Kundemottaker, servicemedarbeider
Syrrist Karosseri AS
- Frist Fortløpende
- Ansettelsesform Fast
Vil du bidra til gode kundeopplevelser ved vårt verksted?
Er du på jakt etter en jobb hvor du blir en viktig del av et lite, men solid team med fokus på kvalitet og et godt arbeidsmiljø? Hos oss får du muligheten til å jobbe i et skadeverksted med lang erfaring, der vi setter både ansatte og kunder høyt. Vi er et sted der trivsel og trygghet er en del av hverdagen, og vi jobber alltid for å utvikle oss sammen med bransjen.
Vi verdsetter integritet, faglig dyktighet, og respekt – både for hverandre, våre kunder og samarbeidspartnere. Vi er åpne for nye tanker og idéer, og vi håper du motiveres av å finne løsninger som gjør hverdagen bedre for både kundene og teamet vårt.
Vi tilbyr:
- En spennende mulighet til å være med på vår videre vekst.
- Et trygt, hyggelig og profesjonelt arbeidsmiljø med fokus på kvalitet.
- Gode muligheter for faglig utvikling.
- Konkurransedyktige betingelser, inkludert pensjons- og forsikringsordninger.
- Stor påvirkningskraft innad i bedriften og topp utstyr som gjør hverdagen din enklere.
Arbeidsoppgaver:
- Mottak av kunder, både over disk, telefon og e-post.
- Utarbeide tilbud og gi nødvendig informasjon slik at kundene våre får den beste servicen.
- Oppfølging av kundesaker og reklamasjoner
- Opprette og fakturere verkstedordre
- Tilby mersalg og sørge for at kundens behov blir dekket.
Kvalifikasjoner:
- Erfaring fra kundeservice(bilbransjen) eller lignende roller foretrekkes, men intet krav.
- Bilteknisk interesse og forståelse.
- Gode datakunnskaper og komfortabel med bruk av telefon som arbeidsverktøy.
- Behersker norsk muntlig og skriftlig.
- Serviceinnstilt med fokus på kvalitet.
- Førerkort klasse B
Personlige egenskaper:
- Du er strukturert og følger rutiner godt.
- Du er en engasjert kollega som skaper gode kundeopplevelser.
- Du er ansvarsbevisst og løsningsorientert.
- Du liker å ta initiativ og bidra til et godt arbeidsmiljø.
- Positiv til nye utfordringer i et solid selskap i vekst.
Vi ser etter en engasjert og ansvarsbevisst kundemottaker som trives med å skape gode kundeopplevelser. Du er strukturert, flink til å følge rutiner og har gjerne erfaring fra kundeservice, samtidig en interesse for bilbransjen. Du jobber godt både selvstendig og i team, er komfortabel med å bruke PC og telefon, og behersker norsk både skriftlig og muntlig. Som en del av vårt team er du motivert for å bidra til et hyggelig arbeidsmiljø og levere service av høy kvalitet til våre kunder.
Syns du dette høres interessant ut?
Vi vurderer søknader fortløpende inntil søknadsfristens utløp. Ta gjerne kontakt med rekrutteringsrådgiver og partner i People Norge, Anne Karlsen på tlf : 419 21 433/ e-post anne.karlsen@people.no for en uforpliktende og konfidensiell prat. Du kan søke ved å sende søknad og CV via vårt elektroniske rekrutteringssystem. Relevante attester og vitnemål legges ved elektronisk.
Om arbeidsgiveren
Vår visjon er å være den ledende leverandøren av bilskadereparasjoner.
Vi arbeider med alle bilmerker, inkludert Porsche, hvor vi har spesialkompetanse innen lakkering. Vi er stolte over å ha samarbeidspartnere som Storebrand, Fremtind, IF, Tryg mfl. Dette sikrer at våre kunder får det beste sluttresultatet.
Med et team av dedikerte fagfolk og topp moderne utstyr, sikrer vi at våre kunder får den beste service og kvalitet som bransjen kan tilby.
- Sektor: Privat
- Sted: Øreveien 11 B, 1533 Moss
- Bransje: Bil- og bildelproduksjon, Bil, kjøretøy og verksted, Bygg og anlegg
- Stillingsfunksjon: Brukerstøtte/support, Kundeservice, Mekaniker
Nøkkelord
Kundemottak, Kundemottaker, Karroseriarbeid, Karosseriverksted, Skadeverksted
(1/3)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 374212471
- Sist endret