Customer experience specialist
Akva Group ASA
- Frist Søkere behandles fortløpende
- Ansettelsesform Fast
Vil du være selskapets stemme utad og fungere som bindeleddet mellom forretning og teknologi?
AKVA group sitt digitale forretningsområde har en sentral rolle med å sikre en mer bærekraftig havbruksnæring. God fiskehelse, optimal produksjon, og økt lønnsomhet – våre digitale løsninger dekker alle behov innenfor fôringsassistanse, prosesskontroll, produksjonskontroll, planlegging og beslutningsstøtte.
Som Customer experience specialist vil du, gjennom kommunikasjon og faglig support av våre kunder, være selskapets stemme utad og fungere som bindeleddet mellom forretning og teknologi. Du vil også spille en kritisk rolle i å sikre en helhetlig kundeopplevelse gjennom å gi faglig støtte internt, og å jobbe i skjæringspunktet mellom ulike avdelinger i selskapet og kundene våre.
Ansvar og arbeidsoppgaver
Stillingen vil innebære daglig mottak og oppfølging av saker til support (2 linje). Du vil også jobbe med planlagte prosjekt-/ installasjonsoppdrag hos våre kunder i Norden og samtidig supportere den globale organisasjonen med både uforutsette utfordringer og planlagte tekniske oppdrag. Dette inkluderer følgende arbeidsoppgaver:
- Kundesupport på AKVA group sine digitale produkter
- Kvalitetssikre leveranser og realisering av kundeverdi
- Salgsstøtte og teknisk støtte opp mot prosjekter
- Drive kundeopplæring og workshops i AKVA group sine digitale løsninger
- Være et bindeledd mellom kunder og software-utvikling
- Utarbeide og vedlikeholde dokumentasjon, prosedyrer og rutiner
Den rette kandidaten
For å lykkes og trives i rollen må du like en hverdag med tett kundekontakt, og der du jobber aktivt for å finne gode løsninger både for kunder og interne i AKVA group. Problemstillinger som kommer inn vil gjerne være teknisk krevende og du har nok en bakgrunn / erfaring innen IT support, IT kundestøtte eller tilsvarende områder.
Erfaring og ferdigheter
- Erfaring og kompetanse innenfor nettverk, software, OT, automasjon eller lignende.
- God teknisk forståelse og interesse for digitale løsninger
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på engelsk og norsk
- Relevant arbeidserfaring fra oppdrettsnæringen er en fordel, men ikke et krav
- Kunde- og serviceorientert;
- Trives i høyt arbeidstempo og evner å jobbe selvstendig og i team
- Initiativrik og strukturert
Vi tilbyr
I denne stillingen tilbyr vi en rekke spennende arbeidsoppgaver, muligheten til å komme tett på en spennende næring og ta en sentral rolle i hvordan havbruksnæringen tar i bruk og lykkes med digitale løsninger. Du vil jobbe sammen med svært dyktige og hyggelige kollegaer som sammen ønsker å skape en bedre fremtid. Miljøet er effektivt og de ansatte har direkte påvirkningsmuligheter og kort vei til beslutningstakere. Vi tilbyr gode betingelser, samt karriere og utviklingsmuligheter.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 2
- Sted: Plogfabrikkvegen 11, 4353 Klepp stasjon
- Bransje: Fiskeri og oppdrett, IT - programvare, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: IT-support, Prosjektledelse, Rådgivning
Nøkkelord
Digital analyse, Kunderådgiver, IT & Nettverk, Prosjekt- og prosesstyring, Automasjon
(1/3)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 374572146
- Sist endret