Administrasjonskonsulent
Academic Work Norway AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Bemanningsbyrå
Har du erfaring med administrasjon og kan starte på kort varsel?
Vi ser etter deg som er selvstendig, og som raskt setter deg inn i arbeidsoppgaver. I denne rollen vil ditt hovedansvar være vedlikehold av avtaleverk og rapportering.
Om stillingen
Vi leter etter en administrasjonskoordinator som skal være en sentral støttespiller i samarbeidet mellom salgsavdelingen og kundene. Denne rollen vil fokusere på avtaleadministrasjon og organisering av viktig dokumentasjon. Du vil ha en rolle i å sikre nøyaktigheten til selskapets forretningsavtaler gjennom kostnadskontroll, grundig avstemning og vedlikehold av eksisterende avtaler.
Som ansatt hos selskapet vil du være en del av et engasjert, dedikert og faglig dyktig team som er stolte av jobben de gjør, og som jobber mot et felles mål.
Stillingen er prosjektbasert og har en oppdragslengde til 31.03.2025.
Arbeidsoppgaver
- Kostnadskontroll, avstemning samt vedlikeholde alle avtaler og kjedeavtaler med riktige betingelser
- Bearbeide viderefakturering og sammenstilling av omsetningsoppgaver
- Analyse og bearbeiding av salgsrapporter
- Oppdatering av prislister og priser til utvalgte kjeder samt oppdatering av nettportal
Vi søker deg som
- Har en bachelor innen økonomi, administrasjon eller lignende
- Har erfaring innen administrasjon
- Har erfaring fra kunderelatert arbeid
- Med fordel har erfaring innen ERP systemer
Kunnskap kan oppnås gjennom utdanning, erfaring eller være selvlært.
For å lykkes i rollen er dine personlige ferdigheter:
- Kvalitetsbevisst
- Strukturert
- Selvstendig
Vår rekrutteringsprosess
Denne rekrutteringsprosessen håndteres av Academic Work og det er vår kundes ønske at alle spørsmål om stillingen rettes til Academic Work.
Vår utvelgelsesprosess er kontinuerlig og annonsen kan lukkes før rekrutteringsprosessen er fullført dersom vi har gått videre til neste fase. Prosessen inkluderer to tester: en personlighetstest og en kognitiv test. Testene er verktøy for å finne rett talent til rett stilling, for å muliggjøre likestilling, mangfold og en rettferdig prosess.
Solera Norge AS
Solera er en ledende drikkevareleverandør til det norske markedet. De leverer til Vinmonopolet, hotell- og restaurant, dagligvare og travel retail. Deres målsetning er å tilby drikkevarer for enhver anledning. Solera sin historie som leverandør av drikkevarer strekker seg helt fra 1924. I dag består Solera Norge av datterselskapene Engelstad, Best Cellars, Stenberg & Blom, Eurowine, Bottleneck, Winehouse, Sommelier, Multibev og Cuveco.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: Vollsveien 13H, 1366 Lysaker
- Bransje: Annet, Konsulent og rådgivning, Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon, Koordinering, Økonomi og regnskap
Nøkkelord
administrasjon, ordrebehandler, rådgiver, admin, Oslo
meta.heading
- FINN-kode 374242437
- Sist endret