Teknisk KundeSupport/elektro
Randstad AS
- Frist snarest
- Ansettelsesform Engasjement
Er du elektriker og kan tenke deg å jobbe med Teknisk Kundesupport/Elektro
TEKNISK KUNDESUPPORT
Oppstart: ASAP etter nærmere avtale
Varighet: 6 mnd med mulighet for fast stilling
Lokasjon: Billingstad
ARBEIDSOPPGAVER:
- Behandle kundehenvendelser via telefon og e-post, og svare på spørsmål angående produkter og tjenester,tekniske spørsmål og generelle råd
- Gi teknisk støtte til elektrikere og installatører, både for eksisterende og nye installasjoner
- Ansvarlig for oppfølging av reklamasjoner, RMA, garanti- og servicesaker
- Sørge for at kunden er oppdatert på prosessen
- Støtte med feilsøking og sikker forsendelse av reservedeler og/eller retur av produkter
- Eskalere ukjente saker til Teknisk/QA
- Bidra med kunnskap for interne produktutviklingsprosjekter, Test produkter og tjenester, rapportere feil/forbedringer til FoU
- Ved behov, også støtte med salg & amp; ordrehåndtering
NØDVENDIG UTDANNINGSNIVÅ ELLER SERTIFISERINGER
- Utdannelse innen elektro/elektronikk/automasjon, Elektriker klasse L,
- eller lang kundestøtte/samtalesentererfaring med tekniske produkter
Nødvendige kvalifikasjoner:
- erfaring fra Kundeservice/Callsenter
- erfaring fra lignende funksjon, ideelt for tekniske produkter
- sterk interesse for kundestøtte og service – forstår hvordan kundesentre fungerer
- erfaring med og interesse for feilsøking
- gode IT-kunnskaper – Microsoft AX (ERP), Dynamics CRM, Office-produkter (Excel, Powerpoint)
- salg/ordrehåndtering
- kommersiell tankegang, salgserfaring fordelaktig
- god teknisk forståelse
- sterk interesse og evne til å forstå de tekniske delene av produktene, og vilje til å lære
- erfaring med datakommunikasjon (ModBus, TCP/IP) er en fordel
- gjerne kunnskap om styringssystemer, automatisering/logiske styringssystemer
Personlige egenskaper:
- evne til å skape et godt forhold til kollegaer
- god til å byggerelasjoner
- evne til å jobbe selvstendig og ta Initiativ/driv
- god i muntlig og skriftlig kommunikasjon
- gode kunnskaper i norsk, nordisk og engelsk, muntlig og skriftlig
- teamorientert, samt gode individuelle ferdigheter
- pedagogiske ferdigheter og evne til å forklare løsninger tydelig
- serviceinnstilt overfor eksterne og interne kunder
- ha evnen til raskt å identifisere og løse kundeproblemer
- arbeide systematisk og strukturert
- evne til å takle stressende situasjoner
- høy arbeidskapasitet over tid – i stand til å håndtere stor arbeidsmengde
- arbeide kontinuerlig med forbedringsoppgaver
- evne til å ta opp vanskelige kundesaker
- evne og vilje til forbedringer
- førerkort – noe reiser forventes
Kunden tilbyr:
- Konkurransedyktige betingelser
- Fine lokaler og mange flotte kolleger
Randstad tilbyr:
- Gode utviklingsmuligheter
- Spennende jobbmuligheter hos flere av våre kunder
- Personlig oppfølging fra Randstads rådgivere
- Konfidensiell behandling av alle søkere
Høres dette spennende ut? Søk da vel! Søk direkte via annonsen og legg ved din oppdaterte CV.
Søkere vil bli behandlet fortløpende.
Dersom du har spørsmål rundt stillingen, er du velkommen til å kontakte Senior Rådgiver Mona.solbraa-bay@randstad.no, mobil 916 19 409.
Randstad garanterer konfidensiell behandling av alle søkere. NB! På grunn av GDPR, har vi ikke anledning til å behandle søknader via email!
Om arbeidsgiveren
Randstad ble grunnlagt i 1960 og har sitt hovedkontor i Diemen, Nederland. Globalt er vi tilstede i 29 markeder med 46 000 ansatte. I Norge har vi ca. 200 ansatte på kontorer over hele landet og vi tilbyr tjenester innen rekruttering, bemanning og HR-løsninger. Vi er representert i markedet med Randstad, Randstad Care og Dfind.
For mer informasjon, besøk vår nettside www.randstad.no
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 3
- Sted: 1366 Lysaker
- Bransje: Elektronikk
- Stillingsfunksjon: Elektronikkmontør
Annonseinformasjon
- FINN-kode 373544603
- Sist endret