Funksjonsassistent/Brukerstyrt personlig assistent hos blind psykolog
AssisterMeg AS
- Frist 07.11.2024
- Ansettelsesform Fast
Funksjonsassistent/Brukerstyrt personlig assistent hos blind psykolog
Jeg søker en ny funksjonsassistent og brukerstyrt personlig assistent (BPA). Du vil inngå i et team av mine flotte, engasjerte assistenter, som hjelper meg på jobben og i min hverdag. Du vil naturligvis for opplæring i forbindelse med de ulike oppgavene.
Typiske oppgaver som Funksjonsassistent på jobben: Jeg trenger seende assistanse til å lese/svare epost, utarbeide powerpoints, lese korrektur, koble opp på videokonferanser, hjelpe med det praktiske rundt forskningsprosjekter, lese engelske fagartikler og annen faglig oppdatering. I tillegg kan det (etter avtale) kanskje være aktuelt å bli med på konferanser og andre jobbreiser i inn- og utland.
Typiske oppgaver som BPA hos meg:
Jeg trenger til hjelp i hverdagen til å leve et aktivt liv. Oppgaver kan være å følge meg til legetimer, være med på trening, tur i marka, loppemarked, teater, camping, svømming eller bli med på andre aktiviteter. Jeg har bruk for hjelp til å lese papirer, betale regninger, sortere papirer, handle, vaske klær, lettere rengjøring, holde orden og hjelp til å lage mat.
Arbeidstid: Hovedsakelig i tidsrommet 8-18 på hverdager og 10-18 i helgen, jeg har bruk for en-to personer som kan jobbe 1-3 ganger i uken (herav 2 helgedager pr. måned) + eventuell ekstra ved sykdom og ferie. Arbeidsplan legges en måned frem i dialog med assistentene.
Sted: Jobben vil hovedsakelig foregå med utgangspunkt i hjemmet vårt på Skøyen i Oslo.
Om deg: Jeg søker etter en løsningsorientert person med godt humør, som er fleksibel, rolig, god til å holde orden, pålitelig og å kunne ta ting litt på sparket. Det er en fordel om du er glad i fysisk aktivitet - og kanskje bli med på joggetur, skøyter eller langrenn – i det hele tatt glad i å være ute. Jeg ønsker en person som kan jobbe hos meg i minst 1 år. Du må snakke og skrive godt norsk og kunne forstå dansk og engelsk.
Kjørekort/bil er en fordel, men ingen betingelse
Kvalifikasjoner:
- Over 18 år
- Gode kommunikasjonsevner på norsk
- Godkjent politiattest. Denne blir innhentet i forbindelse med signering av arbeidsavtalen og skal ikke legges ved søknaden.
Hva AssisterMeg tilbyr:
- Konkurransedyktig lønn
- Forsikring
- Kurs og kompetanseheving
- Støtte til treningsmedlemsskap
- Tilgang til personalrabatter på utvalgte produkter og tjenester
- Et godt arbeidsmiljø basert på grunnleggende respekt for den enkelte medarbeider
Start: Så snart som mulig.
Har du lyst på en annerledes, meningsfull og allsidig jobb? - så send en søknad, hvor du forteller om deg selv, dine erfaringer og din motivasjon for å søke nettopp denne jobben. Legg i tillegg ved din CV. Vi intervjuer fortløpende.
Gleder oss til å høre fra deg!
Om arbeidsgiveren
AssisterMeg ble startet i 2006, og var blant de første private leverandørene av brukerstyrt personlig assistanse (BPA) til mennesker som har en funksjonshindring i Norge. Brukerstyrt vil si at den som har assistanse selv styrer hvem som skal være assistent, hva assistenten skal gjøre samt hvor og når assistansen finner sted. Slik blir assistansen skreddersydd rundt kundens behov og gir frihet til å leve slik man velger. Vi jobber for å gjøre det så enkelt som mulig for våre kunder å ha BPA og vi bygger vårt konsept på beste praksis og lang erfaring. Vårt verdigrunnlag er likeverd og inkludering gjennom styring i eget liv. AssisterMeg fusjonerte med Olivia Assistanse i mai 2021, og er et datterselskap i Team Olivia Norge.
Nøkkelord
BPA, Brukerstyrt personlig assistent, Funksjonsassistent
meta.heading
- FINN-kode 373577688
- Sist endret