Kontormedarbeider
PELIAS Norsk Skadedyrkontroll AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Kontormedarbeider / Kundesenter
PELIAS Norsk Skadedyrkontroll AS søker nye kontormedarbeidere til vårt servicesenter i Elverum.
Vi flytter inn i nye moderne lokaler i desember 2024. Du vil bli en del av et team med høy faglig kompetanse, og vi vektlegger personlig egnethet i tillegg til erfaring.
Våre nye medarbeidere må kunne jobbe selvstendig og i team.
Du vil få grundig opplæring og spennende arbeidsoppgaver i et solid og velrenommert selskap.
Vår målsetting er å alltid være det beste alternativet for våre kunder.
Du må:
Ha grunnleggende kunnskaper innen data (Office-pakken).
Beherske norsk muntlig og skriftlig.
Vi tilbyr:
En spennende jobb i et godt arbeidsmiljø.
God opplæring og karrieremuligheter.
Deltagelse i et etablert team med stor faglig kompetanse.
Arbeidsoppgaver:
Kundeservice med sentralbordfunksjon:
- Bidra til en god kundeopplevelse.
Kontoroppgaver:
- Støttefunksjon for våre operative og administrative avdelinger.
Personlige egenskaper:
Serviceinnstilt, omgjengelig, trivelig og løsningsorientert.
Strukturert og ansvarsbevisst.
Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.
Evnen til raskt å sette deg inn i nye arbeidsoppgaver.
God arbeidskapasitet og evne til å håndtere parallelle oppgaver.
Om arbeidsgiveren
PELIAS ble etablert i 1987 og er i dag eid av det norske investeringsselskapet Norvestor.
Vi har over 200 ansatte fordelt over hele Norge.
Vår hovedvirksomhet er skadedyrkontroll, og vi tilbyr også tjenester innen Trygg Mat, Hygiene, Fuglesikring, Radon og Sopp.
Vi er kvalitetssertifisert iht. ISO 9001, miljøsertifisert iht. ISO 14001 og avventer godkjenning på 45001.
Nøkkelord
kontormedarbeider, kundeservice, sentralbord, kontoroppgaver
Annonseinformasjon
- FINN-kode 373738381
- Sist endret