Kundekonsulent
Atea AS
- Frist 18.10.2024
- Ansettelsesform Fast
Norges største IT-selskap søker nye kollegaer til kundeserviceavdelingen
Atea er et norsk børsnotert IT-selskap, som er Nordens og Norges største tjenestetilbyder innen IT-infrastruktur. Atea tilbyr konsulent- og driftstjenester innenfor digital arbeidsplass, sky og datasenter, datadreven innovasjon og IT-sikkerhet. Kundene til Atea får også tilgang til et unikt partnerskap med de største globale leverandørene av hardware og software.
Hovedkontoret for konsernet er i Oslo. Atea har ytterligere 22 kontorer i Norge og et stort antall kontorer i Sverige, Danmark, Finland og i Baltikum – til sammen 85 kontorer. Omsetningen til Atea er kr 47 milliarder globalt, hvorav kr 11 milliarder i Norge.
Atea Business Center – ABC – er vårt kundesenter for bedriftskunder i hele Norge. Du vil tilhøre en avdeling som har kollegaer både i Oslo og Hamar, som etterstreber å levere den beste kundeservicen hver eneste dag!
Nå trenger vi flere med på laget og søker derfor etter en ny kundekonsulent!
Som kundekonsulent vil deler av dagen bestå av skift på telefon og chat, og resten av dagen hjelper du kundene våre med å løse utfordringer gjennom vårt sakssystem.
Typiske henvendelser er å hjelpe kunder med å velge riktig produkt etter behov, utarbeide tilbudsbesvarelser, øke bruken av våre kundeportaler og løse kundens utfordringer i etterkant av kjøp. I løpet av arbeidsdagen vil du samarbeide tett med våre ulike avdelinger innenlands og utenlands, samt leverandører. Som kundekonsulent vil du inngå i en avdeling som jobber for å skape et sterkt sosialt samhold, hvor tilbakemelding- og prestasjonskultur er et satsingsområde.
Så hvem er så egentlig du da?
Du har noen års arbeidserfaring, gjerne innen kundeservice eller salg. Du er strukturert og har evne til å prioritere når det er mye som skjer samtidig. Du er pliktoppfyllende, robust og omgjengelig. Videre er det en fordel om du
- er selvstendig i din arbeidsmetode, men klarer samtidig å bistå kollegaer der det trengs.
- er komfortabel med PC som arbeidsverktøy og har god forståelse for ulike arbeidssystemer, noe som er avgjørende for å jobbe effektivt hos oss.
- ønsker trygg og stabil arbeidsplass, og trives med å bygge egen kompetanse innenfor eget fagområde.
- har vinnermentalitet, og motiveres av å nå egne like mye som og felles mål.
- ønsker å ta del av en sosial gjeng, så hvis du tørr å by på deg selv er det en bonus.
Hvorfor Atea?
Atea ønsker å være en arbeidsplass basert på god kultur for både ansatte, kunder og våre partnere. Vår visjon er The Place to Be, som er utformet av de ansatte. Du vil treffe en herlig gjeng med kollegaer som er noen av Norges fremste i sine fagfelt.
Som vår kollega får du et tilpasset karriereprogram med vekt på din faglige utvikling og alles medarbeidertilfredshet. Vi tror at folk som kjenner hverandre jobber bedre sammen. Derfor bruker vi tid på å leke, lære og ha det gøy gjennom landstreff, idrettsinitiativ, turer og mye mer.
Vi kan også friste med gode og kontinuerlige utviklingsmuligheter, konkurransedyktige betingelser, gode pensjonsordninger, topp helseforsikring, fleksibel arbeidstid, flere faggruppemiljø, idrettsgrupper, sosiale grupper og mye annet.
Og du? Vi mener også at teknologi er nøkkelen til å nå verdens felles bærekraftsmål. Bærekraft er et felles samfunnsansvar, og Ateas bærekraftssatsing har dyp verdi for ansatte, kunder og samarbeidspartnere i selskapet. Som ansatt i Atea vil du få opplæring i bærekraft og bli en del av en gjeng som brenner for å gjøre samfunnet bedre hver eneste dag.
Høres dette ut som en spennende mulighet? Ikke nøl med å søke!
Vi er klare for å høre fra deg så snart som mulig og behandler søknader fortløpende. Har du spørsmål eller ønsker mer informasjon om stillingen, ta kontakt med Jann Jensen på jann.jensen at atea.no.
På bakgrunn av hensyn til GDPR vil ikke søknader på mail behandles.
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 6
- Sted: Karvesvingen 5, 0572 Oslo
- Bransje: IT, IT - maskinvare, IT - programvare
- Stillingsfunksjon: IT-support, Kundeservice
Nøkkelord
Kundeservice, Kundesupport, IT-support, Kundekonsulent
meta.heading
- FINN-kode 373665009
- Sist endret