Retention Manager
VERISURE AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Er du en resultatorientert salgsleder med fokus på kundelojalitet? Verisure søker Retention Manager!
Verisure AS er inne i en spennende vekstfase, og vi søker nå en målrettet og resultatorientert Retention Manager til å lede våre team! I denne nøkkelrollen vil du lede og utvikle våre dyktig winback-team, og ha ansvar for å redusere kundefrafall og øke Customer Lifetime Value. Du vil være en operativ leder som støtter teamledere, og samtidig jobbe tett med resten av ledelsen for å bidra til vår langsiktige vekststrategi.
Ansvar og arbeidsoppgaver:
Som Retention Manager vil du ha ansvaret for å skape et miljø der teamet presterer på høyt nivå. Du vil arbeide med å sikre høy lønnsomhet og bidra til å redusere kundefrafallet gjennom effektiv ledelse, veiledning og opplæring av teamlederne. Du vil også være en viktig støttespiller for ledelsen i organisasjonen.
Dine hovedoppgaver vil inkludere:
- Målrettet arbeid for å opprettholde og utvikle et godt arbeidsmiljø med sunn prestasjonskultur
- Operativ salgsledelse med tett oppfølging og sikre gode resultater med høy ytelse i teamene, i samspill med teamledere
- Daglig resultatfokus med kontinuerlig monitorering og analyse av resultater for å sikre leveranse på våre målsettinger.
- Løpende forbedringsarbeid og iverksetting av tiltak for økt effektivitet og prestasjon i teamene.
Muligheter:
Som Retention Manager får du en sentral rolle i Verisures videre vekst og utvikling. Du blir en del av et markedsledende selskap i sikkerhetsbransjen, hvor du får muligheten til å jobbe i et dynamisk miljø med høyt tempo. Vi tilbyr også et omfattende lederutviklingsprogram samt muligheten til å dele erfaringer og beste praksis med kolleger på tvers av landegrenser.
Kvalifikasjoner:
For å lykkes i rollen ser vi etter deg som har:
- Utdannelse på bachelornivå eller høyere innenfor relevant fagområde (ledelse, økonomi e.l.)
- Erfaring fra operativ salgsledelse, med fokus på å skape resultater
- Forståelse og erfaring med dynamikken i en avdeling med mange unge ansatte
- Sterke analytiske ferdigheter og evne til å jobbe målrettet med KPI’er
- Erfaring med kundelojalitet eller telefonsalg (en fordel, men ikke et krav)
- Evnen til å håndtere et høyt tempo der prestasjoner feires
- Trives med å være en synlig leder på gulvet som motiverer og inspirerer
Vi tror også at du er kjent med begreper som «attrition», «winrates», «customer lifetime value» og «recurring monthly revenue».
Ikke nøl med å ta kontakt hvis det er noe du lurer på
Vi ser frem til å motta din søknad og/eller din henvendelse
GreatPeople AS bistår Verisure AS i rekrutteringsprosessen
Recruitment Manager, Christer Kihlman (ck@greatpeople.no - tlf. 99 24 04 91) eller
Research Associate, Line Christiansen (lc@greatpeople.no - tlf. 95 45 26 10)
Om selskapet / arbeidsgiveren:
Verisure er Norges ledende alarmselskap, med over 35 år i sikkerhetsbransjen. Vi gir deg muligheten til å jobbe i et innovativt og solid firma med global vekst. I Norge har vi over 240.000 kunder, men selskapet opererer i totalt 16 land og har over 4 millioner kunder. Verisure gir deg derfor muligheten til både personlig og profesjonell vekst i et internasjonalt selskap.
- Sektor: Privat
- Sted: Drammensveien 211, 0281 Oslo
- Bransje: Bank, finans og forsikring, Eiendom, Politi og sikkerhet
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Ledelse, Salgsledelse
(1/5)
meta.heading
- FINN-kode 373560858
- Sist endret