Customer Service Coordinator
Ticketmaster / Billetservice
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Har du et hjerte for god kundeservice og en interesse for å skape gode løsninger?
Drømmer du om å jobbe med kultur, musikk og underholdning?
Da kan dette være noe for deg.
TICKETMASTER
Vi i Ticketmaster elsker musikk, kultur og sport, og det gjør kundene våre også!
Ticketmaster er markedsledende når det kommer til salg av billetter i Norge, og vi har holdt på i over 40 år. Globalt er Ticketmaster verdens største billettleverandør. Vi søker nå etter en Customer Service Coordinator til vår avdeling for Fan Support. Vi holder til på et kontor lokalisert sentralt i hjertet av Oslo. Her vil du jobbe tett sammen med over 35 dedikerte kolleger på tvers av ulike avdelinger.
Fan Support er et dedikert team som har hovedansvaret for å håndtere henvendelser fra kunder knyttet til billettkjøp og relaterte spørsmål. Avdelingen fungerer som et viktig bindeledd mellom våre kunder og våre tjenester, og jobber kontinuerlig med å sikre en god kundeopplevelse.
I rollen som Customer Service Coordinator vil du spille en nøkkelrolle i å sikre at våre kunder får en god opplevelse når de kontakter oss med spørsmål eller utfordringer knyttet til billettkjøp. Du vil også bidra til å utvikle og optimalisere våre prosesser og arbeidsmetoder. Opplæring innen systemer og produkter vil derfor være en naturlig del av din stilling, så det vil være en fordel om du er en nysgjerrig person som gjerne vil finne de beste løsningene. Vi er et globalt selskap, så du vil også jobbe tett med våre kollegaer i Sverige og Finland, for å sikre kvalitet på tvers av våre markeder. Du vi rapportere til lokal Fan Support Manager.
Arbeidstiden er primært kl. 08-16, men det vil allikevel være behov for at du kan jobbe på arrangementer. Arbeid på kveld/helger må derfor påregnes.
ARBEIDSOPPGAVER:
- Besvare kundehenvendelser knyttet til billettkjøp via e-post (Zendesk), sosiale medier og andre interne programmer.
- Administrere billettsystemet ved å bistå kunder med informasjon, refusjoner og billettbytte.
- Håndtere betalingsproblemer, disputes, feilsøking og utføre andre administrative oppgaver.
- Delta i lokale, regionale og globale prosjekter for implementering av ny teknologi og prosesser.
- Jobbe på arrangementer.
FOR Å LYKKES I STILLINGEN SER VI FOR OSS AT DU:
- Har gode kommunikasjonsferdigheter i norsk og engelsk (skriftlig og muntlig).
- Er "serviceminded" og opptatt av å skape gode kundeopplevelser.
- Arbeider godt i forskjellige IT-systemer og lærer deg enkelt nye programmer og rutiner.
- Erfaring med Zendesk eller andre kundeserviceplattformer.
- Har tidligere erfaring med prosjektansvar (en fordel, men ikke et krav).
VI SER FOR OSS AT DU HAR FØLGENDE EGENSKAPER:
- Positiv og engasjert.
- Pålitelig og ansvarsfull.
- Selvgående og strukturert.
- Løsningsorientert og interessert i å forbedre prosesser.
- Interesse for kulturliv, musikk og underholdningsbransjen.
- En god lagspiller, men evner også å jobbe selvstendig.
DETTE KAN VI TILBY DEG:
- Jobb i Norges ledende leverandør av billettjenester til kultur- og eventsektoren.
- Arbeidsplass sentralt i Oslo (5 min fra Jernbanetorget).
- Tillater hybridarbeid.
- Varierte arbeidsoppgaver.
- Gode forsikringsordninger.
- Subsidiert trening og mobilabonnement.
- Mulighet for mange gode kulturopplevelser.
Høres dette ut som deg?
Send inn søknad + CV engelsk.
Søknadsfrist: 3. november
Vi kontakter aktuelle kandidater fortløpende. Vi ser frem til å lese din CV og søknad!
Om arbeidsgiveren
Vi i Ticketmaster elsker musikk, kultur og sport, og det gjør kundene våre også!
Ticketmaster er markedsledende når det kommer til salg av billetter i Norge, og vi har holdt på i over 40 år. Globalt er Ticketmaster verdens største billettleverandør. Vi søker nå etter en Customer Service Coordinator til vår avdeling for Fan Support. Vi holder til på et kontor lokalisert sentralt i hjertet av Oslo. Her vil du jobbe tett sammen med over 35 dedikerte kolleger på tvers av ulike avdelinger.
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Torggata, 5, 0181 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Event og arrangementer, Underholdning
- Stillingsfunksjon: Kundeservice
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
kundeservice, kundebehandling, arrangementer, billetter, kundeopplevelse
Annonseinformasjon
- FINN-kode 374354440
- Sist endret