Kan du gi fantastisk kundeservice til våre kunder?
Vipps MobilePay
- Frist snarest
- Ansettelsesform Engasjement
Kan du gi fantastisk kundeservice til våre kunder?
Vipps er på jakt etter serviceinnstilte og motiverte kunderådgivere til Vipps Kundesenter!
Vi jobber hver dag for å gjøre det veldig, veldig enkelt å betale. Det skal være helt trygt og gjort på et blunk.
Vi vil ha deg som trives med å snakke med kunder og som har lyst til å rope et halvhøyt: «Jadda!», når kunden har fått en god opplevelse. Det er viktig at du er en problemløser som forstår kundens behov og bidrar med løsninger som – aller helst - overgår kundens forventninger😊🙏
Du vil bli en del av et team med høyt tempo, så du bør like å ha mye å gjøre og jobbe effektivt med topp service. Vi håper du liker å ta ansvar og at du samarbeider godt med andre for å få jobben gjort. Eller sagt på en annen måte: Du er en lagspiller som liker å gjøre andre gode.
Språklig må du beherske norsk og engelsk godt, både muntlig og skriftlig. Du vil få tett oppfølging og veiledning for å hele tiden utvikle ferdighetene dine, og vi måler deg på kundetilfredshet og effektivitet. Vi ser for oss at du motiveres og drives av resultater og liker konkrete tilbakemeldinger på jobben du og teamet gjør.
Stillingen er midlertidlig frem til 31.07, men det er slett ikke umulig at vi vurderer det annerledes når vi kommer lenger ned i gaten.
Hva skal du gjøre?
- Gi fantastisk kundeservice til Vipps sine kunder.
Det er alt, egentlig! Men selv om den overordnete arbeidsbeskrivelsen er kort og enkel, håper vi du skjønner at det kan være krevende, utfordrende og både gøy og lærerikt🧡Du vil jobbe med kundekontakt på telefon og mail, og i tett dialog med dine kollegaer på kundesenteret.
Vi håper at du tenker: «Jupp, det er meg!», til de fleste av disse påstandene:
- Du benytter muligheten til å yte god service og skape gode kundeopplevelser i hvert kundemøte
- Du er en problemløser som raskt tar til seg ny kunnskap og er flink til å bruke eksisterende kunnskap på nye måter
- Du er en relasjonsbygger som er opptatt av et godt arbeidsmiljø, skaper tillit og troverdighet til kunder
- Du er nysgjerrig på nye digitale løsninger og er flink til å bruke dem.
- Du er en god kommunikator som behersker norsk og engelsk godt både muntlig og skriftlig
Vi holder til i Bjørvika, og stillingen er fulltid med arbeidstider mellom 08:00 - 17:00.
Hvis dette høres ut som en lærerik og spennende stilling for deg, vil vi veldig gjerne høre fra deg! Trykk "Søk her" og legg inn din CV og svar på noen enkle spørsmål - og Vipps, så har du søkt!🚀💼
Om arbeidsgiveren
Vi gjør det veldig, veldig enkelt å betale. Det er trygt og gjort på et blunk, akkurat slik det skal være.
Vipps leverer en rekke betalingsløsninger for vennebetaling, person til bedrift, netthandel, faktura og betaling i butikk. Og mer skal det bli, i både inn- og utland! Nylig slo vi oss nemlig sammen med MobilePay i Danmark og Finland. Det gjør oss til Nordens ledende aktør innen smartbetaling. Og selv om Vipps-merkevaren lever videre i beste velgående i Norge, får vi nå mye større muligheter til også å forenkle i nye markeder.
For å komme hit har vi i Vipps alltid tatt i bruk ny teknologi og samarbeidet med andre. Det er mange systemer og ulike interesser som skal spille på lag for at folk skal kunne vippse penger seg imellom, betale i butikken eller logge seg inn i kundeklubben for å bruke fordeler på en trygg og rask måte
Vi er et norsk selskap som drar nytte av å være en del av et samfunn som raskt tar i bruk ny teknologi. Det er derfor vi kan tilby forenkling i verdensklasse.
For at Vipps skal fortsette å lage de beste produktene for alle, må alle være med å lage de beste produktene. Enkelt og greit. Derfor sier det seg selv at alle typer medarbeidere er ønsket hos oss, uavhengig av bakgrunn, kjønn, kjønnsidentitet, legning, etnisitet, religion, funksjonsevne og alder. Velkommen skal du være!
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Robert Levins Gate 5, Oslo, Norway, 0150 Oslo
- Bransje: Bank, finans og forsikring
- Stillingsfunksjon: Kundeservice
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
kundeservice, fintech, kunderådgivning, kundebehandling, kundeservicemedarbeider
Annonseinformasjon
- FINN-kode 373723122
- Sist endret