Teknisk supportagent
Futurehome AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Futurehome søker teknisk supportagent
Rollen
Vi ser etter en teknisk supportagent som blir en viktig del av supportteamet vårt. Du vil stå for direkte veiledning av brukere via telefon og e-post, og håndtere førstelinje teknisk support for våre løsninger.
Vi bryr oss om det vi bygger og folk her elsker å jobbe med smarte hjem og teknologi. Vi søker en solid lagspiller liker å løse problemer, trives med høyt tempo og varierte utfordringer, og som kan kjenne seg igjen i at morgendagens energi-utfordringer er verdt å løse.
Ansvar
- Gi teknisk kundestøtte via telefon, chat og e-post.
- Løse tekniske problemer innen trådløs teknologi, IoT og nettverk.
- Jobbe tett med teamet for å håndtere komplekse saker.
- Sikre kundetilfredshet gjennom effektiv kommunikasjon og problemløsning.
- Dokumentere og følge opp kundehenvendelser i vårt system.
- Bidra til kunnskapsdeling internt.
- Samarbeide med andre linjer for effektiv saksbehandling.
Krav
- Fremragende kommunikasjonsevner, både muntlig og skriftlig, med flyt i både norsk og engelsk.
- Sterk evne til problemløsning, analytisk tenkemåte, og interesse for teknologi.
- Evne til å raskt lære nye systemer og jobbe selvstendig under press.
- Erfaring fra kundeservice, og en kundefokusert, omsorgsfull holdning.
- Evne til å ta selvstendige avgjørelser i hektiske situasjoner.
Ønskede kvalifikasjoner
- Interesse for telekom eller smarthus-teknologi.
- Erfaring med trådløs teknologi eller IoT-løsninger.
Fordeler
- Mulighet til å jobbe med banebrytende, internasjonale prosjekter.
- Gode muligheter for karriereutvikling og profesjonell vekst.
Om arbeidsgiveren
Futurehome er et innovativt selskap som leverer både maskinvare og programvare innen smarthus- og energistyringssegmentene. Våre hovedsatsninger, Futurehome Strømkontroll og Futurehome Charge, bruker smart IoT-teknologi for å gi kundene økt komfort og redusert strømforbruk. Futurehome fungerer også som en plattform for automasjon og styring av hjemmeelektronikk, med hovedfokus på Zigbee-kommunikasjon. Vi er stolte av å være markedsledende i Norge, med over 50 000 brukere, og jobber for å fremme elektrifisering og det grønne skiftet, med hjemmet som utgangspunkt.
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Gjerdrums Vei 16, 0484 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Elektronikk, IT - programvare, Telekommunikasjon
- Stillingsfunksjon: IT-support, Kundeservice, Teknisk salg
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
teknisk support, kundestøtte, iot, førstelinje support, analytisk
Annonseinformasjon
- FINN-kode 374536659
- Sist endret