Medlemskaps-, event- og kontorkoordinator
Association of Arctic Expedition Cruise Operators (AECO)
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Bli med på laget vårt i AECO!
Du vil yte service for våre medlemmer, organisere noen årlige møter og arrangementer, bistå med kontordrift og bistå med ulike administrative oppgaver.
Om du er nyutdannet eller har mye erfaring er ikke det viktigste for oss. Det som er viktig er at du er profesjonell, strukturert (men samtidig fleksibel), proaktiv (men likevel ansvarlig) at du har stabilt godt humør, at du er positiv og at du liker å hjelpe andre. Du er løsningsorientert og du liker å få ting gjort. Hvis dette høres ut som deg, så vil vi gjerne høre fra deg!
Ansvar og oppgaver
• Medlemsservice: Være primærkontakt for våre rundt 80 flotte medlemsbedrifter, yte medlemsservice og holde kontaktlister og CRM-system oppdatert.
• Møtekoordinering: Undersøke muligheter og foreslå passende lokaler og leverandører, følge opp avtaler og leverandører, administrere registreringer og koordinere logistikk for å sikre vellykkede og profesjonelle møter og arrangementer.
• Kontoradministrasjon: Bistå med oppgaver knyttet til økonomi, administrasjon og GDPR. Sørge for at vi har et trivelig og funksjonelt kontormiljø, administrere bestillinger/rekvisita, utføre enkle vedlikeholdsoppgaver.
• Front office-funksjon: Være vårt kontaktpunkt for henvendelser inkludert administrasjon av AECOs post og innboks.
Kvalifikasjoner
• Utdanning innen relevante fagfelt som bedriftsøkonomi, offentlig administrasjon, logistikk, arrangement, reiseliv, servicefag o.l.
• Erfaring med og interesse for medlemsoppfølging, arrangementer, kontoradministrasjon eller lignende
• Sterke organisatoriske ferdigheter og en proaktiv, detaljorientert tilnærming
• Gode kommunikasjonsevner og en vennlig, serviceinnstilt holdning
• Evne til å håndtere flere oppgaver samtidig og prioritere effektivt
• Gode ferdigheter i engelsk og et skandinavisk språk
• Dyktig bruker av Microsoft Office-pakken
• Noe erfaring med grunnleggende regnskap og rapportering er en fordel
• Noe erfaring med et kundestyringssystem (CRM) er en fordel
Vi tilbyr
• Varierte oppgaver og mulighet til å spille en nøkkelrolle i vår organisasjon
• Konkurransedyktig lønn, pensjon, forsikring og andre goder
• Et internasjonalt arbeidsmiljø
• Nye kontorer i Tromsø sentrum
• Noen arbeidsrelaterte reiser
Søknad
Send CV og søknad til andre@aeco.no. Ta med fullt navn og "MEOC" i emnefeltet.
For mer informasjon, kontakt direktør for administrasjon og HR, André Skrivervik, andre@aeco.no eller administrerende direktør Frigg Jørgensen frigg@aeco.no.
Søknader vil bli behandlet fortløpende. Ikke vent - søk nå!
Om arbeidsgiveren
The Association of Arctic Expedition Cruise Operators (AECO) er en medlemsorganisasjon som i over 20 år har arbeidet for en bærekraftig og ansvarlig utvikling av ekspedisjonscruise i Arktis. Sammen med våre 80 internasjonale medlemmer utvikler vi standarder og verktøy for å ivareta natur, kultur, miljø og sikkerhet i arktisk ekspedisjonscruiseturisme. Sekretariatet er et internasjonalt fellesskap som består av 14 dedikerte personer og vårt hovedkontor ligger sentralt i Tromsø.
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Organisasjoner
- Sted: Grønnegata 38-46, 9008 Tromsø
- Bransje: Økonomi og regnskap, Organisasjoner, Reise og turisme
- Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon, Koordinering, Kundeservice
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
medlemsservice, kontoradministrasjon, medlemsoppfølging, logistikk, arrangement
Annonseinformasjon
- FINN-kode 373678173
- Sist endret