HR medarbeider
Oseberg Solutions AS
- Frist 20.10.2024
- Ansettelsesform Fast
Er du klar for nye spennende utfordringer som HR medarbeider?
Oseberg Solutions fortsetter sin sterke vekst og nå ønsker vi å styrke oss internt med en engasjert, strukturert og positiv HR medarbeider. Hos oss vil du bidra inn i alle bedriftens HR prosesser og HMS arbeid på et operativt nivå, og samtidig få en sentral rolle i vårt kompetansearbeid.
For å trives i rollen må du være komfortabel med mange baller i luften samtidig. Vi tror du er en god lagspiller og relasjonsbygger, som samtidig trives med både selvstendige oppgaver og egne ansvarsområder. Du har en sterk gjennomføringsevne og er løsningsorientert, kombinert med et ønske om å bidra til et godt arbeidsmiljø og effektive prosesser.
Arbeidsoppgavene vil kunne endre seg i tråd med den naturlige utvikling og behov som virksomheten til enhver tid har. Du vil få oppgaver og ansvar innen alle våre HR relaterte prosesser som rekruttering, on-/offboarding, kompetansekartlegging og -utvikling, sykefraværsoppfølging, lederstøtte, medarbeider utvikling og HMS.
Vi ser etter en HR medarbeider med nødvendig erfaring innen HR og gjerne HMS, samt relevant erfaring med kompetansearbeid på virksomhetsnivå. Du er analytisk og tenker helhetlig, og evner å sette deg inn i komplekse problemstillinger. Oseberg Solutions er en teknologi- og kompetanse bedrift, og for å lykkes i stillingen er det nødvendig med interesse for teknologi og forretningssystemer.
Ønsket bakgrunn og erfaring;
- Høyere utdanning innenfor HR eller annen relevant fagretning
- Minimum 2-3 års erfaring fra tilsvarende rolle, gjerne i en konsulent-/kompetansebedrift
- Erfaring fra arbeid med kompetansekartlegging og -utvikling på virksomhetsnivå
- God kjennskap til relevant lov- og avtaleverk
- God digital kompetanse og interesse for teknologi
- Det er et krav at du behersker norsk flytende både muntlig og skriftlig (evt et av de andre skandinaviske språkene), i tillegg til å kunne benytte engelsk som arbeidsspråk.
Hos oss får du muligheten til å påvirke din egen hverdag og arbeidsoppgaver i et fleksibelt, sosialt og trivelig arbeidsmiljø med kunnskapsrike og hyggelige kollegaer. Vi tilbyr blant annet gode pensjons- og forsikringsordninger, fantastisk kantineordning, sosiale aktiviteter, moderne lokaler sentralt i Tønsberg og mulighet for leie av parkering.
Arbeidssted for stillingen vil være ved vårt hovedkontor i Tønsberg, men det må påregnes noe reising for å også være til stede ved vårt kontor i Oslo. Stillingen rapporterer til avd. leder HR og administrasjon.
Om arbeidsgiveren
Oseberg Solutions AS ble etablert i 2000 og er en av Norges ledende leverandører av forretningssystemene Microsoft Dynamics 365. Selskapet ble i 2022 kåret til ‘Årets Business Central Partner’ hos Microsoft Norge, og til "Årets Nordic Partner CSP/Cloud 2023" hos Companial. Vi har fokus på å skape mer effektive virksomheter og er en viktig strategisk samarbeidspartner for våre kunder.
Våre hovedprodukter er Dynamics 365 Business Central, Dynamics 365 Customer Engagement (Sales, Marketing & Customer Service) og Power Platform. Sammen med våre egenutviklede app’er/produkter og utvalgte 3. partsløsninger, gir det våre kunder helhetlige og effektive løsninger for god virksomhetsstyring.
Oseberg Solutions er et selskap som legger stor vekt på sosialt miljø og faglig utvikling som en del av bedriftens suksessfaktor. Våre verdier er viktige for en sterk selskapskultur, og forteller våre kunder hva de kan forvente av oss og hva vi kan forvente av hverandre. Vi er innovative, pålitelige, har gjennomføringskraft og et sterkt engasjement.
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Grev Wedels gate 12, 3111 Tønsberg
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: IT - programvare, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: HMS, HR, personal og rekruttering, Konsulent
Nøkkelord
hr, rådgivning, lederstøtte, medarbeiderutvikling, kompetansekartlegging
Annonseinformasjon
- FINN-kode 373659626
- Sist endret