlagte driftsavvik i togtrafikken i tillegg til annen arrangementskjøring. For å løse dette benytter vi et nettverk av leverandører. For oss er det viktig at våre leverandører føler seg hørt og sett. Stillingen vil derfor ha ansvar for å følge opp og utvikle vårt samarbeid med disse samt tilhørende administrative oppgaver. Du må like å jobbe både strategisk og operativt, du må også se for deg å drive oppsøkende virksomhet for å dekke vårt ønske om å utvide vårt forretningsområde. Ikke minst kjenner du deg igjen i våre verdier og utøver dem i praksis: Vi respekterer hverandre – Vi tar ansvar – Vi bryr oss.Stillingen rapporterer til Plansjef Erstatningstrafikk
Personlige egenskaper og utdanning
- Utdannelse og arbeidserfaring innenfor prosjektledelse, forhandlingsteknikker eller kommunikasjon vil være en fordel.
- Kontrakts- og økonomiforståelse
- Forhandlingsvant
- Meget gode kommunikasjonsegenskaper og høy grad av serviceinnstilling
- Interesse og evne til å sette seg inn i nye problemstillinger
- Like å jobbe i et lite miljø, men med styrken av å ta del i et større konsern
- Fleksibel med tanke på nye oppgaver som kommer
Arbeidsoppgaver:
- Kommunisere med leverandører og samarbeidspartnere og sørge for at deres behov blir møtt på en effektiv og profesjonell måte
- Oppfølging av kontrakter med leverandører
- Kvalitetskontroller av våre leverandører
- Bidra til kontinuerlig forbedring av avdelingen
- Salg av tjenester til eksisterende og nye partnere
Vi tilbyr
Først og fremst mener vi at dette er en rolle der du vil gis faglig og personlig utvikling. Du vil ha det gøy på jobb hvor du vil ta del i et kompetent og hyggelig arbeidsmiljø. Hovedkontoret holder sentralt til i Oslo sentrum, og vi kan tilby konkurransedyktige betingelser.
Søknadsfrist: 15.10.2024
[Project.ApplicationDue]
- Sektor: Privat
- Sted: Schweigaards gate 14, 0185 Oslo
- Bransje: Transport og logistikk
- Stillingsfunksjon: Kvalitetssikring, Produktsalg, Revisjon
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
Kvalitetskontroll, Revisjoner, Salg, Kontraktsoppfølging
Annonseinformasjon
- FINN-kode 373376142
- Sist endret