Driftsansvarlig
Smartlegen AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Smartlegen søker driftsleder til legekontor
Stillingsbeskrivelse
Som Driftsansvarlig i Smartlegen vil du ha ansvar for egen kundeportefølje innenfor Smartlegen sine kunder. Du vil ha ansvar for den daglige administrative driften ved legekontoret, som f.eks. HR-rådgivning og økonomistyring. Du vil drifte legekontor med høy kvalitet som har et profesjonelt utrykk utad. Ditt overordnede mål er å frigjøre verdifull tid for legene. Du vil få spennende utfordringer når nye avtaler inngås.
Hva ser vi etter?
Vi ser etter deg som har en bakgrunn fra drift, salg og erfarer at du er en sterk relasjonsbygger. Du kjenner deg igjen i at du tar initiativ, er engasjert, løsningsorientert og trigges av å levere god service som gir uttelling i sterke resultater og høy kundetilfredshet. Du har helst erfaring med personalansvar.
Vi ser etter en person som har et ønske om å utvikle seg og være del av noe stort på sikt, og har en gründerspire i magen. Arbeidskapasiteten din er høy, du jobber selvstendig og proaktivt, og griper de mulighetene og utfordringene som dukker opp. Riktig person har god formidlingsevne, er forretningsorientert, men samtidig trives å jobbe sammen med mennesker – du vil få mange kontaktflater.
Arbeidsoppgaver:
- Ivareta den daglige administrative driften for egen kundeportefølje
- Ansvar for å bygge relasjoner og ha godt samarbeid til Smartlegens kunder
- Fungerende HR-rådgiver ved legekontorene
- Kontaktperson mot regnskapsfører, og ansvar for å forbedre likviditet, økonomi og besparelser ved legekontorene
- Ansvar for å drifte legekontorene effektivt med høy kvalitet
- Arbeide aktivt for kunde og finne gode løsninger i samarbeid med legekontorene
- Delaktig i Smartlegen sin konseptutvikling og arbeide iht. Smartlegens mål for kundeopplevelse og kvalitet
Minimumskrav:
- 3 + års erfaring fra drift, salg eller konsultentrettet arbeid
- Positivt med erfaring fra personalansvar
- Utadvendt, løsningsorientert og proaktiv med gode kommunikasjonsevner
- Høy arbeidskapasitet
- God med mennesker og gode samarbeidsegenskaper
- Førerkort
Vi tilbyr:
- Å bli del av en liten organisasjon med fokus på nytenking og utvikling. Det er stor tillit i teamet, med fokus på løsninger og et engasjement vi er stolte av.
- Å bli del av et sterkt fagmiljø, høyt læringsutbytte og en variert hverdag
- Gode karrieremuligheter og mulighet til å være med å revolusjonere fastlegeindustrien
- Jobbe med skikkelig bra folk: mennesker med masse driv
- Nødvendig opplæring, det er ingen krav til helserelatert bakgrunn / utdanning
Om arbeidsgiveren
Bli kjent med Smartlegen
Fastlegeordningen er i vinden som aldri før, og som et ledd i utviklingen ønsker flere og flere fastleger hjelp til å drifte legekontorene. Smartlegen avlaster legene i det administrative arbeidet, slik at legene får frigitt verdifull tid til pasientrettet arbeid. Kort fortalt; Smartlegen gir legen tid til å være lege.
Smartlegen ble grunnlagt i 2021 og vi er et lite familiedrevet selskap med over 20 års erfaring. Vi brenner for å utvikle nye og innovative løsninger i det norske helsevesenet og opplever sterk vekst og stor etterspørsel etter våre tjenester.
Vi har et spennende og inspirerende arbeidsmiljø med dyktige kollegaer, og leter etter en eller flere nye ansatte som er engasjert, motivert og klare til å gripe fat på spennende muligheter.
- Sektor: Privat
- Sted: Bogstadveien 54, 0364 Oslo
- Bransje: Helse og omsorg
- Stillingsfunksjon: Konsulent, Kontor og administrasjon
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
initiativ, økonomistyring, drift, legekontor
meta.heading
- FINN-kode 373404003
- Sist endret